Hon na piráty
Moderátor: řidičBOB
Re: Hon na piráty
Co by sa malo robit na blikajucej zelenej? To snad zalezi od tvojej rychlosti a vzdialenosti.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2741
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
PepaSFI: Děláš, jak kdyby na těch stopkách tam někdo zastavoval
Jako tohle je třeba podivnost, to přednost zprava mi přijde lepší - ačkoliv každej na ní sere
Jinak třeba v Praze se dá bezpečně odbočit doprava na červenou na většině křižovatek - a ted co všude zaváděj směrový semafory, tak to je taky tragédie. V protisměru volno, já stojím. Blíží se chumel aut - tak je to zastaví a já jedu.
A pak čtu, jak jsou vysoký emise aut a musí se zakázat spalovací motory. Tak já jako nevím, kdo z koho si dělá prdel
S tou historií jsi to napsal hezky: řidiči se u nás vodí za ručičku a dělaj se z nich negramotný idioti. Ne, že by nebyli - ale tím voděním za ručičku z nich dělá idioty právě ten systém
A k tý zelený - to co napsal abgx1. V podstatně to prodlužuje oranžovou.
Jako mohl bys namítnout, že by se mohla dělat delší oranžová, jenže:
1) modernizace by probíhala postupně, takže bys nevěděl, jak dlouho bude svítit (jestli to je staré časování, nebo nové)
2) několikrát se mi stalo, že jsem se blížil k semaforu na zelenou. Zkouknu zrcátko nebo něco, kouknu zpátky a svítí oranžová - aha, a jak dlouho? Ted padla, nebo je u konce? Takže brzdit nebo přidat? A s XX tunama nebo lidma jaksi není prostor na vymyšlení a je to 50:50, že zvolíš správnej pedál
Je to i v mém posledním videu - padla oranžová, nesmyslně brzdím a zastavím v půlce přechodu.
A pochopitelně - kdybych místo brzdy zvolil plyn (což s 30t není žádnej odpichovej zázrak), projedu na poctivou červenou.
Já díky tomuhle projedu tolik červených za týden, co ty za celej rok
Jako tohle je třeba podivnost, to přednost zprava mi přijde lepší - ačkoliv každej na ní sere
Jinak třeba v Praze se dá bezpečně odbočit doprava na červenou na většině křižovatek - a ted co všude zaváděj směrový semafory, tak to je taky tragédie. V protisměru volno, já stojím. Blíží se chumel aut - tak je to zastaví a já jedu.
A pak čtu, jak jsou vysoký emise aut a musí se zakázat spalovací motory. Tak já jako nevím, kdo z koho si dělá prdel
S tou historií jsi to napsal hezky: řidiči se u nás vodí za ručičku a dělaj se z nich negramotný idioti. Ne, že by nebyli - ale tím voděním za ručičku z nich dělá idioty právě ten systém
A k tý zelený - to co napsal abgx1. V podstatně to prodlužuje oranžovou.
Jako mohl bys namítnout, že by se mohla dělat delší oranžová, jenže:
1) modernizace by probíhala postupně, takže bys nevěděl, jak dlouho bude svítit (jestli to je staré časování, nebo nové)
2) několikrát se mi stalo, že jsem se blížil k semaforu na zelenou. Zkouknu zrcátko nebo něco, kouknu zpátky a svítí oranžová - aha, a jak dlouho? Ted padla, nebo je u konce? Takže brzdit nebo přidat? A s XX tunama nebo lidma jaksi není prostor na vymyšlení a je to 50:50, že zvolíš správnej pedál
Je to i v mém posledním videu - padla oranžová, nesmyslně brzdím a zastavím v půlce přechodu.
A pochopitelně - kdybych místo brzdy zvolil plyn (což s 30t není žádnej odpichovej zázrak), projedu na poctivou červenou.
Já díky tomuhle projedu tolik červených za týden, co ty za celej rok
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27912
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Takže už i STOPka je k ničemu, protože na ní nikdo nestaví
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hon na piráty
V Americe se na tech stopkách fakt nestaví (Kalifornie, osobní zkušenost). Nestaví se na nich často ani u nás v násobně neprehlednejsich úsecích. Osobně jsem ten systém, kdy musím zastavit uprostřed plane, nepochopil. Ale je to dané přesně tou řidičskou výchovou a situaci, ve které od narození žijeme (=neznáme to, přijde nám to divné).
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Hon na piráty
Je pravda, že i v Belgii je to spíše doporučující značka a zastavuji (a i ostatní) jen v situacích, kdy opravdu něco jede.
V ČR si to nedovolím, potože z toho bohužel udělala dojnou krávu i PČR, kdy hned po měření rychlosti někde za cedulí uprostřed pole je to to nejlepší, se někde zašít a čekat až nějaký hříšník náhodou nezastaví až úplně na 0.
V ČR si to nedovolím, potože z toho bohužel udělala dojnou krávu i PČR, kdy hned po měření rychlosti někde za cedulí uprostřed pole je to to nejlepší, se někde zašít a čekat až nějaký hříšník náhodou nezastaví až úplně na 0.
MG ZR MK2 105 - už není
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
Opel Astra J ST 1,7 CDTi - už není
Mazda 6 Wagon 2018 2,5 G194 - už není
VW Golf Alltrack 2022 2.0 TSI 4Motion
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Hon na piráty
Zabývat se rozumností a oprávněností dopravního značení začalo nejvíce ztrácet význam v době, kdy se z daní placení doleváci rozhodli, že jejich hlavní pracovní náplní bude navydírat co nejvíce peněz od svých živitelů.
Co za arogantní hovada ve vedení doleváků určila, že největší užitek budou svým živitelům přinášet buzeračním výběrem pokut za bezškodné a bagatelní přestupky s žádnou nebo naprosto zanedbatelnou mírou omezení či ohrožení kohokoliv?
V podobném systému tedy zbývá jezdit předvídavě a ohleduplně - s citem i rozumem, a hlavně se nenechat chytit zákeřnými bukanýry.
A když už člověka bohužel nachytají, vůbec se s nimi nebavit a řešit až na vzácné výjimky vše pěkně s byrokradíky v "jejich" teplých kanclíčcích.
Na dopravní značení sere duhový tesáq.
Co za arogantní hovada ve vedení doleváků určila, že největší užitek budou svým živitelům přinášet buzeračním výběrem pokut za bezškodné a bagatelní přestupky s žádnou nebo naprosto zanedbatelnou mírou omezení či ohrožení kohokoliv?
V podobném systému tedy zbývá jezdit předvídavě a ohleduplně - s citem i rozumem, a hlavně se nenechat chytit zákeřnými bukanýry.
A když už člověka bohužel nachytají, vůbec se s nimi nebavit a řešit až na vzácné výjimky vše pěkně s byrokradíky v "jejich" teplých kanclíčcích.
Na dopravní značení sere duhový tesáq.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2741
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
Asi tak.
Navíc je spousta nepřehledných křižovatek s P4, kde prostě zastavím a hotovo.
Pak je mraky křižovatek se stopkou, kde zastavit je zbytečný a leckdy to naopak prodlužuje dobu, kterou strávím v křižovatce (30t se prostě nerozjede hned)
Docela by mě zajímala doktrina, dle který se to značí. To je jako s plnou čarou...
Navíc je spousta nepřehledných křižovatek s P4, kde prostě zastavím a hotovo.
Pak je mraky křižovatek se stopkou, kde zastavit je zbytečný a leckdy to naopak prodlužuje dobu, kterou strávím v křižovatce (30t se prostě nerozjede hned)
Docela by mě zajímala doktrina, dle který se to značí. To je jako s plnou čarou...
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27912
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Docela by mne zajímalo, proč je zabití zakázané. Je mraky lidí, co by si zabít zasloužili.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hon na piráty
Co navrhuješ? Zrušit značky a ať každý jezdí podle svého citu?Truck Daškam píše: ↑úte 07 bře 13:35 Navíc je spousta nepřehledných křižovatek s P4, kde prostě zastavím a hotovo.
Pak je mraky křižovatek se stopkou, kde zastavit je zbytečný a leckdy to naopak prodlužuje dobu, kterou strávím v křižovatce (30t se prostě nerozjede hned)
P4 zastavení v nepřehledné křižovatce nezakazuje, děláš to správně. Co tam máš dál?
Stopka se zpravidla dává tam, kde to je nepřehledné, bylo nepřehledné v minulosti a nikdo ji nesundal, nebo tam bývají nehody. Proč bývají nehody i na přehledných úsecích, kde je stopka zbytečná? To se mě neptej. Jedna taková se stopkou, která se zdála být zbytečná, byl nebušický Akcíz, co chvíli tam ale byla nehoda. Teď je tam kruháč.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2741
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
petr_riha: No, já bych navrhoval aby DZ dělali lidi co maj papíry, nějaký řidičský schopnosti a dojedou se na místo prostě podívat
Nedávno tady někdo někam dával stopku v místě, kde je připojovací pruh - to i já co to nepoužívám, napíšu WTF?
Nebo tahle stopka - tvl, proč? Vozidla kterým dávám přednost, jedou přímo proti mě - naopak když tam zastavím, během tý doby už může bejt najetý auto v zatáčce, který logicky už vidět nemůžu
https://www.google.com/maps/@50.0337725 ... 312!8i6656
Nedávno tady někdo někam dával stopku v místě, kde je připojovací pruh - to i já co to nepoužívám, napíšu WTF?
Nebo tahle stopka - tvl, proč? Vozidla kterým dávám přednost, jedou přímo proti mě - naopak když tam zastavím, během tý doby už může bejt najetý auto v zatáčce, který logicky už vidět nemůžu
https://www.google.com/maps/@50.0337725 ... 312!8i6656
Ani jsem nenaznačil, že to dělám špatně. Jen jsem jasně řekl, že ta křižovatka je nepřehledná a stopka by tam byla oprávněně a logicky. Že se tam nedějou nehody není argument. Můžou se tam dít nebezpečné situace, který pochopitelně nijak nikdo neeviduje.P4 zastavení v nepřehledné křižovatce nezakazuje, děláš to správně. Co tam máš dál?
Chápeš to?