Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Když sem fčera jel kus bahnitým terénem na polovyfouklém př. kole, tak teda to byla katastrofa, co se jízdních vlastností týče (nízký tlak v př. kole = nezvladatelné/nepředvídetelné chování př. kola a řídítek). Takže pro mně bezdušáky (= nízký tlak) je no-way.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Nebavíme se o 1 bar, ale z 2,5 třeba na 2,1, Z 2,2 -2,1 na 1,8
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Jo, to je možné, já popravdě nevím na kolik bar foukám, prostě na omak/stisk ten plášť musí být jak beton. Tipuju, že to buřím na 3bary plus.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Možná máme příčinu cinkání
3 bar dnes mnohé pláště ani nedovolují
Pokud si vzpomenu na "specifické" nastavení vidlice + tady ty pláště a už rozumím té 26 pile na HT XC, spoustu energie musí sežrat jen stabilitovat uskákanou kozu bez gripu
Ale abych pavprochovi nekřivdil - jestli má obuté Maxxisy, tak ty jsou na omak jak šutr už někde u 2,5 bar a taky záleží jestli je to omak na běhounu nebo bočnici...
3 bar dnes mnohé pláště ani nedovolují
Pokud si vzpomenu na "specifické" nastavení vidlice + tady ty pláště a už rozumím té 26 pile na HT XC, spoustu energie musí sežrat jen stabilitovat uskákanou kozu bez gripu
Ale abych pavprochovi nekřivdil - jestli má obuté Maxxisy, tak ty jsou na omak jak šutr už někde u 2,5 bar a taky záleží jestli je to omak na běhounu nebo bočnici...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Na bočnici, jak píšu netuším, kolik bar tam je, ty 3 sem střelil od boku.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak doplnil jsi to "jak beton".
Každopádně ty jezdíš po bočnici, že tam zkoušíš tvrdost?
Každopádně ty jezdíš po bočnici, že tam zkoušíš tvrdost?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Když nafouknutý plášť vší silou stisknu, nesmím do něj (bočnice) prsty zabořit víc než milimetr či dva. Nevím jak bych to měl zkoušet omakem na běhounu.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Bez urážky - sladká nevědomost Třeba právě kvůli bezduším se dělají pláště se zesíleným běhounem, kde je bočnice mnohem tužší, takže můžeš dojít do stavu, kdy bočnice se bude zdát tvrdá, ale běhoun bude moc měkký. Bočnice ovlivňuje jen žvýkání pláště, zbytek je na běhounu..
Normálně zatlačíš na běhoun místo na boky...
Normálně zatlačíš na běhoun místo na boky...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Já ty bezduše nechcu, protože se mi nechce babrat s tím sračkolem a za druhé - 99% píchnutí, co mívám, jsou ostny ostružiny (aj. ostnatého plevele) - dvojprůraz duše ráfkem (rána o šutr až na ráfek) díky vyššímu tlaku sem už neměl asi 10let... a tak mi připadá jednodušší lepit záplatou malou dírku v gumové duši (nebo tam dát rovnou novou duši) než lepit malou dírku v keflarovém plášti (neguma = speciální lepidlo, asi, nevím)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.