Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Asi. To víš, starší pán se už z kopca bojí (jezdit rychle).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Před chvílí sem šel na otočku pěšky do práce (quli zítřejší cesty do Pilzně, halt skleroza, no) a na polní cestě (poměrně do kopce) kolem mně profrčel "důchodce" na bajku bez viditelné námahy - už sem se chtěl začít ztekat, jaká je to nespravedlnost, že já sa proti kopci trápím a on.... a pak sem si fšim.... baterky v rámu.... elektrobajk.
Btw, kdysik minulý týden o tym (bez nějakých velkých vykřičníků) mluvili ve zprávách na čété1 že ve srovnání 2019 vs 2018 je letos o 300% víc smrťáků na bicyklech a to z důvodu: důchodce + elektrobajk
Btw, kdysik minulý týden o tym (bez nějakých velkých vykřičníků) mluvili ve zprávách na čété1 že ve srovnání 2019 vs 2018 je letos o 300% víc smrťáků na bicyklech a to z důvodu: důchodce + elektrobajk
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1995
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Cyklistické vlákno
Čím více mrtvých důchodců, tím lépe pro místní a samozřejmě i zahraniční pijavice přisáté ke státnímu rozpočtu, jinými slovy mrtvý důchodce dobrý důchodce. Z čehož vyplývá, že propagandisté ve svých kanálech nepotřebují rozviřovat emoce sledujících otupělých mas.
Ad destičky - jestli nevydrží ani 1000 km, tak jde o velmi podprůměrný produkt, vhodný tak k omlácení o hlavu výrobce. Osobně jsem vždy brzdil hlavně přední, zadní spíš jen občas k přibrždění v zatáčce/"utažení" oblouku a tím pádem mi desky vzadu vydržely do nekonečna.
Ad destičky - jestli nevydrží ani 1000 km, tak jde o velmi podprůměrný produkt, vhodný tak k omlácení o hlavu výrobce. Osobně jsem vždy brzdil hlavně přední, zadní spíš jen občas k přibrždění v zatáčce/"utažení" oblouku a tím pádem mi desky vzadu vydržely do nekonečna.
Re: Cyklistické vlákno
Takze 2018 3ks a 2019 9ks?pavproch píše:
Btw, kdysik minulý týden o tym (bez nějakých velkých vykřičníků) mluvili ve zprávách na čété1 že ve srovnání 2019 vs 2018 je letos o 300% víc smrťáků na bicyklech a to z důvodu: důchodce + elektrobajk
Jsem poprve v zivote jel na ebajku, meli jsme pujcene 2 stejne kola, jedno bez omezovace, druhe bylo s. Lesem do radhoste a zpet, nedivim se, ze se na tom nekdo zrakvi, zvlast to neomezene kolo nema problem jet 40-50 po rovine bez vetsi namahy a i do kopce to jede
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
V Itálii prý není potřeba řidičák na skůtr, takže když jeden přijde o papíry, tak se pořád může poměrně svižně přesouvat.
Elektrokolo je slušná alternativa
Elektrokolo je slušná alternativa
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Cyklistické vlákno
A co šlapat sám? Pokud člověk není nějak handicapovaný nemocí či úrazem, není důvod kupovat elektrokolo.Stepan píše:V Itálii prý není potřeba řidičák na skůtr, takže když jeden přijde o papíry, tak se pořád může poměrně svižně přesouvat.
Elektrokolo je slušná alternativa
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Mě nějak uniká ve spojení el.kolo a sport, ten sport. Na rychlejší přesuny dobrý, ale já měl vždycky za to, že kolo slouží k propocení těla.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Cyklistické vlákno
To je jeden z největších omylů.
Dnešní kola 50 a zdatnější i 100km a žádná námaha se nekoná!
Dnešní kola 50 a zdatnější i 100km a žádná námaha se nekoná!
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)