Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
PP: sram dnes predstavil kazetu 10-52
A taky jsem se docetl ze by byla varianta 38-(10-50) v elektrice, to budu mit na dalsim kole.. jestli nejake bude
A taky jsem se docetl ze by byla varianta 38-(10-50) v elektrice, to budu mit na dalsim kole.. jestli nejake bude
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Zajímalo by mě jak dlouho vydrží móda jednopřevodníků. Pro profi využití kde na mtb se přehazují placky podle profilu OK, ale na to domácí žvejkání mi přijde stále ideál 2x - 3x převodník .
Re: Cyklistické vlákno
XC mám stále na Shimano XT 3x10 a fatbike na cikánské kombinaci 30T klik; čínské kazetě 11- 46 a M6000 přehazovačce.
Jakmile půjde koupit nová M5100 s rozsahem 11-51 tak jde i na XCčko. Dopředu 32T placku a nic mi nebude chybět. Pokud se to osvědčí, tak jde M5100 i na fatbike.
A to se pořád bavíme o relativně kompromisních sadách na starý ořech..
S kazetou 9 - 52T máš rozsah 577% co potřebuješ více?
https://www.bike24.com/p2317186.html?q=Cassette%209-52T
Jakmile půjde koupit nová M5100 s rozsahem 11-51 tak jde i na XCčko. Dopředu 32T placku a nic mi nebude chybět. Pokud se to osvědčí, tak jde M5100 i na fatbike.
A to se pořád bavíme o relativně kompromisních sadách na starý ořech..
S kazetou 9 - 52T máš rozsah 577% co potřebuješ více?
https://www.bike24.com/p2317186.html?q=Cassette%209-52T
2.9T RWD
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
Když vás pálí prachy v kapse, kupováním podobných módních výstřelků se lze celkem účinně zchladit.VPcz píše:Zajímalo by mě jak dlouho vydrží móda jednopřevodníků. Pro profi využití kde na mtb se přehazují placky podle profilu OK, ale na to domácí žvejkání mi přijde stále ideál 2x - 3x převodník .
Pro závodníky/hltače km a třeba sjezdové adrenalinové feťáky to smysl asi má, obecně je to ale spíš projev velmi účinné reKLAMní manipulace.
Btw. jeden pán povídal, že u relativně dost drahých zadních kazet nelze vyměnit jednotlivé kolečko, když se třeba jedno nejpoužívanější více ohobluje. Je to pravda?
Re: Cyklistické vlákno
Ale houby! Jednoprevodnik je funkcni a elegantni reseni, ktery zjednodusuje celej pohon a jeho prevodovy rozsah vyhovi 99% uzivatelum na mtb. Mam kolem sebe spousty lidi co jezdej na kole, s ruznym zamerenim a neznam nikoho kdo by se vracel zpatky na 2 placku..
Add kazeta - vetsina modernich kazet je nerozebiratelna. Ale kdyz pravidelne kontrolujes a menis retez, tak ji neznicis.
Add kazeta - vetsina modernich kazet je nerozebiratelna. Ale kdyz pravidelne kontrolujes a menis retez, tak ji neznicis.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Myslím, že pokud si člověk spočítá co jezdí a co používá, tak si může celkem jednoduše zjistit jestli mu dostupné řešení pomocí 1x10-12 vyhoví nebo ne. Já třeba vím, že při mých jízdách bych nikdy lehčí převod než 2,5m nepoužil... A jak píše honziss, nejlepší na tom je to zjednodušení.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Aktualne jezdim 32/9-46 na 27.5 kolech a funguje to jak v uplnech stojkach kde spis dojedu na grip zadniho kola/teziste, tak se s tim da slapat jeste kolem 40km/h. Krom silnicaru bydlicich v alpach to musi stacit snad kazdymu
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Vidím to podobněLachende Bestien píše:Když vás pálí prachy v kapse, kupováním podobných módních výstřelků se lze celkem účinně zchladit.VPcz píše:Zajímalo by mě jak dlouho vydrží móda jednopřevodníků. Pro profi využití kde na mtb se přehazují placky podle profilu OK, ale na to domácí žvejkání mi přijde stále ideál 2x - 3x převodník .
Pro závodníky/hltače km a třeba sjezdové adrenalinové feťáky to smysl asi má, obecně je to ale spíš projev velmi účinné reKLAMní manipulace.
Btw. jeden pán povídal, že u relativně dost drahých zadních kazet nelze vyměnit jednotlivé kolečko, když se třeba jedno nejpoužívanější více ohobluje. Je to pravda?
ale nemám nic proti pokud to někomu vyhovuje aje spokojený... ovšem má to i dost nevýhod
Re: Cyklistické vlákno
Silnici tu někdo jezdí?