S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
Aha, tak to jsem se ukouk . Bych to měnil, i kdyby to mělo být o něco složitější - páč zisk je značný a rizika minimální.
btw: pavprochu jaký používáš rozměr zadních pneu? (když už to tu řešíme, tak by mě zajímalo jak to máš komplet - převody jsou jasný z tý tabulky výše).
btw: pavprochu jaký používáš rozměr zadních pneu? (když už to tu řešíme, tak by mě zajímalo jak to máš komplet - převody jsou jasný z tý tabulky výše).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
SMG je normální 6-stupňová manuální převodovka (není to automat), která je řazena hydraulikou (která ovládá i spojku) a má i automatický režim. Po odstranění hydrauliky se prý dá předělat na běžný manuál. Takže si myslím, že diferenciál bude stejný jako u běžné manuální převodovky. Čili výměna za diferenciál automatu by mohl klapnout - musím to nastudovat.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: S větrem ve vlasech....
Takže rozvodovka pro SMG je stejná jako pro automat, liší se jen převodem. SMG má 3,07 a automat 3,46. A cena za rozvodovku je 1650 $. To docela jde.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: S větrem ve vlasech....
Kolik to ted vubec jede na vytoceny 2,3,4?pavproch píše:5.00 je "hillclimb" převod z BMW motorsport, spolu s ním sem musel vyměnit i zadní část kardanu, protože jiná příruba (myslím, že tam fčíl mám kardan z e85M)
Re: S větrem ve vlasech....
mazlik fčíl de na dvojku v redline asi 80, na trojec ke kilodvacet a na čtyřku asi kilošede... brambor obdobně (85/130/170)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
pavproch: Jak to máš teda poskládaný? Když si to hodím do svýho exclu tak mi tam ten tvůj final drive 5.0 nesedí...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
do převodovky sem nehrabal...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
Člověče s tebe dostat nějaký technický data - to je jak dotaz na úředníky .
btw: koukal jsem na odstupy u originálního zpřevodování a mají to kucí mnichovský pěkný (žádná ekošestka se nekoná).
btw: koukal jsem na odstupy u originálního zpřevodování a mají to kucí mnichovský pěkný (žádná ekošestka se nekoná).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
mno nevím, s m4Zlikem sem před zkrácením jezdil I až V (bo se střechou dole max 150 a se střechou nahoře nejezdím a na to kilo pade byla šestka ještě stále moc dlouhá)... až od zkrácení jezdím I-VI....
u brambora mi to fčíl ve 200 na VI točí přesně 5000, čili tak akoráth...
se přiznám, že nemám tucha, jaký převododové poměry sou v obou 6MT, převodový poměr final díffu znám enem proto, že sem to potřeboval vědět, abych mohl zkracovat...
u brambora mi to fčíl ve 200 na VI točí přesně 5000, čili tak akoráth...
se přiznám, že nemám tucha, jaký převododové poměry sou v obou 6MT, převodový poměr final díffu znám enem proto, že sem to potřeboval vědět, abych mohl zkracovat...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
To já to mám v úpravách úplně naopak - jak není tabulka a technický popis tak jsem z toho nesvůj (halt taková malá úchylka, ale jinak jsem snad normální ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).