Hon na piráty
Moderátor: řidičBOB
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2762
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
Konstrukčně, vzhledem k bezpečnosti provozu a poškozování vozovky nebyl - protože ta souprava na tuhle hmontnost stavěná je a vozí to zcela normálně.
Chyběla mu prostě vyjímka
Chyběla mu prostě vyjímka
Chápeš to?
Re: Hon na piráty
Takže self-operátora kamionu ekonomicky zlikvidujou, protože si špatně vyřídil papíry Tak to má být, lopaty tleskaj.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2762
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
No to je další věc - má se řešit objednavatel a přepravce, nikoliv řidič.
Je to stejná hovadina, jako když si v krámě koupíš mlíko s cenovkou 20kč a u kasy ti naúčtujou 30kč... A flastr by dostala pokladní
Je to stejná hovadina, jako když si v krámě koupíš mlíko s cenovkou 20kč a u kasy ti naúčtujou 30kč... A flastr by dostala pokladní
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
To je stejné, jako když máš povolení vjezdu někam do pěší zóny nebo kamkoliv jinam. Nemáš povolení, dopouštíš se přestupku. Tečka.Truck Daškam píše: ↑sob 18 čer 11:46 Konstrukčně, vzhledem k bezpečnosti provozu a poškozování vozovky nebyl - protože ta souprava na tuhle hmontnost stavěná je a vozí to zcela normálně.
Chyběla mu prostě vyjímka
Nemáš povolení nosit zbraň, smůla. Atd.
Od toho ta povolení jsou.
Jistě, že se má řešit řidič. Ten je odpovědný za náklad. Nemám povolení - nejedu. Jedu, musím počítat, že na to někdo kápne.
Je to jednoduchá analogie toho porušování zákazu předjíždění. Riskuješ? Ok. Jednou to nevyjde a šlus.
Příměr s mlíkem je úplně mimo.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2762
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
řidičBOB: Zajímavý, že třeba ohledně povolené rychlosti na dálnici všichni poukazují na německo.
Ale jak jde o vážení - německo nikoho nezajímá.
Ano, v neměcku to v největší parádě odnese přepravce a ten kdo to naložil. A hele - ono to funguje a nikdo přeloženej do německa jen tak nejede, protože si nikdo netroufne tam řidiče vůbec poslat.
Ale jak jde o vážení - německo nikoho nezajímá.
Ano, v neměcku to v největší parádě odnese přepravce a ten kdo to naložil. A hele - ono to funguje a nikdo přeloženej do německa jen tak nejede, protože si nikdo netroufne tam řidiče vůbec poslat.
Chápeš to?
Re: Hon na piráty
Proč by to měl řešit objednatel? Jakože si objednám přepravu z A do B a když oni cestou dostanou flastr za rychlost, tak ho pošlou mně? To asi ne hele. Mně to jako zákazníka vůbec nezajímám. Něco je tady, já to potřebuju mít támhle. Jak to tam dostanete je vaše válka, já to chci jen zaplatit. U Škodovky si taky objednávám auto a neřeším, jestli dodržujou ve fabrice zákoník práce.
Ale jinak je to takový dvousečný. Chtít po řidičovi kamionu, aby se dokonale vyznal v tom, jaký má a nemá mít vyřízený papíry je pomalu nereálný. To by si měl hlídat dopravce.
Na druhý straně třeba nerozumím tomu, proč má dopravce ručit za to, že řidiči dodržujou AETR. Školit ho můžeš imrvére, ale ten idiot stejně přetáhne, protože slíbil starý, že bude večer doma.
Mi to jenom přišlo takový smutný v tom, že frajer, kterej si sám jezdí podobným autem, asi nebude žádnej lumen, ale živí se (asi) poctivou prací. A fakticky se nic nestalo. Auto měl správný, nikde v zákazu nejel. Fakticky asi žádná škoda nevznikla. Jenom k tomu neměl ty správný papíry. O vině asi není pochyb, jen je mi ho trošku líto
Ale jinak je to takový dvousečný. Chtít po řidičovi kamionu, aby se dokonale vyznal v tom, jaký má a nemá mít vyřízený papíry je pomalu nereálný. To by si měl hlídat dopravce.
Na druhý straně třeba nerozumím tomu, proč má dopravce ručit za to, že řidiči dodržujou AETR. Školit ho můžeš imrvére, ale ten idiot stejně přetáhne, protože slíbil starý, že bude večer doma.
Mi to jenom přišlo takový smutný v tom, že frajer, kterej si sám jezdí podobným autem, asi nebude žádnej lumen, ale živí se (asi) poctivou prací. A fakticky se nic nestalo. Auto měl správný, nikde v zákazu nejel. Fakticky asi žádná škoda nevznikla. Jenom k tomu neměl ty správný papíry. O vině asi není pochyb, jen je mi ho trošku líto
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2762
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
Stepan: Objednavatel jsem napsal blbost - měl jsem nemysli firmu, co to nakládá.
Jo, je to přesně tak jak píšeš...
Co se AETRu týče, tak firma může (a má) vlastní páky, jak řidiče trestat - navíc sama firma vlastní motivací určuje, zda to řidič bude dodržovat nebo ne.
Zkrátka: jed, dostaneš to zaplacený a pak máš 4dny volna vs: nedodržíš pauzy, a jsi 1000 mínus z vejplaty
A on i celej AETR je celej dvousečnej.
Třeba vím, že za 15min jsem doma - ale musím udělat 30min pauzu. Takže jsem o 30min později doma (kratší odpočinek).. Kde je ta výhoda?
řidičBOB: Jinak ještě si dovolím poznámku, že tvůj profesor z fyziky se musí obracet v hrobě.
On je kurva velkej rozdíl, jestli je o 40t přeloženej kamion, co tomu technicky nevyhovuje a nebo jestli je tak přeloženej kamion, co to vézt může a jen mu chybí štempl
Jo, je to přesně tak jak píšeš...
Co se AETRu týče, tak firma může (a má) vlastní páky, jak řidiče trestat - navíc sama firma vlastní motivací určuje, zda to řidič bude dodržovat nebo ne.
Zkrátka: jed, dostaneš to zaplacený a pak máš 4dny volna vs: nedodržíš pauzy, a jsi 1000 mínus z vejplaty
A on i celej AETR je celej dvousečnej.
Třeba vím, že za 15min jsem doma - ale musím udělat 30min pauzu. Takže jsem o 30min později doma (kratší odpočinek).. Kde je ta výhoda?
řidičBOB: Jinak ještě si dovolím poznámku, že tvůj profesor z fyziky se musí obracet v hrobě.
On je kurva velkej rozdíl, jestli je o 40t přeloženej kamion, co tomu technicky nevyhovuje a nebo jestli je tak přeloženej kamion, co to vézt může a jen mu chybí štempl
Chápeš to?
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2762
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Hon na piráty
Jinak mě na tom článku nejvíc vadí to, jak je napsán a prezentován.
Není to popsáno tak, jako že mu chybí jen vyjímka a firma se na to vysrala.
Je to napsáno tak, že o 40t přeloženej kamion, co ničí naše silnice a co je strašně nebezpečný řidí řidič vrah, co sere na nějakou PČR
Není to popsáno tak, jako že mu chybí jen vyjímka a firma se na to vysrala.
Je to napsáno tak, že o 40t přeloženej kamion, co ničí naše silnice a co je strašně nebezpečný řidí řidič vrah, co sere na nějakou PČR
Chápeš to?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Můj učitel ze střední i vysoké, ještě žije.
Podle tvého přístupu můžeme vše zrušit - výjimky, STK, 361čku. Vše je na píču, protože lopata za volantem ví nejlíp, co a jak!
Podle tvého přístupu můžeme vše zrušit - výjimky, STK, 361čku. Vše je na píču, protože lopata za volantem ví nejlíp, co a jak!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hon na piráty
Jenže ta firma zodpovídá i za to, když si pako řidič dělá co chce. Minimálně papírově. A pak se musí bránit, aby tomu tak reálně nebylo.Truck Daškam píše: ↑sob 18 čer 15:54
Co se AETRu týče, tak firma může (a má) vlastní páky, jak řidiče trestat - navíc sama firma vlastní motivací určuje, zda to řidič bude dodržovat nebo ne.
Zkrátka: jed, dostaneš to zaplacený a pak máš 4dny volna vs: nedodržíš pauzy, a jsi 1000 mínus z vejplaty
Strhávat prachy je neefektivní, je to málo. Aby sis na takovej flastr našetřil. My je rovnou vyhazujem
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))