Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
Moderátor: řidičBOB
Re: Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
uz jsem se z te ledarny taky vratil. akce to byla vyborna, pohled na "tancici" Q7 stal za to. a samozrejme nejen on.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
To přeci nejsou teorie, to je komentář k postnutýmu videu.
Já samozřejmě chápu, tvoje pohnutky proč si tam jel a je jedině dobře si vlastnosti auta v klidu a bezpečí vyzkoušet. Jen mě to pobavilo v souvislosti věčně proklamovanou a neochvějnou tezí, že AWD na sněhu jede jako po kolejích.
Já samozřejmě chápu, tvoje pohnutky proč si tam jel a je jedině dobře si vlastnosti auta v klidu a bezpečí vyzkoušet. Jen mě to pobavilo v souvislosti věčně proklamovanou a neochvějnou tezí, že AWD na sněhu jede jako po kolejích.
RWD
Re: Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
sis asi nikdy nevšim jak vedou koleje a jaké mají poloměry zatáček...
Slow and serious
Re: Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
KoPP: dobře ty !
jinak když už to d1,8t nakous, ta teze platí pro auta a ne pro ingoty na kolech a dost negativně to ovlivní i ASR a jiné "prospěšné" fičury
pochopitelně zásadní rozdíl není v samotné zatáčce, ale hlavně v akcelerační schopnosti za ní. Dvoukolka v zatáčce také využívá adheze všech kol. Ale na rovině využívá už jen dvě kola a tam se pak láme chleba.
jinak když už to d1,8t nakous, ta teze platí pro auta a ne pro ingoty na kolech a dost negativně to ovlivní i ASR a jiné "prospěšné" fičury
pochopitelně zásadní rozdíl není v samotné zatáčce, ale hlavně v akcelerační schopnosti za ní. Dvoukolka v zatáčce také využívá adheze všech kol. Ale na rovině využívá už jen dvě kola a tam se pak láme chleba.
Re: Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
Forester předchozí generace už je auto nebo ještě ingot. Asi je to zbytečná debata, při přehnaně vysoký nájezdový rychlosti nebude dotáčet ani RWD, že.
RWD
Re: Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
tak tak, prilis rychle do zatacky = po cumaku ven a je jedno, co to je za auto. mmch, ta Q7 se chovala hodne podivne. pracovat se s tim v najezdech nedalo, elektronika nepustila. stacilo ale drzet plyn a kdyz elektronika usoudila, ze uz je po krizi, povolila oteze a ze zatacky se to zacalo hnat ven v pretacivem smyku.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
no forester mi taky přijde docela ingotoidní
ale co se týká příliš rychlého nájezdu tak auto půjde ven vždycky, akorát si myslím že volba jestli po čumáku nebo zadkem záleží do značné míry na řidiči, tedy jeslti auto rozhodí nebo ho jen nechá klouzat samo. Když ho nechá klouzat, bude asi nedotáčivé (některé víc, jiné míň), když ho rozhodí volantem nebo ručkou může jeho chování i výslednou dráhu poměrně zásadně změnit
ale co se týká příliš rychlého nájezdu tak auto půjde ven vždycky, akorát si myslím že volba jestli po čumáku nebo zadkem záleží do značné míry na řidiči, tedy jeslti auto rozhodí nebo ho jen nechá klouzat samo. Když ho nechá klouzat, bude asi nedotáčivé (některé víc, jiné míň), když ho rozhodí volantem nebo ručkou může jeho chování i výslednou dráhu poměrně zásadně změnit
Re: Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
Forester je v najazde vzdy silne nedotacavy ale ak ho pri vyjazde drzis pod plnym plynom stane sa silno pretacivym, ako nakoniec aj Outback. Chovaju sa velmi podobne.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
vana:
od urcite rychlosti uz je jedno, co s tim udelas, poletis ven ze zatacky tak jako tak.
jinak forestr neni zadna cihla, tvarem mozna, hmotnosti vubec ne. vazi 1.5 tuny, tedy jen o chlup vic, nez impreza. ona to v podstate taky impreza je, ze. tedy alespon ten z videa.
merlin: do patku jsem si myslel totez. neni to pravda. forester, stejne jako impreza je silne nedotacivy jen pri nespravnem zpusobu najezdu. mmch, tohle plati treba i o M3
od urcite rychlosti uz je jedno, co s tim udelas, poletis ven ze zatacky tak jako tak.
jinak forestr neni zadna cihla, tvarem mozna, hmotnosti vubec ne. vazi 1.5 tuny, tedy jen o chlup vic, nez impreza. ona to v podstate taky impreza je, ze. tedy alespon ten z videa.
merlin: do patku jsem si myslel totez. neni to pravda. forester, stejne jako impreza je silne nedotacivy jen pri nespravnem zpusobu najezdu. mmch, tohle plati treba i o M3
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Kurz jízdy na sněhu Lungau, AT
Forester ma uplne inu geometriu zadnej napravy a stabilizatory su meksie, takze vo vysledku sa to na snehu sprava uplne inak. Je to citlivejsie na zmenu zatazenia a ma to jednoznacne lepsiu trakciu hlavne na zadnej naprave (aj bez samosvoru).
Nedotacavost je samozrejme hlavne zla technika jazdy, ak ma niekto velku najazdovu rychlost a nasledne prudke zatocenie volantu nemoze cakat nic ine...
Nedotacavost je samozrejme hlavne zla technika jazdy, ak ma niekto velku najazdovu rychlost a nasledne prudke zatocenie volantu nemoze cakat nic ine...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť