Samozrejme! Teda aspon vetsinou..Stepan píše:Jenom abych si to ujasnil.
Vy všichni tady jezdíte dálniční přesuny striktně 15:45 a u toho si neodkládáte loket na okno ani na loketku? Jop, určitě
Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Moderátor: řidičBOB
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Zive si pamatuju, jak jsem se tesil na prvni auto s loketkou, ted ani pomale nevim ze nejakou mam. Nepouzivam.
A loket na okno? LoL, proc?
A loket na okno? LoL, proc?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
na trasy s mirnymi zatackami by mohl postacit tenhle zlepsovakřidičBOB píše:Přeceda: přesně tak!
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
přesně! ono je to pak vidět i mimo auto, jak jsou ze sezení v autě tyhlety chodící skoliózy křivý, ale když to někomu přijde pohodlnýctrl_j píše:Zive si pamatuju, jak jsem se tesil na prvni auto s loketkou, ted ani pomale nevim ze nejakou mam. Nepouzivam.
A loket na okno? LoL, proc?
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
křivej bych byl, kdybych si ji dával na dveře. Na okno to mám tak akorát
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
PRO-level jsou jedinci kterym leva ruka zvenku planda podel dveri, tomu uz nerozumim vubec.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
to zdaleka není pro-level, protože v tý levý venku chybí cígo a v pravý ještě telefon, volant stačí držet kolenem přece...
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Haha, slípka na volantu to řeší nejlépe. Horší bude, když se zrovna rozhodne, že se jí chce na velkou, a promptně své rozhodnutí zrealizuje.
Ovšem ti největší drsňáci řídí prostředním údem, aby měli obě ruce volné k psaní sms a surfování na netu, balení a kouření cigaret, jídlu a pití aj. při řízení esenciálním aktivitám.
Ovšem ti největší drsňáci řídí prostředním údem, aby měli obě ruce volné k psaní sms a surfování na netu, balení a kouření cigaret, jídlu a pití aj. při řízení esenciálním aktivitám.
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/pr ... zpusobuji/
Proto se vyhýbám všem elektronickým "zlepšovákům", pokud to jen trochu jde. A ještě většinou 2x ušetřím. Jednou peníze a podruhé nervy
Proto se vyhýbám všem elektronickým "zlepšovákům", pokud to jen trochu jde. A ještě většinou 2x ušetřím. Jednou peníze a podruhé nervy
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
petr_riha píše: Navíc nejde o nevěnování se řízení, ale o styl držení volantu, který mám s 45 tisíci ročně prostě jiný nez 3/4 na 3 (za nás se učilo ještě "za 10 dvě").
1. v roce 2005 se volant držet nahoře učilo těžko a když, tak v dost pochybné autoškolepetr_riha píše:Jsou i lidi, kteří za ním můžou normálně ergonomicky sedět jako lidi a přesto zvládají řídit jednou rukou, protože to tak je nejen bezpečné, ale navíc i pohodlné.
...
Až budeš mít něco najeto, tak povídej.
...
jak je možné, že s totožným stylem jízdy mám za sebou 14 let za volantem, skoro 700 tisíc km vč. dálek, města (Pražák) a to vše bez nehody, bez velkých krizových situací, atd...?
2. bez velkých krizových situací dle mého názoru najet 700 tis. km nejde, na silnici není člověk sám a i kdyby byl svatý, na cestě je spousta jiných
3. v té velké krizové situaci bys právě zjistil, že jedna ruka je ti na hovno
4. ne, vždycky správně volant taky nedržím, ale aspoň nemám kecy jak starej páprda "až budeš mít najeto to, co já nacouváno..."