Hon na piráty
Moderátor: řidičBOB
Re: Hon na piráty
K tomu předchozímu videu:
Proč ne. Čárky jsou, tři kila každej dá a ani se nevzpouzí a navíc mi to mohli dát za dvojku tyvole mámo, ale já to ukecal
Proč ne. Čárky jsou, tři kila každej dá a ani se nevzpouzí a navíc mi to mohli dát za dvojku tyvole mámo, ale já to ukecal
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Hon na piráty
Já bych mu dal aspoň horní hranici, tedy 15 let, když zákony neumožňujou ho pověsit za koule do průvanu. S jeho profilem z minulosti je to nenapravitelný škůdce společnosti. Ale třeba se táta toho mrtvýho dítěte zachová jako chlap a až ho pustí, vyřídí to sám.řidičBOB píše:9 let je slušná porce...to to vybrždění za to asi nestálo, bych řekl:
https://www.novinky.cz/krimi/455038-po- ... t-let.html
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Hon na piráty
Já bych zase nepředbíhal. Takhle na papíře to vypadá děsivě, nicméně chlast za volantem může být zbytkáč (hoď kamenem, kdo jsi 100% bez viny) a vydírání bejvalky, no, bitches be crazy. Kamarádův otec se zrovna rozvádí a co mu dělá jeho, zatím pořád manželka, u soudu za peklo kvůli slušnému majetku je opravdu za hranicí jakékoliv morálky. Samozřejmě za asistence právníka placeného penězmi, které sice patří pod SJM, ale není těžké si domyslet, kdo je vydělal.
Mimochodem:
http://dfens-cz.com/zenska-msta-a-pravo ... vy-proces/
V podobných situacích soudcům nezávidím. Někde už jsem to tu asi rozpytvával, ale když jsem měl čerstvý papíry, vylítl jsem v zatáčce do protisměru a trefil kamion. Nehoda podobná té, která se stala Weissovi. Akorát já nikoho nezabil, jenom sešrotoval svoje auto. Škodu zamázla pojišťovna a pokutu (2k blokově) rodiče v radosti, že jsem to přežil. Kdyby tam nejel kamion, ale cyklista, měl bych minimálně podmínku nebo i seděl. Přitom chyba na mojí straně pořád stejně velká. Stejně tak, pokud by to v týhle situaci oba ubrzdili, nestalo by se vůbec nic, jenom by si zanadávali. Jasně, úmysl omezit/ohrozit tam byl a trest by měl přijít. Ale 15 let?
Hlavně, když už se na cestách stane průser, je důležité umět vypovídat:
http://dfens-cz.com/vinikem-autonehody-snadno-a-rychle/
Mimochodem:
http://dfens-cz.com/zenska-msta-a-pravo ... vy-proces/
V podobných situacích soudcům nezávidím. Někde už jsem to tu asi rozpytvával, ale když jsem měl čerstvý papíry, vylítl jsem v zatáčce do protisměru a trefil kamion. Nehoda podobná té, která se stala Weissovi. Akorát já nikoho nezabil, jenom sešrotoval svoje auto. Škodu zamázla pojišťovna a pokutu (2k blokově) rodiče v radosti, že jsem to přežil. Kdyby tam nejel kamion, ale cyklista, měl bych minimálně podmínku nebo i seděl. Přitom chyba na mojí straně pořád stejně velká. Stejně tak, pokud by to v týhle situaci oba ubrzdili, nestalo by se vůbec nic, jenom by si zanadávali. Jasně, úmysl omezit/ohrozit tam byl a trest by měl přijít. Ale 15 let?
Hlavně, když už se na cestách stane průser, je důležité umět vypovídat:
http://dfens-cz.com/vinikem-autonehody-snadno-a-rychle/
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Hon na piráty
No počkej Stepane, ale ty jsi prostě udělal neúmyslnou chybu, i když to dopadlo dobře. Ale u něj jasný úmysl a umřelo malý dítě. To je obrovský rozdíl. Taky mi štve, když někdo blokuje levý pruh. Někdy i bliknu. Ale abych to vzal před něj a dupnul na brzdu? Tím přece ohrožuju i jiné, v konečné fázi sebe. Takový lidi na silnici nepatří. A pokud kvůli tomu umře nevinné dítě, neměl bych s ním slitování. Udělat to mému dítěti, tak se nikdy nesmířím s tím, že po pár letech zase běhá po světě a zařídím se podle toho, ať to stojí, co to stojí.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Hon na piráty
souhlas.
Lidi mě můžou v určitých situacích na silnici štvát ale max na ně zatroubím,probliknu ale tím to končí. Dokonce nemám ani potřebu na někoho stahovat okýnko a něco si vzájemně vysvětlovat...Je jen dobře že tento exot na pár chvilek zmizí ze silnic...nicméně se obávám až třeba po pěti letech vyleze že si něco bude dělat ze zákazu řízení.
Na druhou stranu viníkem je i ten letec v audině který podle fotek vůbec nereagoval na dění před sebou a nebo ta oktávka byla slepenina z nejmenovaých bazarů.
Podle fotek to vypadá že vzadu neměla absolutně žádné deformační zóny
Lidi mě můžou v určitých situacích na silnici štvát ale max na ně zatroubím,probliknu ale tím to končí. Dokonce nemám ani potřebu na někoho stahovat okýnko a něco si vzájemně vysvětlovat...Je jen dobře že tento exot na pár chvilek zmizí ze silnic...nicméně se obávám až třeba po pěti letech vyleze že si něco bude dělat ze zákazu řízení.
Na druhou stranu viníkem je i ten letec v audině který podle fotek vůbec nereagoval na dění před sebou a nebo ta oktávka byla slepenina z nejmenovaých bazarů.
Podle fotek to vypadá že vzadu neměla absolutně žádné deformační zóny
Citroen C4 GP
Re: Hon na piráty
ve zprávách bylo video, ten v audině neměl šanci zareagovat, před ním se jim vyhly dvě dodávky a to značně duchapřítomně přes trávu a narazil už do stojícího auta
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hon na piráty
Neměl šanci reagovat - to je asi trochu nesmyslné tvrzení... Stačí se projet v autě s adaptivním tempomatem...jaké rozestupy si ten nechává...a jak jezdí řidiči, nalepení 10cm auta před sebou. Takže z toho, co bylo popsáno v televizi, bych to tipnul na nevěnování se řízení + nedodržení bezpečné vzdálenosti.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Hon na piráty
Taky nevěřím, že při věnování se situaci na cestě, neměl jako třetí auto, šanci na reakci.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Hon na piráty
Ja jel jednou po D1, v kolone, nijak rychle, 100kmh max, na dnesni pomery s vcelku luxusnim rozestupem. Predemnou jela XC90, pred ni nakej osobak.M.Z. píše:Taky nevěřím, že při věnování se situaci na cestě, neměl jako třetí auto, šanci na reakci.
Najednou u XC90 problikly brzdy, zhasly, naklonila se, uhla doleva a predemnou stala nastorc felicie. Nestihl jsem ani zaklit, jen jsem odbrzdil a skubnul autem doprava. Feldu jsem minul o nula nula nic.
Tim chci rict, ze naprosto chapu, ze s tim ridic audi moc nenadelal. Pri dnesni velikosti, vysce a nepruhlednosti aut je dopredu videt spatne a na dalnici s normalnim provozem nikdo stojici auto neceka. Navic, kdyz auto pred vama pred prekazkou nebrzdi a jen uhne...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Hon na piráty
Já tu kauzu absolutně nesleduji a neznám detaily, ale soudit bych byl veeeelmi opatrný.
Jasně že je rozdíl mezi úmyslem a omylem/chybou.
Ale taky je rozdíl mezi úmyslem vědomým z vůle a úmyslem nevědomým pramenícím z asociace tzv podnětu.
Když Vás někdo nejprve vytlačí do protisměru pod kamion a vy o milimetr na poslední chvíli dokážete zamezit střetu, tak budete mít takový adrenalin, že ho úmyslně předjetete, vybrzdíte, a budete mít chuť zabít. Vy možná ne, ale každý druhý. Psychologie je neuprosná a adrenalin a nervy taky, je to jednání v afektu. Většina lidí, která si myslí, že se umí ovládat, tak ještě nebyla v takové situaci, a když se v ní ocitne, půl minuty neví co dělá, jedná jako zvíře, než vychladne a během té doby může zabít 40lidí v autobuse. Až se to stane, sami nechápou, co udělali.
Náhle není takový rozdíl mezi úmyslem a chybou.
Náhle je úmysl v afektu na stejné rovině jako chyba a až na druhém protipólu je vybrždění bez podnětu.
Ale říkám, že bez podnětu vybržďují jen naprostí kreténi, a tam potom není o čem.
A druhou rovinou je odpovědnost za řízení. Kdo řídí, musí nést odpovědnost za životy druhých, které ohrožuje.
Pokud nastala smrt, tak v té rovině bych viděl potřebu relevantního trestu.
Ale né primárně za vybrždění pokud není posouzen kontext. (Často to je jeden za 18 druhý bez 2 za 20)
Chtěl jsem říct, že soudil bych až bych měl relevantní info a to v médiích většinou NENÍ.
V médiích je vše o atraktivní honbě na čarodejnice
Jasně že je rozdíl mezi úmyslem a omylem/chybou.
Ale taky je rozdíl mezi úmyslem vědomým z vůle a úmyslem nevědomým pramenícím z asociace tzv podnětu.
Když Vás někdo nejprve vytlačí do protisměru pod kamion a vy o milimetr na poslední chvíli dokážete zamezit střetu, tak budete mít takový adrenalin, že ho úmyslně předjetete, vybrzdíte, a budete mít chuť zabít. Vy možná ne, ale každý druhý. Psychologie je neuprosná a adrenalin a nervy taky, je to jednání v afektu. Většina lidí, která si myslí, že se umí ovládat, tak ještě nebyla v takové situaci, a když se v ní ocitne, půl minuty neví co dělá, jedná jako zvíře, než vychladne a během té doby může zabít 40lidí v autobuse. Až se to stane, sami nechápou, co udělali.
Náhle není takový rozdíl mezi úmyslem a chybou.
Náhle je úmysl v afektu na stejné rovině jako chyba a až na druhém protipólu je vybrždění bez podnětu.
Ale říkám, že bez podnětu vybržďují jen naprostí kreténi, a tam potom není o čem.
A druhou rovinou je odpovědnost za řízení. Kdo řídí, musí nést odpovědnost za životy druhých, které ohrožuje.
Pokud nastala smrt, tak v té rovině bych viděl potřebu relevantního trestu.
Ale né primárně za vybrždění pokud není posouzen kontext. (Často to je jeden za 18 druhý bez 2 za 20)
Chtěl jsem říct, že soudil bych až bych měl relevantní info a to v médiích většinou NENÍ.
V médiích je vše o atraktivní honbě na čarodejnice
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)