Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Offset sedlovka, špička hore. Představec vypadá taky vyměněny za delší - prodlužuješ posed. Ještě podložky pod řídítky ( které zkracují posed). Řekl bych, že máš na tebe malý rám.
Btw. Já dnes pro servisu zkurvil úplně nový třmen. Jdu objednat nový. Dal jsem jen špatný odvzusnivaci klínek a rozdrtil pístky. Kkt no
Btw. Já dnes pro servisu zkurvil úplně nový třmen. Jdu objednat nový. Dal jsem jen špatný odvzusnivaci klínek a rozdrtil pístky. Kkt no
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Pokud mu to ani na delsich vyjizdkach nevadi, nic neboli, tak bych do toho radsi nevrtal. I kdyz sedlo do kopce se mi taky nezda. Co me ale prastilo do oci daleko vic je, ze ma PP drazsi cannondale BEZ Lefty vidlice a navic uvazuje o vymene za jinou drahou zase ne Lefty.
Sice jsem ji nikdy nezkousel, vzdy jsem mel jen nejvyssi xc verze dt swissu, ale z vice, pro me duveryhodnych zdroju , jsem slysel, ze je velmi dobra
Sice jsem ji nikdy nezkousel, vzdy jsem mel jen nejvyssi xc verze dt swissu, ale z vice, pro me duveryhodnych zdroju , jsem slysel, ze je velmi dobra
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Lefty je velmi servisně náročná
Podle mě i ošklivá.
Nevrtat platí pro normální stav, ale ta zanořená vidlice to celé rozhodí, pokud vyjede...
Podle mě i ošklivá.
Nevrtat platí pro normální stav, ale ta zanořená vidlice to celé rozhodí, pokud vyjede...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
RX ted udelal novou radu SIDek s tlustejma nohama a 100-120 zdvihem...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
@Brus: kuju za zastání, mám to všechno přesně nastaveno, jak mi to vyhovuje. Je ale pravda že po ca 3 hodinách mě krapet začnou bolet záda v kříži (starý člověk, ne divný posed), ale co už, hrabat do toho nebudu, (pro sebe) lepší polohu už nevymyslím (30 let zkoušení). To sedlo je přesně vodorovně (jeho horní část), ta fotka to zkresluje (krapet širokoúhlý objektiv na malé ohnisko).
Přestavec byl 90mm a je zase 90, byl 8st, fčíl je 7.
Vidlice zanořená není, (zase moje nastavení) = jezdím s ca 3,7 až 4 bary tlaku (pouze), tak mi to vyhovuje nejvíc.
Lefty se mně (technicky aji vzhledově) vůbec nelíbí - přední osa namáhaná jednostranně na střih/ohyb je imho technicky naprostá blbost.
Neska od rána bylo bajkovatelno (i dyž furt šedivo), ale ani sem si nezpoměl, až fčíl.... restday.
Přestavec byl 90mm a je zase 90, byl 8st, fčíl je 7.
Vidlice zanořená není, (zase moje nastavení) = jezdím s ca 3,7 až 4 bary tlaku (pouze), tak mi to vyhovuje nejvíc.
Lefty se mně (technicky aji vzhledově) vůbec nelíbí - přední osa namáhaná jednostranně na střih/ohyb je imho technicky naprostá blbost.
Neska od rána bylo bajkovatelno (i dyž furt šedivo), ale ani sem si nezpoměl, až fčíl.... restday.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Jenže vodorovná poloha se neurčuje špička - horní část sedla, ale špička - plocha než začne zvednutí nahoru na konci
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Tak jinak: horní plocha sedla je přesně vodorovně... už fuckt nevím, jak to napsat/popsat.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Úplně přesně: polohu sedla (předozadní sklon a jeho posunutí - offset vůči ose sedlovky) vždycky řeším po montáži asi milionkrát, měním o milimetry a úhlové minuty než dospěju k romu co mi vyhovuje nejvíc, letos na jaře to bylo asi 10 výletů, než sem to doladil. Po všem tom ladění (podle pocitu ze sezení/šlapání, nikoli pomocí metru či úhloměru) sem ale skončil tak, že když na rovně volně stojícího bajka na sedlo položím vodyhováhu, tak (kupodivu) ukazuje téměř přesně vodorovně (špička sedla je asi o milimetr výš než zadek, abych byl úplně přesný).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak mám něco k váze cyklokomponent (skutečná vs. deklarovaná) - na OF.cz v cyklovlákně mně jeden takový "šťoural" natolik zviklal, že ...
Web Ritchey udává 653grms, web kupkolo.cz udává 540 grms (prý váženo)pavproch píše:Tak. Neměl bych (žádné) spaní (už tak spím naprd). Taxem vzal ten náhradní Zmax WCS keflar 29" x 2,1" (co mám nachystaný, až stávající na bajku ojedu) a zaběhnul v tom dešti, co je venku, ke švagrové (ca 200m), která má kuchyňskou digiváhu s přesností na 1 gram..... a... pravda je někde uprostřed - navážil sem 607grms.
Čili ten ze 3/4 ojetý, co mám na bajku těch 540 už má....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Aještě jedna věc - jaxe Vám tady zdálo, že mám "ponořenou" vidli, tak možná už vím, kde je zakopaný (shnilý) pes:
pavproch píše:Kura fix, strojař ynženýr a na tohle sem zapomjééél jak na smrt - odjeto ca 35 výletů loni a už asi 30 letos (á řekněme 3 hodiny v průměru), to se už těm 200motohodinám už kurewsky blížím. Kuju za podnět.Michal82 píše:Pokud bys měnil teď spíše bych se podíval na ten Fox protože tam je funkční rozdíl znatelný - Foxka má prostě snažší odtrh je citlivější, zas dražší na servis a už to není něco co bych servisoval doma - ta Reba je velmi jednoduchá tu si rozděláš sám komplet není co tam pokazit. Taky se dá vylepšit, například použitím 2,5W místo 5W a experimenty s mazacím olejem třeba motorový olej a td. Jinak doufám, že už jsi jí servisoval - chce to hlavně čistit a mazací olej - tlumení je posunuto na 200h už. Pak chodí výrazně líp než jak je z výroby. Taky se dá upravit množství tokenů a změnit její progresivitu.
Budu to študovat, co a jak servisovat resp. tunit.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.