Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Jo, dobré théma sledovat kdy pavprocha yebne v přímém přenosu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Taky jsem teď řešil náročný "problém" - vybíral jsem nový sedlo. Dokonce jsem si i nechal oměřit zadek, ale nějak jsem se nemohl dobrat. Od Prologa jsem zkusil 4 sedla a ani jedno nepadlo, až dneska jsem si na den půjčil SMP Well a když jsem ho byl odpo vracet, tak jsem si zrovna jedno koupil. Fakt to teda není žádná prdel, vybrat to správný pod prdel.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Proto já tak zarputile trvám na Selle Italia Lite Flite, které je sice model 1990, ale kompatidebilní s mojí zadnicí. Už se ale blbě shání.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Jsou nejaky zasadni rozdily v tmelech na bezduse? Tohle bude cajk? https://www.kola-radotin.cz/schwalbe-do ... peni-500ml
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Neska ráno sem zase kroutil nohama a bylo to moc fajne, i dyž sem přišel nato, že sem čím dál tím víc "bulatější" - lesní stezka mezi smrkama, nahoru/dolů s množstvím šutrů a klouzavých kořenů, kterou sem kdysik (26" front susp.) bezproblema jezdil, sem neska (29" taky front) šel s bajkem vedle sebe.... halt stárnu.
Jinak dva poznatky (z teho jeden aftomobilní):
Sem neska chcá nechcá musel asi kilometr po I/35 nad HBečvou a sic jen asi tři kamjony za tu dobu prosfištěly okolo, ale i tak mně jeden málem sejmul. Brrrrr. V lese je to bezpečnější, dobře že se snažím výhýbat asfaltu co jen to de.
Ač teploměr ráno ukazoval přijatelné stupně (asi 19), tak mě něco osfítilo a vzal sem pod cyklotriko podvlíkací moiru .... a .... na kopcu (900mnm) to za toho studeného větřiska, co tam duje, bylo tak akoráth, baboléto/podzimek je tady! Ejchuchuchu!
Jinak dva poznatky (z teho jeden aftomobilní):
Sem neska chcá nechcá musel asi kilometr po I/35 nad HBečvou a sic jen asi tři kamjony za tu dobu prosfištěly okolo, ale i tak mně jeden málem sejmul. Brrrrr. V lese je to bezpečnější, dobře že se snažím výhýbat asfaltu co jen to de.
Ač teploměr ráno ukazoval přijatelné stupně (asi 19), tak mě něco osfítilo a vzal sem pod cyklotriko podvlíkací moiru .... a .... na kopcu (900mnm) to za toho studeného větřiska, co tam duje, bylo tak akoráth, baboléto/podzimek je tady! Ejchuchuchu!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Btw, díky větřisku bylo neska sucho (= bez mokré trowy, bahna a louží ale bylo dost) a celý výlet byla zadní brzda zticha, až po sjezdu 300 výškových (pod brzdama) si na závěr, dyž sem odbrzdil, jednou kníkla. Kura, proč mi to dělá?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Nebudu, jen musím přijít nato, proč.... já sem úplně u vytržení z toho jejich lineárního průběhu brždění = čím víc chcu brzdit, tím víc musím mačkat..... ty předchozí Deore měly teda výrazně rychlejší nástup, ale pak se už nic významného nedělo i dyž sem mačkal sebevíc.... prostě přesně jako N/A a turbítko....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Nekde na me vyskocila reklama na apku šlappeto, ze zvedavosti jsem ji stahnul a vypada to teda dobře. Je to sice haňba, ale v okoli neznam moc lesnich a polnich cest, abych dojel kam chci. Tady se da zadat kolik chces ujet, jestli zpevnene nebo nezpevnene cesty, jak moc se vyhybat provozu, jak moc to ma byt kopcovite atd atd... Jednim jebem to pak navrhne trasy v okoli (treba 5 vsemi smery) , vypise kudy, vyskovy profil, kolik to je vyskovych metru, umi i navigovat. Zitra mam v planu zdrhnout o neco driv z prace a projet se, nez se na vikend zkazi pocasi, tak sem zvedavy, jak to bude fungovat v praxi.
Re: Cyklistické vlákno
Prodáno
Naposledy upravil(a) HondaMan dne ned 30 srp 12:53, celkem upraveno 1 x.
2.9T RWD