Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Nový řetěz na bajka (namazaný z výroby lepivým sajrajtem) před prvním nasazením na bajka pořádně (vanička, štětec) vyčistím v BA98NA z kanistru (koupel, benzínem nešetřim), pak nechám 24h uschnout, namontuju na bajka a namažu Muc-off Dry Lube. Během provozu bajk myju hadicí = smyje to i bordel z řetězu, ten MucOff je vodou smývatelný), zase nechám uschout a namažu Dry Lube. A tak pořád dokola.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Hmm, ten tvůj postup je docela dost v rozporu s tím co doporučuje výrobce ...
https://www.kmcchain.eu/MaintenanceA new chain usually feels sticky at first. These are residues of the high-performance grease used during assembly. Remove this grease with a thin-bodied oil or cleaner (no aggressive grease solvents!), lightly oil the rollers and remove excess oil with a cloth.
We recommend never to degrease the chain completely. Also when changing to wax, we recommend to degrease the chain only on the outside. If you degrease the chain completely, we recommend to soak the chain in wax for 12–24 hours, so that this can penetrate into the inside of the chain.
Re: Cyklistické vlákno
Nedělám si patent na rozum, mně to ale takhle funguje už asi 5 let (a odhadem 30 řetězů)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ja doted novy retezy neodmastoval, ale daval jsem po dlouhy dobe novej sh dura-ace a ten byl namarinovanej snad v medu nebo co to bylo...
Nejakou dobu sleduju RidesOfJapan kanal na yt a ten chlapek docela chvali KMC retez, mate s nima nekdo zkusenost?
Nejakou dobu sleduju RidesOfJapan kanal na yt a ten chlapek docela chvali KMC retez, mate s nima nekdo zkusenost?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
jo, presel jsem ze shimana na kmc, protoze jsem mel cim dal vic pocit, ze to delaji z blata a potvrdilo se mi to.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Tak. Mám zkažený den – dneska mi přišla originál SRAM měrka na řetěz (to je teda kus plechu/železa) a ukazuje = VÝMĚNA NUTNÁ.
15 výletů = max 800 km terénem (z toho ale jen dva výlety v opravdovém bagu) a extra-supr-hypr T-type Hollowpin řetěz za (skoro) 4 litry na vyhození = vydržel tím pádem úplně stejně jako ty nejobyčejnější řetězy Eagle NX za pětikilo (používal jsem na FSi). Grrr. Dám tam ten druhý, co mám v zásobě a budu uvažovat co dál, takhle pokračovat (kilometr jízdy circa za pět korun) se mi moc nechce.
15 výletů = max 800 km terénem (z toho ale jen dva výlety v opravdovém bagu) a extra-supr-hypr T-type Hollowpin řetěz za (skoro) 4 litry na vyhození = vydržel tím pádem úplně stejně jako ty nejobyčejnější řetězy Eagle NX za pětikilo (používal jsem na FSi). Grrr. Dám tam ten druhý, co mám v zásobě a budu uvažovat co dál, takhle pokračovat (kilometr jízdy circa za pět korun) se mi moc nechce.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak, hotovo, nový řetěz na bajku, starý v koši a jím napáchané škody na bajku odstraněny (= nový 26z převodník).
Výsledky měření:
1. Měrka SRAM do nej vjede jak po másle celá, do nového nelze vůbec ten zobáček zastrčit.
2. Moje původní UNI měrka na něm ukazuje 3 resp. 4 zoubek, na novém nic.
3. Míra šuplerou přes 10 (nebo kolik) článků (má být 132+0,2 mm) = 133,0 (nový 132,0).
4. Porovnání celé délky řetězu (jak píšu, nevím, kolik tam mám článků, nový zkracuju asi o 8, čili něco kolem 120 článků) = rozdíl mezi nima víc než 1/4 článku, skoro 1/2.
Grrrr!
Výsledky měření:
1. Měrka SRAM do nej vjede jak po másle celá, do nového nelze vůbec ten zobáček zastrčit.
2. Moje původní UNI měrka na něm ukazuje 3 resp. 4 zoubek, na novém nic.
3. Míra šuplerou přes 10 (nebo kolik) článků (má být 132+0,2 mm) = 133,0 (nový 132,0).
4. Porovnání celé délky řetězu (jak píšu, nevím, kolik tam mám článků, nový zkracuju asi o 8, čili něco kolem 120 článků) = rozdíl mezi nima víc než 1/4 článku, skoro 1/2.
Grrrr!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Zajímavé, mně tedy klasická x01 vydrží déle. Jinak dnes projížďka s vyservisovaným tlumičem, no krása jak to zase chodí můžu doporučit kgbike.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cyklistické vlákno
Člověče, dneska jsem jel za něčím, co mělo pedály a bylo to i na baterku. Nemělo to RZ, ale jel jsem za tim na adapt cca kilo.
Nejsem si úplně jist, zda je to v souladu s legislatívou, bo standardní kolo/elektrokolo to asi nebylo.
Nejsem si úplně jist, zda je to v souladu s legislatívou, bo standardní kolo/elektrokolo to asi nebylo.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Cyklistické vlákno
Načipovaná elektrobabeta?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.