Budoucnost automobilového průmyslu?
Moderátor: řidičBOB
Re: Budoucnost automobilového průmyslu?
Jinak potvrzení toho, co sme tu psal před 2 lety - budoucnost jakéhokoli (nejenom automobilního) průmyslu se dlohododobě na 100% menuje "additive manufacturing" (čti: 3D tisk)
Howgh.
Howgh.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost automobilového průmyslu?
ještě, že jsem zakoupil předFL verzi svého povozu, která chcanky nemá!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Budoucnost automobilového průmyslu?
dobře si uďál
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Budoucnost automobilového průmyslu?
Idu s nasazením vlastního zdraví a života vyzvídat budoucnost... (čti deme v tý kose organizovaně chlastat a žrát do šífu s otevřenou palubou na rýně)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Budoucnost automobilového průmyslu?
budoucnost je v opici... mám ji na zádech jak klíšče... du sa z ní vyspať.... dobrou
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Budoucnost automobilového průmyslu?
3D tisk považuji pro hromadnou výrobu za chujovinu. Něco jako tisknout denní tisk na inkoustové tiskárně. Porovnání ceny a produktivity vyjde podobně.
Co já měl co do činění s EGR pro EU6, tak je komplet v nerezu včetně chladiče. Třeba tělo ventilu místo tlakového odlitku z Al pěkně vydlabané třískovým obráběním ze špalku nerezu. Akorát domeček hliníkový, ale ten tak hned neprorezne. Čili budoucnoust není v Aluminiu, ale v Inoxu, takže Jára Cimrman opět dostál své pověsti designéra slepých uliček. A nerez svařovaný laserem, takže Pavproch bude moct ve fabryce tak akurát chovat vovečky. Pro EU7 bude v nerezu už komplet celý motor.
Co já měl co do činění s EGR pro EU6, tak je komplet v nerezu včetně chladiče. Třeba tělo ventilu místo tlakového odlitku z Al pěkně vydlabané třískovým obráběním ze špalku nerezu. Akorát domeček hliníkový, ale ten tak hned neprorezne. Čili budoucnoust není v Aluminiu, ale v Inoxu, takže Jára Cimrman opět dostál své pověsti designéra slepých uliček. A nerez svařovaný laserem, takže Pavproch bude moct ve fabryce tak akurát chovat vovečky. Pro EU7 bude v nerezu už komplet celý motor.
Re: Budoucnost automobilového průmyslu?
v nerezi jsou vysokotlaké systémy, já psal o nízkotlakých, které jsou fakt (skoro) celé v hliníku
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Budoucnost automobilového průmyslu?
Nemá smysl v dnešní době kupovat nové auto, vyjedete ze salonu a ztratíte 20-30% hodnoty a pak každý rok 10%, pro auto si raději zajdu do autobazaru, inzerátům se vyhýbám, je to tam samej podvodník s bouřačkou, čorkou nebo přinejmenším stočenkou.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost automobilového průmyslu?
Protože v bazaru máš jistotu, že tě nepodvedou - tam je to jeden svatej vedle druhýho
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Budoucnost automobilového průmyslu?
Zajímavý názor na bazary a soukromé prodejce...
Spíš to je naopak....ale nevadí.
Spíš to je naopak....ale nevadí.
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA