Cyklistické vlákno

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Když sem fčera jel kus bahnitým terénem na polovyfouklém př. kole, tak teda to byla katastrofa, co se jízdních vlastností týče (nízký tlak v př. kole = nezvladatelné/nepředvídetelné chování př. kola a řídítek). Takže pro mně bezdušáky (= nízký tlak) je no-way.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

Nebavíme se o 1 bar, ale z 2,5 třeba na 2,1, Z 2,2 -2,1 na 1,8
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Jo, to je možné, já popravdě nevím na kolik bar foukám, prostě na omak/stisk ten plášť musí být jak beton. Tipuju, že to buřím na 3bary plus.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od HondaMan »

Tohle už snad není ani chcaní proti větru :-D Next level pavproch :-D
2.9T RWD
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

Možná máme příčinu cinkání :D

3 bar dnes mnohé pláště ani nedovolují :D
Pokud si vzpomenu na "specifické" nastavení vidlice + tady ty pláště a už rozumím té 26 pile na HT XC, spoustu energie musí sežrat jen stabilitovat uskákanou kozu bez gripu :)

Ale abych pavprochovi nekřivdil - jestli má obuté Maxxisy, tak ty jsou na omak jak šutr už někde u 2,5 bar a taky záleží jestli je to omak na běhounu nebo bočnici...
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Na bočnici, jak píšu netuším, kolik bar tam je, ty 3 sem střelil od boku.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

Tak doplnil jsi to "jak beton".
Každopádně ty jezdíš po bočnici, že tam zkoušíš tvrdost? ;)
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Když nafouknutý plášť vší silou stisknu, nesmím do něj (bočnice) prsty zabořit víc než milimetr či dva. Nevím jak bych to měl zkoušet omakem na běhounu.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od ExFun »

Bez urážky - sladká nevědomost :) Třeba právě kvůli bezduším se dělají pláště se zesíleným běhounem, kde je bočnice mnohem tužší, takže můžeš dojít do stavu, kdy bočnice se bude zdát tvrdá, ale běhoun bude moc měkký. Bočnice ovlivňuje jen žvýkání pláště, zbytek je na běhounu..
Normálně zatlačíš na běhoun místo na boky...
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Cyklistické vlákno

Příspěvek od pavproch »

Já ty bezduše nechcu, protože se mi nechce babrat s tím sračkolem a za druhé - 99% píchnutí, co mívám, jsou ostny ostružiny (aj. ostnatého plevele) - dvojprůraz duše ráfkem (rána o šutr až na ráfek) díky vyššímu tlaku sem už neměl asi 10let... a tak mi připadá jednodušší lepit záplatou malou dírku v gumové duši (nebo tam dát rovnou novou duši) než lepit malou dírku v keflarovém plášti (neguma = speciální lepidlo, asi, nevím)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět