Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Tak mam zatim najeto jen cca 100 km, ale z kola jsem nadseny. 34z vepredu vyhovuje, mozna bych "utahl" i 36. Dneska jsem vyjizdel jeden z nejostrejsich kopcu v okoli a ani jsem neradil tu nejvetsi 51z pilu,neni zas tak dlouhy. A na moje turisticke jezdeni jsem si poridil turisticke tretry Giro Rumble. Dneska prvni test a taky nadseni. Jsou lehoucke, prenos sily pro me dostacujici a maji vibram podrazku, chodi se v nich pohodlneji, nez v "mestskych" adidasech, co mam na normalni noseni Ted jeste karbon sedlovka a premyslim, ze vyhodim ty levne plaste, co jsou na tom z fabriky a poridim neco lepsiho, popr. prejdu taky na bezduse. Nejake doporuceni na neco lehkeho, co se dobre odvaluje? Zaujaly me Schwalbe rocket ron 29 2.1, je to dobrej napad?
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1995
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
Opatrně s těmi kacířskými prohlášeními, aby vás za ně fanatičtí přívrženci bezdušismu neupálili na hranici.pavproch píše:.... Jinak záběrové (a vůbec jízdní) vlastnosti pneu nezměněny, ....
Re: Cyklistické vlákno
@LB:
@Kavis: jezdím skoro výhradně terén (asfalt jen když není jak ho objet terénem) a jezdím vepředu Schwalbe Thunder Burt keflar 2,1" (minimální valivý odpor, protože uprostřed běhounu jemný vzorek z tvrdé gumy, ale v bahně v zatáčkách podrží, protože po stranách docela hrubý vzorek z měkké gumy) = asi 450 grms, vzadu Ritchey Z-max Evolution 2,1" keflar (neskutečně zabírající vzorek v bahně aj. bovdelu, ale rychle se sjíždí - tenhle má po ca 500km sotva 30% zůstatek vzorku, brzo budu měnit, mám doma náhradní) = myslím, že nějak 510 grms nebo tak nějak.
ref 34z - to já dneska, jak dojel pod kopec (o kterém vím, jaká je to sfiňa) zašaltroval 26z/50z a snad půl hodiny fučel, hrabal, prokluzoval aj. zábava a mám z těch 26z neskutečnou radost, protože sem vyjel/dojel tam, kam ještě NIKDY ne (ale kopec sem stejně celý nevyjel, z 450m převýšení sem asi 50 výškových musel vytlačit/vynést bajk, to fuckt už nešlo vyjet)
ref letošní bahnitá sezona (od ca qětna vlastně furt v bagu aj bovdelu): jaxem si tady docela nedávno liboval, že ten nejobyčejnější 12-řetěz SRAM NX Eagle po ca 500km nevykazuje opotřebení, taxem neska mu nasadil měrku znova a už tam ta měrka vleze někam mezi druhý a třetí zoubek.... takže už brzo budu měnit, letos už podruhé
@Kavis: jezdím skoro výhradně terén (asfalt jen když není jak ho objet terénem) a jezdím vepředu Schwalbe Thunder Burt keflar 2,1" (minimální valivý odpor, protože uprostřed běhounu jemný vzorek z tvrdé gumy, ale v bahně v zatáčkách podrží, protože po stranách docela hrubý vzorek z měkké gumy) = asi 450 grms, vzadu Ritchey Z-max Evolution 2,1" keflar (neskutečně zabírající vzorek v bahně aj. bovdelu, ale rychle se sjíždí - tenhle má po ca 500km sotva 30% zůstatek vzorku, brzo budu měnit, mám doma náhradní) = myslím, že nějak 510 grms nebo tak nějak.
ref 34z - to já dneska, jak dojel pod kopec (o kterém vím, jaká je to sfiňa) zašaltroval 26z/50z a snad půl hodiny fučel, hrabal, prokluzoval aj. zábava a mám z těch 26z neskutečnou radost, protože sem vyjel/dojel tam, kam ještě NIKDY ne (ale kopec sem stejně celý nevyjel, z 450m převýšení sem asi 50 výškových musel vytlačit/vynést bajk, to fuckt už nešlo vyjet)
ref letošní bahnitá sezona (od ca qětna vlastně furt v bagu aj bovdelu): jaxem si tady docela nedávno liboval, že ten nejobyčejnější 12-řetěz SRAM NX Eagle po ca 500km nevykazuje opotřebení, taxem neska mu nasadil měrku znova a už tam ta měrka vleze někam mezi druhý a třetí zoubek.... takže už brzo budu měnit, letos už podruhé
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ten thunder burt na predek nevypada zle, ritchey je pro me uz zbytecne moc offroad. Vetsinu casu jezdim po alespon nejakym zpusobem zpevnenem povrchu - > lesni - polni cesty, cyklostezky. Asfaltu se snazim vyhnout taky, ale stejne na nem travim tak 30-40% casu. Dneska jsem se jel projet mj. k zamku v Kravarich a stezka, ktera byvala prakticky cela sotolinova je dnes z vetsi pulky asfalt...
Btw, jestli nejezdis vubec asfalt, tak nerozumim tomu tvemu foukani "na fest"
Btw, jestli nejezdis vubec asfalt, tak nerozumim tomu tvemu foukani "na fest"
Re: Cyklistické vlákno
Thunder burt fakt neni plast na blato, Rocket ron je vyrazne lepsi. Ale na suchu je ten burt dobry, rychly, ale nemyslim, ze nejak jednoznacne rychlejsi nez ron.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Foukám, jaxem za těch 30 let, co bajkuju přišel na to, co mi (jízdně) nejvíc vyhovuje. Tím ale neříkam, že ty moje tlaky mají univerzální platnost.
Neska byl při výletě neplánovaný a nechtěný test tubeless - sjížděl sem skrz dvě mýtiny, cestička úzká skrz podroast a haluze a hlavně fest zarostlá šlahounama ostružin - haxny mám doškrábané, ale dyž už mám ty tubeless, taxem to projel (dříff, s dušama bych byl býval na začátku mýtiny slez a bajka přes ty ostružiny přenesel, abych se vyhnul defektu). I ca tři hodiny po výletě pneu nevykazuje úbytek tlaku, začínám tomu mlíku a jeho funkčnosti věřit. Jen ty ventilky mě asi budou strašit dýl, že si to v hlavě srovnám.
Křasny výlet, 2 a půl hodiny sem kroutil nohama, zima nebyla větší než fčera, slunko moc nesfítilo, mouchy nemouchovaly, nikde nikdo. A zítra restday, dofča, čili m4Zlik. Du vymýšlet trasu.
Neska byl při výletě neplánovaný a nechtěný test tubeless - sjížděl sem skrz dvě mýtiny, cestička úzká skrz podroast a haluze a hlavně fest zarostlá šlahounama ostružin - haxny mám doškrábané, ale dyž už mám ty tubeless, taxem to projel (dříff, s dušama bych byl býval na začátku mýtiny slez a bajka přes ty ostružiny přenesel, abych se vyhnul defektu). I ca tři hodiny po výletě pneu nevykazuje úbytek tlaku, začínám tomu mlíku a jeho funkčnosti věřit. Jen ty ventilky mě asi budou strašit dýl, že si to v hlavě srovnám.
Křasny výlet, 2 a půl hodiny sem kroutil nohama, zima nebyla větší než fčera, slunko moc nesfítilo, mouchy nemouchovaly, nikde nikdo. A zítra restday, dofča, čili m4Zlik. Du vymýšlet trasu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak.
Pozitivum: Řetázka vyměněná, ta rychlospojka SRAM je krásné kouzlo usnadňující život. Mám dobrý den. Ejchuchu.
Negativum: Přední kolo pomalu ztrácí tlak, ostružiny zafungovaly a mlíko až tak moc ne. Mám zkažený den. Chjo no.
Takže asi už po druhém výletě tubeless budu hledat dírku a knotovat. Asi.
Otázka na zkušené tubeless matadory: Nějaké nápady / tipy / třiky?
Pozitivum: Řetázka vyměněná, ta rychlospojka SRAM je krásné kouzlo usnadňující život. Mám dobrý den. Ejchuchu.
Negativum: Přední kolo pomalu ztrácí tlak, ostružiny zafungovaly a mlíko až tak moc ne. Mám zkažený den. Chjo no.
Takže asi už po druhém výletě tubeless budu hledat dírku a knotovat. Asi.
Otázka na zkušené tubeless matadory: Nějaké nápady / tipy / třiky?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1995
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
To znamená pozvolné vyrovnávání tlaku vzduchu mezi uzavřeným prostorem ráfkopláště a okolním prostředím.Brus píše:co znamena: pomalu ztraci tlak?
But seriously, if ostružiny nepíchaly fskutku energicky a na plášti nevidno bílý šlem vytékati, padá podezření na úskočný ventilek - nedotažený, přetažený, zkřivený... prostě tak nějak všeobecně nahovno.
Mrknul jsem zběžně na ventilky pro bezdušisty, 2-3 kila za jeden se opravdu vyplatí. V tomto kontextu mě následně pobavily ceny ventilků na auto a porovnání cen za prakticky totožný produkt z Čaj-ny a Chechlandu.
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... -6578.html
Re: Cyklistické vlákno
Ostrikni vodou, uvidíš, kudy to bublinkuje.
TB jsou papíry, těm bude trvat dýl než se úplně ucpou mlíkem a začnou pořádně těsnit.
Spíš bude fakt problém ve ventilku, resp. Mavicu. Jestli to fakt nemáš UST ráfek a nechce UST ventilek
Napiš přesný typ ráfku
TB jsou papíry, těm bude trvat dýl než se úplně ucpou mlíkem a začnou pořádně těsnit.
Spíš bude fakt problém ve ventilku, resp. Mavicu. Jestli to fakt nemáš UST ráfek a nechce UST ventilek
Napiš přesný typ ráfku
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek