Tiež mám lowend z decathlonu - ST540 už vyše 3 roky + vlani vzduchová vidlica. Pre nenáročného OK (dokopy asi 3k km). Rozmýšľal som nad výmenou za spomínaný xc120, alebo za tento, na SVK za rovných 1000€ https://www.decathlon.cz/p/horske-kolo- ... %8DL%C3%81
Přijde mi to docela v pohodě. Když dáš větší kotouče tak to možná i bude brzdit
Tohle je taky zajímavý (dnes jim končí ale akce) https://www.canyon.com/cs-cz/horska-kol ... enfarbe=RD
Trochu dotaženější, ale asi docela těžké dle komponentů. A vůbec nevím jak tyhle low end vidlice chodí. Ale asi nějak to bude fungovat, na nějaký flow traily určitě obojí fajn
Za mě by byl fajn, trail bike by byl s rock shox pikem vepředu a na GXku. Ale to už bude dražší ...
Tohle už je fajnový https://www.canyon.com/cs-cz/horska-kol ... enfarbe=SR
Moc to nesleduju, ale proč jsou všechna ta kola tak těžká? Mám 10 let starý karbonový hardtail s vidlicí Reba, kola ještě 26, trojtác, devítikolo, brzdy, nášlapy, vše XT a hmotnost necelých 11 kg. Najeto asi 10 tis. km. na šotolinu a lesní pěšinky v pohodě, nic těžšího nejezdím, na silnici mám silničku. Představa 15 kg kola mě dost děsí.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Tak nesmíš porovnávat hrušky s jabkama - trail a XC kola.
Tady máš karbon na XT ... https://www.canyon.com/cs-cz/horska-kol ... e=M076_P09
Ale všeobecně kola jsou těžší, protože jsou větší a tužší aby byly odolnější. Odlehčování už není tolik trend.
Potom byla správná Brusova otázka, zda mattone bude jezdit traily. Pokud ne, tak nepotřebuje zbytečně pevné trailové kolo. Samozřejmě hmotnost bude úměrná ceně vždy.
Btw včera jsem byl na silničce na okruhu v nížině u Dunaje a odlehčování už není trend ani u lidí. Dnešní trend je i na rovině čtvrtmetrákové ekolo a v hospodě porce pro dva pro jednoho. Trochu úsměvné sportování
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
vemu toho amuleta, má to vzduch vidlici a 1x12. pro mě to stačí. někdo tu psal že ty brzdy nic moc, ale já měl naposled bubny nebo jak se to mu řiká u kola, tak to asi bude lepší a vše se dá měnit, že jo
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
jerry píše: ↑pon 12 čer 09:23
Potom byla správná Brusova otázka, zda mattone bude jezdit traily. Pokud ne, tak nepotřebuje zbytečně pevné trailové kolo. Samozřejmě hmotnost bude úměrná ceně vždy.
Btw včera jsem byl na silničce na okruhu v nížině u Dunaje a odlehčování už není trend ani u lidí. Dnešní trend je i na rovině čtvrtmetrákové ekolo a v hospodě porce pro dva pro jednoho. Trochu úsměvné sportování
Trailbiky byly pro denise, ten vytáhl ten trail z decathlonu. Pro mattonec bylo to kolo z dekáče, ale jestli chce toho amuleta s kazetou někde z aliexpressu ... jeho volba
Já jsem celkem jeden z posledních, kdo by podléhal už snad 2+ deklády probíhající pandemenci až patologického gramážnictví i mezi běžnými uživateli (u závodníků to je jistě pochopitelné), způsobující mj. snižování trvanlivosti a zvyšování cen různých komponent, ale tedy patnáctikilový tvrdocas za bezmála 45 litrů kč už je fakt moc i na mě.
A když jsem třeba jen tak z řitě čeknul inertentové ceny pavprochem prodávaných dílů, množství rotací zornic bylo větší než malé.
Údaje o šířce vrstvy pozlacení 24karátovým zlatem a počet safírů a rubínů použitých při vykládání jsem hledal marně.