Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Vypadá to na křeč do lýtka
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tou poslední větou jsi to rozsekl kamaráde, fakt tam píšou, že se střetli v protisměru.
To už si dovedu představit, že se dá možná stanovit, zda se střetli v protisměru či ne.
Asi ho neviděl přes slunce nebo A sloupek prostě přehlédl a smetl a tím by to bylo vyřešeno.
Akorát mám zkušenosti, že i stanovit místo střetu je velký problém, hlavně když se vozidla škrtnou při předjíždění, tak předpokládejme, že si na tom dali záležet, a šlo to zazanamenat při čelním střetu s jistotou, a není co řešit.
To už si dovedu představit, že se dá možná stanovit, zda se střetli v protisměru či ne.
Asi ho neviděl přes slunce nebo A sloupek prostě přehlédl a smetl a tím by to bylo vyřešeno.
Akorát mám zkušenosti, že i stanovit místo střetu je velký problém, hlavně když se vozidla škrtnou při předjíždění, tak předpokládejme, že si na tom dali záležet, a šlo to zazanamenat při čelním střetu s jistotou, a není co řešit.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
drivere, znovu k tomu pridavas komentare co se tvari odborne, ale vychazi z tve absolutni neznalosti veci, pritom alespon tech zakladnich faktu tu ted, stejne jako tehdy kdy se to stalo, bylo uvedeno pomerne dost a neni problem si k tomu neco dohledat.
Bud si jist, ze na konci brezna po devate vecer mu slunce jiste ve vyhledu nebranilo. V teto zatacce zapadlo v 18:22 utc+1, takze kolem sedme byla plna tma.
Bud si jist, ze na konci brezna po devate vecer mu slunce jiste ve vyhledu nebranilo. V teto zatacce zapadlo v 18:22 utc+1, takze kolem sedme byla plna tma.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
souhlas. Tohle se ani na jezdeckou chybu nedá svést. Kdyby jo, tak skončil rozsekaný ve škarpě. A ne rozsekana fabie v protisměru.Stepan píše:Jenže on v tý zatáčce jel doleva, apex měl v protisměru. Takže žádný vynášení, ale úmyslný přejetí. Třeba by to v pravým pruhu i projet šlo, nicméně o tom, čí zásluhou se Audina ocitla v protisměru, jaksi není pochyb...
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Já bych to svedl na chybu zraku. Mám to kousek od baráku. V tý zatáčce je rozhled jako kráva. Mám takový tušení, že mi kamarád kamaráda mýho bratrance přes koleno říkal, že to tam bere vnitřkem vždycky, protože prostě vidíš, jestli tam něco nejede. Navíc, relativně kvalitní povrh, dává možnost ke korekcím, kdyby se v protisměru něco objevilo, nemá tě co rozhodit.
Jediný co, tak jestli řidič feliny náhodou nezapomněl rozsvítit a audinář ho prostě neviděl. Ale bez světel by v březnu v 7 večer asi daleko nedojel.
Jediný co, tak jestli řidič feliny náhodou nezapomněl rozsvítit a audinář ho prostě neviděl. Ale bez světel by v březnu v 7 večer asi daleko nedojel.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
ctrl_j: Tam mohlo být X jiných příčin.
Předseda: běžným jízdním stylem "Ruka hore" i jezdecká chyba.
Stepan: Jezdit se dá za tmy i bez světel
Předseda: běžným jízdním stylem "Ruka hore" i jezdecká chyba.
Stepan: Jezdit se dá za tmy i bez světel
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Mohlo, akorat ty se zabyvas takovymi co jsou fyzikalne nemozne.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Kdybys místo tvé oblíbené osobní invektivy radši přispěl k věci, nebylo by to na škodu.ctrl_j píše:Mohlo, akorat ty se zabyvas takovymi co jsou fyzikalne nemozne.
Teoretik jsi mistr, chtěl bych tě vidět běhat v noci s měřícím kolečkem a baterkou a stanovit JEDNOZNAČNĚ místo střetu v tak rychlé zatáčce, kde předpokládám oba jeli rychlostmi okolo 100kmh, možná i citelně více a brzdné čáry kolikrát nejsou vůbec a vraky desítky metrů odkutálené.
Poukazoval jsem jasně, že mě zaráží, jak jsou VŠECHNY posudky JEDNOZNAČNÉ, NESPORNÉ A NADE VŠÍ POCHYBNOST SPRÁVNÉ.
Sedni teď do auta, uraz někomu špígl ve 100kmh v protisměru a běž mi to pomoci nejmodernější techniky zpětně prokázat a nasimulovat, které vozidlo bylo v protisměru fešáku, na úzkých silnicích druhé třetí třídy a za tmy to nemáš šanci zaměřit ani z onboard videa obou vozů, když jedou oba plynule kousek o středové čáry.
Netvrdil jsem, že tu nehodu vyhodnotili chybně, dotazoval jsem se, na základě čeho to tak jistě dokáží zaměřit, protože simulovat špatné zaměření je pak zbytečné
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)