Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Příspěvek od řidičBOB »

kalibrační protokol v AJ jazyce a provedený v USA, nemá žádnou váhu. V tomto ohledu se jedná o nepřípustný důkaz...zvláště, když hrozí vcelku likvidační sankce. Je to pouze o argumentaci.
Osobně bych k tomu žádné další "vytáčky" nepřidával...a to zejména kvůli věrohodnosti.
...to se potom můžem bavit i o tom, že MP Horní Dolní si koupí na Ebay laserový měřič rychlosti, dostane k němu nějakej canc v AJ, stoupne si do vesnice a začne kasírovat? To asi dost těžko...viz Sranda Vuml, který se snažil dotáhnou sem nějakou srajdu z Číny v K pásmu xlet a nepovedlo se.
Toť můj skromný názor.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Příspěvek od Dallen »

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HqWfaOctr4

Jak je to v takové případě, stahuje se POV, případně i HP na nehody na okruhu?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Příspěvek od mmira »

rB: mas pocit, ze jsme ve sporu?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Příspěvek od řidičBOB »

nikoliv ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Příspěvek od mmira »

prima, nebyl jsem si uplne jisty.

jen pro poradek. pod kalibraci si ja predstavim papir od certifikovane laboratore kdekoliv na svete, coz v principu muze byt i anglicky, nemecky, dansky.... psana vec (ve svete je bezne uznavani kalibracnich protokolu).

u stanovenych meridel se to nejmenuje kalibrace, nybrz overeni, ale stejne jde o totoez. muze to delat jen statem uznany lab, co je u nas v podstate zalezitosti jen CMI. ti navic delaji tzv. typovou zkousku, ktera potvrdi, ze to splnuje pozadavky kladene na stanovene meridlo. v tom lze videt jistou nesmyslnou navaznost. stat stanovi meridlo, rekne, ktera (statni) laborator ho muze overit (zkalibrovat), pak na zaklade jim namerenych vysledku dava sam sankce.

takze mne by v principu nevadilo, kdyby stat rekl, ze neco je stanovene meridlo, musi to splnovat tahle a tahle kriteria a musi byt zkalibrovano v danem intervalu a kalibrovat at uz kalibruje kdokoliv, kdo na to ziska prislusny papir. abych predesel diskuzi, ziskat takovy papir je v dnesni dobe dost nelehka vec, takze nejake ceske levarny by nehrozily.

trochu jsem si zateoretizoval, na vascove situaci to nic nemeni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Příspěvek od řidičBOB »

mmira píše: jen pro poradek. pod kalibraci si ja predstavim papir od certifikovane laboratore kdekoliv na svete, coz v principu muze byt i anglicky, nemecky, dansky.... psana vec (ve svete je bezne uznavani kalibracnich protokolu).
V případě států EU je tohle, co jsi popsal, v podstatě funkční. Respektive uznání takového protokolu vydaného některým členským státem EU je pouhá formalita.
U věcí z USA tento zjednodušený režim není možno užít.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Příspěvek od mmira »

to zalezi na oboru a ucelu pouziti. pokud to mas pro svou vyrobu, kalibraci si nechas udelat kdekoliv. pokud tim neco prokazujes zakaznikovi, on si rekne, odkud ti uzna kalibraci. amici chteji navaznost na NIST, nemci na PTB, ale velmi casto jen chteji navaznost na obecne uznavany narodni institut, treba britsky NPL. pro pouziti vuci statu je to opravdu zalezitost v EU z EU a moooozna z US, jinde nevim, ale asi to bude pouzitelne.

tohle imho docela funguje.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Příspěvek od řidičBOB »

červená nebo pouze nerespektování dopravního značení??
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mafel
Pan Řidič
Příspěvky: 302
Registrován: pon 16 kvě 16:05

Re: Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Příspěvek od mafel »

vasco píše:Tak si mě předvolali k ústnímu jednání o přestupku kvůli fóliím na předních oknech... :) A jelikož jde o papíry, tak to nechci podcenit. Máte nějaké rady z praxe?
nech se zastupovat právníkem, to je jediná rozumná rada, sám na správní řízení už nechodím.
těch pár korun za to stojí
Uživatelský avatar
Psycho vlk Wolf
Mistr volantu
Příspěvky: 827
Registrován: stř 18 kvě 11:53
Bydliště: Zoo Praha - oddělení šelem
Kontaktovat uživatele:

Re: Právní oříšky v dopravě a jejich řešení

Příspěvek od Psycho vlk Wolf »

Dallen píše:http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... HqWfaOctr4

Jak je to v takové případě, stahuje se POV, případně i HP na nehody na okruhu?
Podle mě se na toto POV nevztahuje. Jelikož to není veřejná komunikace.
Peugeot 301 1.6VTi 85kw/115hp

Peugeot 406 Break 2.0HDi 80kw/110hp
Škoda Octavia I 1.6MPi 74kw/100hp
Odpovědět