Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťáky
Moderátor: řidičBOB
Re: Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťá
To že auto není nové, tak neznamená, že nemůže být v pořádku. Jako pochopím, když má někdo auto jako spotřebák, tak je mu jedno, jestli má urvanou lištu, jestli mu něco vrže, jestli toto nebo toto, ale u fanouška bych asi očekával, že chce mít svoje auto v cajku. Kdosi, tuším hyza, psal, že ti nějaký vůz táhl do strany, teď jsi zase psal, že ti auto netopí atd., tak mě jen zajímá, jestli na to sereš nebo tě to nesere nebo co Vzhledem k tomu, jak často to měníš, tak myslím, že auto, které je v cajku, se pak i líp prodává, ne?
Re: Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťá
vasco: ono je to hodně o financích, obecně se daj ameriky u nás aktuálně dělat dvěma způsobama:
1) jdeš po top stavu což znamená buď už pořízení auta prakticky v topstavu rovnou z USA což šajcuje cca 400 litrů nebo levná hajtra a jdeš do nákladný renovace, shánění drobnejch detailovejch dílů, repasování atd. Ve finále jseš na podobný sumě. Zároveň pak logicky jezdíš jen od jara do podzimu na pár srazů, ve zbytku času je auto zakonzervovaný na špalkách a seš nasranej i když tě v létě zastihne déšť. Na nějaký burnouty či driftování na kruháku u těhle aut nemůže bejt řeč. Teda pokud nejseš idiot
2)nebo seš udržovač, což znamená, že za rozumnej peníz koupíš auto, který udržuješ v provozuschopným stavu a činíš opatření proti chátrání. Nějakou lištu, topení, či prasklej volant řešíš až na posledním místě. Zato často jezdíš, klidně i na sněhu, nemáš problém si zadriftovat či spálit gumy. Auto klidně pujčíš kámošům. Samozřejmě chceš, aby to auto vypadalo co nejlíp, ale nejseš ochotnej do toho srát první i poslední korunu. Když tě auto omrzí pošleš ho dál či ho vyměníš s někým za jiný v podobný hodnotě a cyklus se opakuje
......a Caddy je prostě udržovač, i když by jeho představa asi byla mít jedno auto v leštěnkovým topstavu a druhý udržovaný jako daily-drivera. Ale všechno je dneska o prachách a málokdo může mít všechno tak jak by chtěl Ale možná se pletu
1) jdeš po top stavu což znamená buď už pořízení auta prakticky v topstavu rovnou z USA což šajcuje cca 400 litrů nebo levná hajtra a jdeš do nákladný renovace, shánění drobnejch detailovejch dílů, repasování atd. Ve finále jseš na podobný sumě. Zároveň pak logicky jezdíš jen od jara do podzimu na pár srazů, ve zbytku času je auto zakonzervovaný na špalkách a seš nasranej i když tě v létě zastihne déšť. Na nějaký burnouty či driftování na kruháku u těhle aut nemůže bejt řeč. Teda pokud nejseš idiot
2)nebo seš udržovač, což znamená, že za rozumnej peníz koupíš auto, který udržuješ v provozuschopným stavu a činíš opatření proti chátrání. Nějakou lištu, topení, či prasklej volant řešíš až na posledním místě. Zato často jezdíš, klidně i na sněhu, nemáš problém si zadriftovat či spálit gumy. Auto klidně pujčíš kámošům. Samozřejmě chceš, aby to auto vypadalo co nejlíp, ale nejseš ochotnej do toho srát první i poslední korunu. Když tě auto omrzí pošleš ho dál či ho vyměníš s někým za jiný v podobný hodnotě a cyklus se opakuje
......a Caddy je prostě udržovač, i když by jeho představa asi byla mít jedno auto v leštěnkovým topstavu a druhý udržovaný jako daily-drivera. Ale všechno je dneska o prachách a málokdo může mít všechno tak jak by chtěl Ale možná se pletu
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťá
popsals to mozna lepe, nez ja sam samozrejme ze me sere topeni, ale proste nebylo kdy a za coto resit zrovna ted, no...tak halt jezdim jinym
Dalsi vec je, ze auto v krasnem dokonalem stavu je super, ale ja takove ani nechci....ne samozrejme nejakeho odrbaneho chudacka, ale kdyz pak jsou kary jak novy, mne by s tim bylo lito jezdit...byl bych nasrany na kazdou louzi a zrnko prachu, kdo ma pak cistit podvozek kartackem na zuby, ze...ja si to auto chci uzivat normalnim zpusobem, proste jezdit, vcetne nakupu, vseho (beztak nic jineho, nez ameriky nemam..na co taky, stejen bych tim nejezdil)...nemam problem na sraze nalozit kamose i do kufru a cruisovat po campu...neni problem se v nem vyspat...atd. atd....ja proste nechci muzealni kousek v obyvaku (i kdyz to by bylo taky hezke)....ale az se proda Imperial, tak se penize pouziji na zvelebeni Eldorada a to by tim padem mohlo byt opravdu pekne a nezavadne auto
Dalsi vec je, ze auto v krasnem dokonalem stavu je super, ale ja takove ani nechci....ne samozrejme nejakeho odrbaneho chudacka, ale kdyz pak jsou kary jak novy, mne by s tim bylo lito jezdit...byl bych nasrany na kazdou louzi a zrnko prachu, kdo ma pak cistit podvozek kartackem na zuby, ze...ja si to auto chci uzivat normalnim zpusobem, proste jezdit, vcetne nakupu, vseho (beztak nic jineho, nez ameriky nemam..na co taky, stejen bych tim nejezdil)...nemam problem na sraze nalozit kamose i do kufru a cruisovat po campu...neni problem se v nem vyspat...atd. atd....ja proste nechci muzealni kousek v obyvaku (i kdyz to by bylo taky hezke)....ale az se proda Imperial, tak se penize pouziji na zvelebeni Eldorada a to by tim padem mohlo byt opravdu pekne a nezavadne auto
Re: Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťá
...a jedna oprava, tam se pickuper netrefil: jsem ochotny do toho srat kazdou korunu Jenze bohuzel neberu 70k mesicne, ani jsem nic nezdedil nebo nevyhral
Re: Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťá
To já takový blok nemám. Kdybych měl auto v top stavu, v klidu bych s tím projel kaluží, zadriftil a tak, stejně jako teď. Auto si má člověk užít a ne furt kolem toho chodit po špičkách. Však co, umyje se, když se něco posere, spraví se. Co by z toho člověk jinak měl? Dáš si auto do top stavu a co pak, budeš se na něj dívat?
Stejně tak třeba nechápu, proč si lidi dávají mobily do těch hnusných pouzder nebo šprcek...
Stejně tak třeba nechápu, proč si lidi dávají mobily do těch hnusných pouzder nebo šprcek...
Rychlost zabíjí!
Re: Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťá
no a proto nerazim cestu mit auto jako nove nebo dokonce i lepsi, aby to cloveka tak netrapilo
treba i vidam lidi, co maji sedacky zabalene v takovem tom pruhlednem plastu, jako kdyz byly z vyroby, aby si je neosoupali...ale tohle je prave to, co me vubec nelaka, to fakt radsi normalne pouzivane sedacky...a az se jednou potrhaji, necham je precalounit, no vsak co...nez jezdit se sprckou pod zadkem
A jeste k prasklemu volantu - to je fakt picovina, co ma skoro kazde auto z tehle let a nicemu nevadi..je praskyl jen v jednom miste, nedroli se pod rukama, vubec tohle misto ani pod ruku neprijde...na druhou stranu to ma funkcni rim-blow, coz je naopak docela vzacnost....takze tim spis je dobre ho zachovat. Je to tak cennejsi, nez tam davat neco neoriginalniho...nebo shanet kvuli praskline nejaky jiny volant, coz bude tezke a s funkcnim rim-blow jeste vic, nemluve o cene klidne za litr dollaru...to je fakt zbytecne...
neni to vystavni kousek, je to auto, se kterym jezdim do prace, do skolky, na nakupy.....
treba i vidam lidi, co maji sedacky zabalene v takovem tom pruhlednem plastu, jako kdyz byly z vyroby, aby si je neosoupali...ale tohle je prave to, co me vubec nelaka, to fakt radsi normalne pouzivane sedacky...a az se jednou potrhaji, necham je precalounit, no vsak co...nez jezdit se sprckou pod zadkem
A jeste k prasklemu volantu - to je fakt picovina, co ma skoro kazde auto z tehle let a nicemu nevadi..je praskyl jen v jednom miste, nedroli se pod rukama, vubec tohle misto ani pod ruku neprijde...na druhou stranu to ma funkcni rim-blow, coz je naopak docela vzacnost....takze tim spis je dobre ho zachovat. Je to tak cennejsi, nez tam davat neco neoriginalniho...nebo shanet kvuli praskline nejaky jiny volant, coz bude tezke a s funkcnim rim-blow jeste vic, nemluve o cene klidne za litr dollaru...to je fakt zbytecne...
neni to vystavni kousek, je to auto, se kterym jezdim do prace, do skolky, na nakupy.....
Re: Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťá
Mít sedačky obalené šprckou, to už mi hlava teda vůbec nebere
Rychlost zabíjí!
Re: Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťá
tak tohle je asi otázka názoru a přístupu............každopádně je ale rozdíl mezi autem typu či série kterejch nebylo vyrobenejch moc a mezi relativně tuctovým, ničím vyjímečným typem, na kterým jsou "zajímavý" leda rozměry či pro našince netradiční vzhled, ale jinak v zásadě nemá a nikdy nebude mít valnou hodnotu. Například takovej Lincoln Continental Mark IV Bill Blass Edition (vyrobeno něco málo přes 3000ks) versus "tuctovej" Chevrolet Caprice ze stejnýho období.....
Niko nadžanel ko kerdža
Re: Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťá
Ne a ne tu pubertu pořád setřepat.
Re: Focení a natáčení tachometrů - téma pro zastydlé puberťá
95 atmosférických poníků v akci
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))