Selekce magorů na silnicích, hledají se tak dlouho, až se najdou a srazíabgx1 píše:nehody velmi casto,zle odhadnu rychlost, vychadzaju z toho ze vsetci tam pojdu 90 ale niekto pojde 150+, lebo rovny usek, a uz su v sebe
Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tak velmi často je v tom jeden z účastníků zcela bez viny
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Ten nevinný má taky předepsáno předvídat, přizpůsobit jízdu, někdy se dá tomu zabránit už jen tím, že předvídáš a řešíš předem, i to, co se nestane. Nejhorší jsou "tramvajáci" . Neuhnou s osobákem, a čumí jak puk a pak se diví, že 40tun nezastaví na fleku, přitom okolo místa tolik, že tam přistane vrtulník
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Prědvídat? Který paragraf to nařizuje?
Ty tvoje názory jsou opravdu někdy hodně mimo.
Ty tvoje názory jsou opravdu někdy hodně mimo.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nesouhlasím s Tebou.
Na základě uvedeného závěru Nejvyššího soudu lze tedy doporučit všem řidičům, aby zapojili naplno své schopnosti předvídat veškeré neblahé následky, neboť pouhá běžná opatrnost či obezřetnost nemusí být dostatečná.
Na základě uvedeného závěru Nejvyššího soudu lze tedy doporučit všem řidičům, aby zapojili naplno své schopnosti předvídat veškeré neblahé následky, neboť pouhá běžná opatrnost či obezřetnost nemusí být dostatečná.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Na to nepotřebuješ paragraf. Stačí pud sebezáchovy.
Trochu vyhrocený příklad. Jedeš 200+ po dvouproudé dálnici (jedno jestli v CZ nebo DE), vidíš před sebou 2 kamiony, ten vzadu s BIH RZ se pomalu ale jistě přibližuje k tomu vpředu. Zpomalíš nebo budeš čekat co se stane?
Ač s většinou Driverových příspěvků mám problém, tak pod tenhle bych se podepsal.
Trochu vyhrocený příklad. Jedeš 200+ po dvouproudé dálnici (jedno jestli v CZ nebo DE), vidíš před sebou 2 kamiony, ten vzadu s BIH RZ se pomalu ale jistě přibližuje k tomu vpředu. Zpomalíš nebo budeš čekat co se stane?
Ač s většinou Driverových příspěvků mám problém, tak pod tenhle bych se podepsal.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nemusíš mi vysvětlovat, co je to předvídání...to za ty víc než dva mega km, tak nějak vím
Já se spíš ptal na ten konkrétní případ, tu nehodu. Jedeš po okresce, svoje tempo kolem 90ti. Sleduješ provoz a najednou auto, které jelo normálně v protisměru, dostane v zatáčce šmejra a v pikovteřině je v tobě. Co tam napředvídáš?!
S kamiony je to krapet jiné. I s některými typy aut - ne jenom hjondé, ale typický idiot řídí octu nebo sup na operák - základní barva, na hlínách a ve vydechlém TDi - king of the road!
Naštěstí já osobně mám vypěstované podvědomí, že tak nějak vím dřív, co dotyčný udělá ještě dřív než ho to napadne.
Já se spíš ptal na ten konkrétní případ, tu nehodu. Jedeš po okresce, svoje tempo kolem 90ti. Sleduješ provoz a najednou auto, které jelo normálně v protisměru, dostane v zatáčce šmejra a v pikovteřině je v tobě. Co tam napředvídáš?!
S kamiony je to krapet jiné. I s některými typy aut - ne jenom hjondé, ale typický idiot řídí octu nebo sup na operák - základní barva, na hlínách a ve vydechlém TDi - king of the road!
Naštěstí já osobně mám vypěstované podvědomí, že tak nějak vím dřív, co dotyčný udělá ještě dřív než ho to napadne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
To je jako na okruhu, riziko kolize je vždy. Můžeš někdy stát nebo jet tak, aby byl prostor pro chyby ostatních, a měli se kde vejít...řidičBOB píše:dostane v zatáčce šmejra a v pikovteřině je v tobě. Co tam napředvídáš?!
k tvému příkladu, znám případ, kdy řidič busu na rovné silnici řešil to, že protijedoucí do něj najížděl, možná mikrospánek a vyřešil to tak, že ho objel vlevo. Silnice první třídy celkem rozbitá, krajnice s možností utrhnutí, a jak to vyřešil? Riskoval basu obecného ohrožení, minuli se jak kdyby jeli v anglii, oba jeli VLEVO a pak se oba vrátili do svého pruhu. Risknul svou basu výměnou za zabránění nehodě. (!) Šílené...
Mimochodem jsem v tom příspěvku měl podtrhnuté jedno slovo. Neplatí to vždy paušálně.
driver píše:někdy se dá tomu zabránit
Né vždy...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
lenze takto v podobnej situacii nerozmysla nikto proste videl auto ktore ide nanho, nalavo volne miesto, tak to tam reflexivne strhol bez toho aby si to vobec uvedomil, a nahodou sa to podarilo...driver píše: k tvému příkladu, znám případ, kdy řidič busu na rovné silnici řešil to, že protijedoucí do něj najížděl, možná mikrospánek a vyřešil to tak, že ho objel vlevo. Silnice první třídy celkem rozbitá, krajnice s možností utrhnutí, a jak to vyřešil? Riskoval basu obecného ohrožení, minuli se jak kdyby jeli v anglii, oba jeli VLEVO a pak se oba vrátili do svého pruhu. Risknul svou basu výměnou za zabránění nehodě. (!) Šílené...
to ze riskoval basu si uvedomil az ked sedel doma v klude
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
řidičBOB píše:Hezky se přiznal
https://www.novinky.cz/krimi/465852-rid ... al-se.html
No ty vole, ještě, že to spočítali odborníci, to musí být vysoká matematika, minimálně doktorandskej level!Odborníci spočítali, že sekundové oslnění řidiče, který dodržuje rychlost v obci 50 km/h, znamená 14 metrů jízdy bez toho, aniž by věděl, kam jede a co se před autem odehrává.