Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Prosli ste i celou diskuzi? Podle vseho zablokoval pani ktera jela za manzelem do nemocnice (infarkt)...kvuli nemu to nestihla. Nemoct se rozloucit s pribuznym kvuli tupymu cykloaktivistovi je dost silny kafe, nejsu si jistej jestli bych se na miste pribuznych dokazal chovat rozumne
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Cyklistické vlákno
Ja bych mu dal do drzky a klidne za to nesl nasledky
Re: Cyklistické vlákno
neska letos poprvé kolmo na radhošť.... hic, žebych se pic..... ale nahoře v lese sem si ešče šlápnul.... hádejte na co?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ja sem byl dneska poprvni, funel sem i po rovince
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Cyklistické vlákno
já by neska zas, zase pěkně po kopcách, bolí ňa nohy jaxfiňa a hlavně fčíl mám 4% prdel....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
btw, poradíte někdo? (Vroom?)
na novým bajku mám tyhle brzdy: Avid Elixir 7 SL na kotoučích 160mm a ani zaboha nejsem schopný je naštelovat tak, aby přední při brždění "nehoblovala kotouč" a zadní nepískala.... mám obavu, že to bude OEM brzdovýma destičkama, že jsou moc tvrdé.... poradíte někdo měkčí nepískající destičky pro tyhle brzdy?
na novým bajku mám tyhle brzdy: Avid Elixir 7 SL na kotoučích 160mm a ani zaboha nejsem schopný je naštelovat tak, aby přední při brždění "nehoblovala kotouč" a zadní nepískala.... mám obavu, že to bude OEM brzdovýma destičkama, že jsou moc tvrdé.... poradíte někdo měkčí nepískající destičky pro tyhle brzdy?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
"nehoblovala kotouč"? Co tim myslis, takovej divnej hudrujici zvuk? To jsem se taky podivoval co delaji za soundtrack kamosovy tyhle brzdy na enduru. Asi to bude tim kotoucem. K piskani, to je problem elixiru, dan za to, ze maji ostrej nastup diky male mezere mezi kotoucem a destickama. Musi byt vyborne vystredeny a hlavne nemit na kotouci zadnou mastnotu, ta zpusobuje vetsinu neprijemnejch zvuku. Jestli tam mas sinitrovany desticky tak ty jsou trochu hlasitejsi nez organiky, ale hlavne hluci za mokra, to je pak koncert ... Vetsina problemu se da vyresit nakupem shimano brzd , ale zase ziskas jejich houbovitost.
Na tvym miste bych prvni zkusil odmastit jak kotouce tak i desky (mohl ti na ne nakapat treba silikonovej olej z vidlice, nebo na retez), pokud to nepomuze tak mozna to zapalit xD Aspon ja to tak delam, vytahnu desticky, trochu je opalim nad sporakem a zase se to zacne chovat normalne. Jestli ani to nepomuze tak bud se smirit s tim, ze si obcas skrtnout, nebo koupit ty shimana.
Na tvym miste bych prvni zkusil odmastit jak kotouce tak i desky (mohl ti na ne nakapat treba silikonovej olej z vidlice, nebo na retez), pokud to nepomuze tak mozna to zapalit xD Aspon ja to tak delam, vytahnu desticky, trochu je opalim nad sporakem a zase se to zacne chovat normalne. Jestli ani to nepomuze tak bud se smirit s tim, ze si obcas skrtnout, nebo koupit ty shimana.
Re: Cyklistické vlákno
dík, taky mě napadlo koupit ten odmašťovací sprej na brzdy, vyzkušam..... že sou šimana v tomhle špica vím, Jr. je má na bajku už pátej rok bez jakýkoli údržby a jdou pořád úplně hladce a bezhlučně....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Povol trmen, vystred ho znova na kotouc, poradne dotahni. Nez to udelas, tak vycisti srouby, podlozky a dosedaci plochy. Na zadni stavbe se podivej kolem uchyceni trmenu jestli tam nekde neni naka prasklina (muze byt i velmi nepatrna). Kotouce odmasti, pak to nekde poradne ohrej a znovu dotahni.pavproch píše:btw, poradíte někdo? (Vroom?)
na novým bajku mám tyhle brzdy: Avid Elixir 7 SL na kotoučích 160mm a ani zaboha nejsem schopný je naštelovat tak, aby přední při brždění "nehoblovala kotouč" a zadní nepískala.... mám obavu, že to bude OEM brzdovýma destičkama, že jsou moc tvrdé.... poradíte někdo měkčí nepískající destičky pro tyhle brzdy?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k