Policejní kontroly a měření
Moderátor: řidičBOB
Re: Policejní kontroly a měření
tak to sem klidný....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28208
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
85ks má být výkon >130kW a 3ks >190kW...
Ale dost automobilek z toho vypadne, protože:
Vmax >220kmh/resp. 250kmh
0-100 = min. 8s/resp. 7s
min. 6AT
4x4 - stálý nebo připojitelný
ad měření: Měření rychlosti z místa i za jízdy, formou: a) okamžitého změření, b) úsekového a c) srovnávacího měření před vozidlem. V případě úsekového měření s co nejmenší minimální jmenovitou délkou měření potřebnou pro měření celého požadovaného rozsahu měřených
rychlostí, funkce identifikace jízdního pruhu (měření z místa);
U všech měřících metod musí být aktivní propojení s automatickým čtením registračních
značek s umožněním jejich porovnání s databázemi policie pro pátrání po vozidlech, pro identifikaci odcizených a zájmových vozidel a zkrácené evidence vozidel pro ověření barvy, typu vozidla a prověření platnosti technické prohlídky (TP) a osvědčení o registraci vozidla (ORV). Zjištěné informace se musí zobrazovat ve snímku či video sekvenci se zvýrazněním případné pozitivní lustrace vpátracích evidencích nebo neplatné TP a neplatné ORV s databází např. červeně;
Zařízení umožňující automatické čtení registračních značek ze vzdálenosti provádění měření rychlosti to je cca v rozsahu 10 až 60 m, propojené s měřičem rychlosti a jeho funkcemi.
1 ks digitální barevné přední pohledové kamery;
1 ks digitální barevné zadní pohledové kamery;
Kontinuální digitální záznam průběhu jízdy a měření
Měření rychlosti ve dne i v noci;
Pořizování digitálního kontinuálního barevného obrazového záznamu průběhu měření (videozáznam v běžně používaném formátu s možností pořízení jednotlivého snímku, nebo souborů video sekvencí či snímků), nebo jiných přestupků před vozidlem o celkové délce min. 30 hod., při min. 10 sn./s (video sekvence), min. 2 sn/s (snímání přestupků) a rozlišení nahrávání min. 696 x 520 pixelů, s údaji o měření /naměřená rychlost, den, měsíc, rok,minuta, hodina, číslo snímku či záznamu, rozlišení typu měřeného vozidla (osobní, nákladní), směr jízdy měřeného vozidla, nastavení limitů měření (při měření za jízdy měřícího vozidla možnost rychlé změny), GPS souřadnice měření, výrobní číslo měřícího zařízení, vlastní rychlost měřícího vozidla, dosah měřiče, ohnisková vzdálenost objektivu, vpřípadě úsekového měřiče a srovnávacího měření se nepožaduje údaj o směru jízdy měřeného vozidla, rozlišení typu měřeného vozidla (osobní, nákladní), a dosahu měřiče. U úsekového měřiče se navíc požaduje údaj o vypočtené průměrné rychlosti a u srovnávacího měření soubor min. 3 snímků každého měření;
Celé zde:
Ale dost automobilek z toho vypadne, protože:
Vmax >220kmh/resp. 250kmh
0-100 = min. 8s/resp. 7s
min. 6AT
4x4 - stálý nebo připojitelný
ad měření: Měření rychlosti z místa i za jízdy, formou: a) okamžitého změření, b) úsekového a c) srovnávacího měření před vozidlem. V případě úsekového měření s co nejmenší minimální jmenovitou délkou měření potřebnou pro měření celého požadovaného rozsahu měřených
rychlostí, funkce identifikace jízdního pruhu (měření z místa);
U všech měřících metod musí být aktivní propojení s automatickým čtením registračních
značek s umožněním jejich porovnání s databázemi policie pro pátrání po vozidlech, pro identifikaci odcizených a zájmových vozidel a zkrácené evidence vozidel pro ověření barvy, typu vozidla a prověření platnosti technické prohlídky (TP) a osvědčení o registraci vozidla (ORV). Zjištěné informace se musí zobrazovat ve snímku či video sekvenci se zvýrazněním případné pozitivní lustrace vpátracích evidencích nebo neplatné TP a neplatné ORV s databází např. červeně;
Zařízení umožňující automatické čtení registračních značek ze vzdálenosti provádění měření rychlosti to je cca v rozsahu 10 až 60 m, propojené s měřičem rychlosti a jeho funkcemi.
1 ks digitální barevné přední pohledové kamery;
1 ks digitální barevné zadní pohledové kamery;
Kontinuální digitální záznam průběhu jízdy a měření
Měření rychlosti ve dne i v noci;
Pořizování digitálního kontinuálního barevného obrazového záznamu průběhu měření (videozáznam v běžně používaném formátu s možností pořízení jednotlivého snímku, nebo souborů video sekvencí či snímků), nebo jiných přestupků před vozidlem o celkové délce min. 30 hod., při min. 10 sn./s (video sekvence), min. 2 sn/s (snímání přestupků) a rozlišení nahrávání min. 696 x 520 pixelů, s údaji o měření /naměřená rychlost, den, měsíc, rok,minuta, hodina, číslo snímku či záznamu, rozlišení typu měřeného vozidla (osobní, nákladní), směr jízdy měřeného vozidla, nastavení limitů měření (při měření za jízdy měřícího vozidla možnost rychlé změny), GPS souřadnice měření, výrobní číslo měřícího zařízení, vlastní rychlost měřícího vozidla, dosah měřiče, ohnisková vzdálenost objektivu, vpřípadě úsekového měřiče a srovnávacího měření se nepožaduje údaj o směru jízdy měřeného vozidla, rozlišení typu měřeného vozidla (osobní, nákladní), a dosahu měřiče. U úsekového měřiče se navíc požaduje údaj o vypočtené průměrné rychlosti a u srovnávacího měření soubor min. 3 snímků každého měření;
Celé zde:
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Policejní kontroly a měření
Stejně asi všichni víme co za auta to bude... ![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Hodně by mě překvapilo kdyby to bylo něco jineho než 3superby a 85oktošek
Vypadá to że ramer10 doplní i o přední-zadní kamery navíc...
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Hodně by mě překvapilo kdyby to bylo něco jineho než 3superby a 85oktošek
Vypadá to że ramer10 doplní i o přední-zadní kamery navíc...
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28208
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
je pravda, že zlé jazyky by se mohly domnívat, že kombinace benzínového motoru, AT a pohonu 4x4, je šitá tak nějak na míru pro Octavii 1.8TSI - ale to bude jistě jenom náhoda.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Policejní kontroly a měření
ona se OCT3 dělá ve 4kolce(haldex) a 1.8TSI lift??
Já právě myslel že ne a že to bude problém...
já si toho pohonu totiž všiml až ráno...
Já právě myslel že ne a že to bude problém...
já si toho pohonu totiž všiml až ráno...
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Re: Policejní kontroly a měření
aha..dík za info, já myslel že 4kolky dělají jen combi
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Re: Policejní kontroly a měření
i cenově to pěkně vychází...110mega na 85 aut....600tis vozidlo, při tomhle počtu ramer10c výjde tak na 550tis a cca 100tis zbyde na VRZ a spol...
holt jen v SK uměli fábku 1.2 za 2,1 mega
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
holt jen v SK uměli fábku 1.2 za 2,1 mega
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28208
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní kontroly a měření
Dneska jenom pasiv
Rudná opět nasadila R36: Bílá O1 asistovala u nehody; odpoledne ale měla na sjezdu v protisměru nějakého piráta v 7er: A hradecký Sup asistoval u poruchy autobusu:
![Skull 8-x](./images/smilies/59.gif)
Rudná opět nasadila R36: Bílá O1 asistovala u nehody; odpoledne ale měla na sjezdu v protisměru nějakého piráta v 7er: A hradecký Sup asistoval u poruchy autobusu:
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)