Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
hele, prozradil ti už někdy někdo, že člověk, který má 120 kilo, to může mít i ve svalech? Asi ne...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Těchhle 120kg hor svalů, je jen mizivé procento, zbytek tvoří, ti správní chlapi
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Na základě čeho stanovuješ, jaký já mám odstup? Běžně mám ACC odstup na MAX a když přejedu celou republiku, předjede mě doslova jen pár aut a nemám žádný problém mít odstup 100- 200m. Byl bych sám proti sobě ho mít malý, auta ostřílená od šutrů nikdo nechce.Michal220 píše: když jedes na dalnici těch 140 tak máš 50m odstupu?asi těžko.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
On je problem v tom, ze i kdyz si ten rozumny odstup drzet chces, tak se vzdycky najde nekdo, kdo ti to tam foukne.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
...nebo, když ty zastavíš, tak ti to někdo foukne do kufru
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
ControlJ: Tyhle obavy jsou liché. Nechávám si max odstup i v kolonách kde Traffic Jam Assist nechává odstup tak pro jedno auto. Ohrožovat sebe sama malým odstupem z jakéhokoliv důvodu je velmi hloupé. Když se amatéři domnívají, že je nutné se přede mne nacpat, ať to učiní. Tolik těch hlupáků zase není. Můj cíl není být všude nejrychleji ale být všude v pohodě a bezpečně. Existují situace, kde nastává to, co popisuješ. Ale je to výjimka, není to pravidlem a přináší to zbytečně mnoho stresu a rizika. Obyčejně tak vznikají řetězovky na rovné silnici. Jsou tak posedlí zavřít odstup a sledovat kdo jim tam vjede, že přehlédnou náhlé zastavení vozidla před sebou. Denně se opakující klasická situace. A pokud skutečně spěcháš, jediné řešení je umět kolonu předvídat pomocí elektroniky a když už v ní jsi, znát dynamiku jízdních pruhů. Vždy jede nejrychleji zavřený pruh, protože ZIP nikdy není prováděn dle zákona a vyplatí se v něm jet až dokud dojedeš k prekážce a i s odstupem 200m předjedeš 1000vozidel... Těch 1000 co mají odstup 5.5 cm
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Celé to je mediální hon na čarodějnice.
Je totálně zcestná představa, že stávající systémy v běžných autech umí něco extrémního odvrátit.
I nejnovější dražší systémy s stereolaserradarem jsou na tom nic moc okud jde o extrémy.
Třeba k čemu Ti je infra detekce zvěře a choidců na vzdálenost 100-130m u nového Touarega, když poletíš po dálnici, tak buď nezastavíš, nebo zastavíš a sestřelí Tě ten za Tebou dle rychlosti jakou pojedeš.
A předchozí stávající systémy jsou na tom ještě hůře a podobně to tak je s celou autonomií.
A až budou za pár generací použitelné detekce nad 200m, tak zase budeš vyžadovat algoritmus, který preferuje zabít tebe, nebo toho, kdo Ti vstoupí do silnice a nedá přednost?
Zase ho srazíš, i kdybys měl systémy 10x vyspělejší...
Je totálně zcestná představa, že stávající systémy v běžných autech umí něco extrémního odvrátit.
I nejnovější dražší systémy s stereolaserradarem jsou na tom nic moc okud jde o extrémy.
Třeba k čemu Ti je infra detekce zvěře a choidců na vzdálenost 100-130m u nového Touarega, když poletíš po dálnici, tak buď nezastavíš, nebo zastavíš a sestřelí Tě ten za Tebou dle rychlosti jakou pojedeš.
A předchozí stávající systémy jsou na tom ještě hůře a podobně to tak je s celou autonomií.
A až budou za pár generací použitelné detekce nad 200m, tak zase budeš vyžadovat algoritmus, který preferuje zabít tebe, nebo toho, kdo Ti vstoupí do silnice a nedá přednost?
Zase ho srazíš, i kdybys měl systémy 10x vyspělejší...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)