Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
@honziss: Já zase za poslední ro(c)k z kopca zpomalil asitak o půlku... a řitítka za to nemůžou.... bojím se abych sobě či bajku něco neudělal....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Jo, jinak k té zadní kvičící brzdě - během výletu brzdím z kopca mockrát, v bahně, v mokré trávě, dlouhé šúsy zkopca pod brzdama i jen krátká zpomalení a chvílema kvičí a o pár metrů dál zase ne... bez ohledu na bahno, vodu, stav (zahřátí) atd - prostě někdy kvíkne a někdy ne... Dyž sem neska projížděl extra vysokou a extra mokrou trowou, taxi jednou kvíkla i přední (sfiňa jedna), ale enem raz...
Sem neska vymyslel co s tím zkusím provést (asi sem neska proti kopcu nešlapal dost in(g)tenzivně, dyž sem měl čas přemýšlet....) zítra ešče zabajkuju, přes týden někdy odpoledne vyměním v obou brzdách desky (už mají ca 300km v mokru a bordelu) za nové (mám v zásobě), ale než ty nové tam dám, tak pilníkem na "náběžné" hraně desky srazím ostrou hranu (ca 1,5mm x 30st) a uvidím, esli i po tuningu budou kvíkat.
A dyž budou, tak s nima nějak doyezdim tuhle sezonu (kvíkajíc - občas) a přes zimu tam dám komplet nové brzdy (tohle sou nějaké Šimano Deore LX či co, prostě nějaká nižší řada), dám tam (top řadu) XT nebo XTR, ty třeba kvičet nebudou.
Sem neska vymyslel co s tím zkusím provést (asi sem neska proti kopcu nešlapal dost in(g)tenzivně, dyž sem měl čas přemýšlet....) zítra ešče zabajkuju, přes týden někdy odpoledne vyměním v obou brzdách desky (už mají ca 300km v mokru a bordelu) za nové (mám v zásobě), ale než ty nové tam dám, tak pilníkem na "náběžné" hraně desky srazím ostrou hranu (ca 1,5mm x 30st) a uvidím, esli i po tuningu budou kvíkat.
A dyž budou, tak s nima nějak doyezdim tuhle sezonu (kvíkajíc - občas) a přes zimu tam dám komplet nové brzdy (tohle sou nějaké Šimano Deore LX či co, prostě nějaká nižší řada), dám tam (top řadu) XT nebo XTR, ty třeba kvičet nebudou.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Střed a kliky rozebrán, vyčištěn (bylo tam dost bovdela), namázan a složen z5 + projet okolo chalupy - i pod záběrem je klid, žádné praskání.... tak to snad bylo ono, no... uvidíme a hlavně uslyšíme zítra. Dyžtak druhý podezřelý je 12-ti kolo na ořechu a bordel (píseček a bláto) mezi nima....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Jerry: hmotnost nemám změřenou, ale odhadem 15 kg. Je tam spouata karbonu, lehká pevná vidle... je to jen o trochu těžší než XC s odpruženou vidlí...
-pp- široké 2,35 a fat 4,8 je jiný svět. Vzájemně takřka nepoeovnatelné. Pro Tebe by to byla asi noční můra. 4.8 foukané na méně než 0.5 bar
Ad řidítka: jezdím od 45cm na kole do města po 80 na fatbiku a v terénu ani městě bych neměnil.
-pp- široké 2,35 a fat 4,8 je jiný svět. Vzájemně takřka nepoeovnatelné. Pro Tebe by to byla asi noční můra. 4.8 foukané na méně než 0.5 bar
Ad řidítka: jezdím od 45cm na kole do města po 80 na fatbiku a v terénu ani městě bych neměnil.
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
Jsem dnes ohnul 4 spice z 18 o cizi saltr a nasledne lehce okusil hrubost asfaltu to uz se mi dlouho nestalo
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Hustá strojovna, kdybych si měl vybírat něco lesního, tak tohle by mě dost lákalo - jednoduchý, funkční.HondaMan píše:Když se tu všechni chlubíte svýma strojema, tak se taky přidám:
Jsem dneska nandával nový tubless ráfky fulcrum a už se to na kole točí, tak snad to bude konečně fungovat. Taky jsem malinko vážil a původní komplet kola 4,04 kg vs. nový 3,45 kg (komplet ráfky, gumy, mlíko, 10kolo) - krásných 0,5 kg a zrovna na rotačních hmotách . BTW: by mě jen zajímalo co váží komplet kola na tom HM fatbiku - tipuju tak 7kg .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
v březnu jsem to tu už psal.
Ale ten pocit když jedeš po rozmáčené louce připomínající spíš rašeliniště nebo když šlapeš do kopce za stálého prokluzu zadního kola tam kde se dvoupalcové pláště jen protočí a stojíš je k nezaplacení...
dohromady určitě přes 7HondaMan píše:Pche, gramaři...
Já teď jezdím:
Maxxis MINION FBR 26x 4.8 kevlar á 1 650g kus
páska + duše 4-500g,
odlehčený ráfek DT SWISS 675g
+ náboj, výplet a velký kotouče
Dohromady má i přední kolo přes 3kg a zadní okolo 4 s kazetou. Zbytek je z carbonu a neváží skoro nic
Ale ten pocit když jedeš po rozmáčené louce připomínající spíš rašeliniště nebo když šlapeš do kopce za stálého prokluzu zadního kola tam kde se dvoupalcové pláště jen protočí a stojíš je k nezaplacení...
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
Neska u nás měly být (a jsou) hicy, taxem stal už v šest, v sedum už kroutil nohama proti kopcu a před desátou byl doma (ešče relativně v chládku). Fčíl by to už bylo za trest v tom hicu.
Fajný výlet, zase neuvěřitelně pozitivní pocity z 26/50z - opět sem (jiná trasa v masivu Radhoště než minule) vykroutil nohama (jen s asi 3 zastávkama na vydýchání) to co sem ani před 20-tima letama (silen a mlád) nikdy nevyjel. Křasa.
Na závěr byl šůs rovnou dolů od sochy do Bacova (600 výškových) - zadní (občas kvičící) brzda se za celý dnešní výlet neozvala, až těsně nad Bacovem (už na asfaltu - ale o to hlasitěji) - mně z toho (proč jen někdy) asi fuckt drbne.
A fčerejší rozborka a mazání středu nepomohla, lehké praskavé zvuky sou tam dál, takže tendle týden (dyž už budu sundavat kola quli výměny brzd desek) rozebéřu i to 12-kolo (sundám z ořechu) a všechno to tam vyčistím a namažu.
Fajný výlet, zase neuvěřitelně pozitivní pocity z 26/50z - opět sem (jiná trasa v masivu Radhoště než minule) vykroutil nohama (jen s asi 3 zastávkama na vydýchání) to co sem ani před 20-tima letama (silen a mlád) nikdy nevyjel. Křasa.
Na závěr byl šůs rovnou dolů od sochy do Bacova (600 výškových) - zadní (občas kvičící) brzda se za celý dnešní výlet neozvala, až těsně nad Bacovem (už na asfaltu - ale o to hlasitěji) - mně z toho (proč jen někdy) asi fuckt drbne.
A fčerejší rozborka a mazání středu nepomohla, lehké praskavé zvuky sou tam dál, takže tendle týden (dyž už budu sundavat kola quli výměny brzd desek) rozebéřu i to 12-kolo (sundám z ořechu) a všechno to tam vyčistím a namažu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Technická otázka na znalejší ....
Buď sem to fčera po rozborce a zpětné sborce blbě (málo) dotáhnul nebo se to díky vazelíně během dnešního výletu povolilo (čemuž moc neveřím) - po výletu sem jen tak cvičně zkusil dotažení a šlo to dotáhnout o víc než jednu otočku imbusu (= giglalo sa to trochu) - mazat nebo nemazat ? (Kdysi - střed Shimano na jiném tisícihranu sem to vždycky mazal aby se to líp sundavalo.. ale u Sramu a tohodle tisícihranu to může být jinak...)
EDIT (o dvě hodiny později): na bike-forum mi potvrdili, že mazat "ano" a že to mám dorvat na "krev" Taxem vzal 35cm trubku, nasadil ji na imbus č.8 a dorval, no. Uvidíme, uslyšíme, esli sem na to (tím blbým/slabým) dotažením a nešním výletem napáchal nevratné škody (vygagalaný tisícíhran) nebo ne.
Buď sem to fčera po rozborce a zpětné sborce blbě (málo) dotáhnul nebo se to díky vazelíně během dnešního výletu povolilo (čemuž moc neveřím) - po výletu sem jen tak cvičně zkusil dotažení a šlo to dotáhnout o víc než jednu otočku imbusu (= giglalo sa to trochu) - mazat nebo nemazat ? (Kdysi - střed Shimano na jiném tisícihranu sem to vždycky mazal aby se to líp sundavalo.. ale u Sramu a tohodle tisícihranu to může být jinak...)
EDIT (o dvě hodiny později): na bike-forum mi potvrdili, že mazat "ano" a že to mám dorvat na "krev" Taxem vzal 35cm trubku, nasadil ji na imbus č.8 a dorval, no. Uvidíme, uslyšíme, esli sem na to (tím blbým/slabým) dotažením a nešním výletem napáchal nevratné škody (vygagalaný tisícíhran) nebo ne.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Mě dneska úplně přestala brzdit zadní brzda při sjezdu trailu z Ondřejníku do FnO.
S malým klukem na rámu. Docela zážitek jet to jen na přední...
S malým klukem na rámu. Docela zážitek jet to jen na přední...
2.9T RWD