Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Desky i kotouč sou OEM. Akoráth, jak píšu, ty desky mi ležely od loňska doma v dílně (v původním obalu, samozřejmě)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Materiál desek? Sintr nebo organiky? Kotouč hlína nebo ocel?
Na nový kotouč se nedávají použité desky, protože mají v sobě zapečené částečky starého kotouče.
Já kdysi vyměnil hliníkový kotouč za ocel a nechal desky (jete 2x) a hrozně to řvalo a nebrzdilo
Na nový kotouč se nedávají použité desky, protože mají v sobě zapečené částečky starého kotouče.
Já kdysi vyměnil hliníkový kotouč za ocel a nechal desky (jete 2x) a hrozně to řvalo a nebrzdilo
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Kotouče ocel, desky organika. Samozřejmě na nový kotouč dávám nové desky a s třetíma deskama dávám i nový kotouč. Tenhle má za sebou ty první desky (fčíl to jsou druhé).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Vem baterku, sundej zadni kolo a prohlidni zadni stavbu. Dosedaci plochy uchyceni brzdy jsou zafrezovany? Je na to takovej pripravek kterym se to brousi, budou ho mit v servisu. Nejde jen o to aby byly cisty, bez barvy a tak, ale oba body musej mit stejnou vysku a bejt vodorovne.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
https://www.youtube.com/watch?v=zBsqYnYj_sE
Bejva to zafrezovany z vyroby ramu, ale jestli sis hral s nastavenim a nemel to uplne cisty, tak po dotazeni do toho muzes zalisovat nakej bordel a uz to pak nesedi jako novy.
Bejva to zafrezovany z vyroby ramu, ale jestli sis hral s nastavenim a nemel to uplne cisty, tak po dotazeni do toho muzes zalisovat nakej bordel a uz to pak nesedi jako novy.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Jo hrál sem si, samozřejmě dos. plochy čistil, ale.... žeby? Kuju za tip.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
EDIT: skleroza - jo, s nastavením třmenu sem si hrál ale DÁVNO PŘED výměnou desek (a pak to několik výletů bylo dobré) jaxem psal po výměně desek sem na to nešáhnul (nebylo třeba). Po výměně desek to jeden výlet bylo OK )tiché), na konci druhého (a ditto na konci třetího) to začalo hvízdat, po druhém byl kotouč zamaštený, po třetím ne.
Chjo no.
Chjo no.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Vzhledem k tomu, ze charakter tvych vyletu je nahoru/dolu, tak bych vzdycky delal zavery az po dojezdu / pod kopcem / po poradnym prohrati brzd. Kotouc se ohreje rychle, ale trmenu to chvili trva.pavproch píše:EDIT: skleroza - jo, s nastavením třmenu sem si hrál ale DÁVNO PŘED výměnou desek (a pak to několik výletů bylo dobré) jaxem psal po výměně desek sem na to nešáhnul (nebylo třeba). Po výměně desek to jeden výlet bylo OK )tiché), na konci druhého (a ditto na konci třetího) to začalo hvízdat, po druhém byl kotouč zamaštený, po třetím ne.
Chjo no.
Add zamasteni - pistek brzdy bude tece nebo ne a poznal bys to uz v garazi, navic je to celkem vzacny ukaz. Brzdu umastis i jinak (pri mazani retezu/sedlovky/tlumice, projeti nakyho bordelu - louzi s hydraulickou kapalinou je v lesich dost, atd..).
Sundal bych trmen, vyndal desky, vsechno odmastil, zafrezoval, zkouknul ten ram, znova hezky na cisto slozil, nastavil a myslim ze to bude na 99% dobry.
Naposledy upravil(a) honziss dne pon 25 kvě 09:25, celkem upraveno 1 x.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Koukni na YT kanal Parktoolu ohledne nastaveni, mozna delas neco blbe i pri tom: https://www.youtube.com/user/parktoolcompany
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k