Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Juniorův bajk prodán, kuju za tipy.
Byl sem u teho svého známého, má tam kopec bajků (29" HT) ve slevách (z třiceti třeba na dvacet), které už mají třeba i RockShox, Deore a pod. GT, Cannondale a pár dalších, mně neznámých značek. Myslím, že mu tam něco pomůžu vybrat. Až přijede z koleje, tak tam s ním zajedu....
Byl sem u teho svého známého, má tam kopec bajků (29" HT) ve slevách (z třiceti třeba na dvacet), které už mají třeba i RockShox, Deore a pod. GT, Cannondale a pár dalších, mně neznámých značek. Myslím, že mu tam něco pomůžu vybrat. Až přijede z koleje, tak tam s ním zajedu....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Hlavne at to ma vzduchovou vidli, kliky na tisicihran, fajn by byla zapouzdrena loziska v nabojich. To jak kolo jede ovlivnuji hlavne kola a plaste, bohuzel se na kolech taky casto nejvic setri, protoze XT prehazovackou se da snadneji zakaznik oslnit i kdyz k tomu daji alivio packy xD ...
Re: Cyklistické vlákno
ted jsem resil se znamym silnicku a shodli jsme se, ze sadu radeji o stupen nizsi a koupit slusnejsi vyplety za ten rozdil oproti vyssi verzi.
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
za sebe jako za uplneho amatera reknu, ze 26 uz bych nechtel. a to jsem mensi nez junior. jezdim na tom takove crosscountry vcetne silnic a je to uzasne univerzalni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
Jak vás tak poslouchám/čtu a jaxem neska byl v tym cyklokrámě, tak až/jestli budu ještě někdy inovovat bajkník (podle vzoru šatník), tak snad taky zamířím od 26" k větším kolům... jak ale píšu, děsím se, jak bude kuleno reagovat až ho na jaře posadím na bajka...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Tak pro mě je na 29" důležitý i vzhled, kdy se svými 183cm si přijdu jako na dospělém kole a ne jako na hračce.
Dlouho jsem si myslel, že to není příliš velký rozdíl, ale po přesednutí zpět na 26" jsem se moc rad vracel ke své 29"...
A 27+ je ještě hezčí a v mých očích dospělejší.
Dlouho jsem si myslel, že to není příliš velký rozdíl, ale po přesednutí zpět na 26" jsem se moc rad vracel ke své 29"...
A 27+ je ještě hezčí a v mých očích dospělejší.
2.9T RWD
Re: Cyklistické vlákno
Včera jsem se tak navnadil, že jsem šel ladit kolo na sezonu, abych o víkendu vyrazil
Ale taky mi to nedalo a dost dlouho jsem pročítal debaty 26 vs 29 na http://www.bike-forum.cz. A potvrdilo se mi, že každá velikost kol má svoje pro a proti. A nelze jednoznačně říci, co je lepší. Každej si musí vybrat, co od toho čeká. Jsem "prcek" (174 cm), chci mít obvodovou hmotnost kol co nejmenší kvůli lepší akceleraci a úspoře vynaložené síly a očekávám i lepší ovladatelnost, tak volím 26. Pokud budu "čahoun" (přes 185 cm), budu chtít lepší průchodnost terénem, větší setrvačnost a rychlost jízdy a budu mít sil na rozdávání, tak bych asi volil 29. Ale stejně ještě záleží na setech kol, použitých pneu, konkrétním terénu a dalších a dalších faktorech.
Ale hlavně ať se nám naše kola i auta líbí a ať nám to jezdí
Ale taky mi to nedalo a dost dlouho jsem pročítal debaty 26 vs 29 na http://www.bike-forum.cz. A potvrdilo se mi, že každá velikost kol má svoje pro a proti. A nelze jednoznačně říci, co je lepší. Každej si musí vybrat, co od toho čeká. Jsem "prcek" (174 cm), chci mít obvodovou hmotnost kol co nejmenší kvůli lepší akceleraci a úspoře vynaložené síly a očekávám i lepší ovladatelnost, tak volím 26. Pokud budu "čahoun" (přes 185 cm), budu chtít lepší průchodnost terénem, větší setrvačnost a rychlost jízdy a budu mít sil na rozdávání, tak bych asi volil 29. Ale stejně ještě záleží na setech kol, použitých pneu, konkrétním terénu a dalších a dalších faktorech.
Ale hlavně ať se nám naše kola i auta líbí a ať nám to jezdí
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Cyklistické vlákno
Rozhodně nedoporučuji se řídit piča fórem. Z poloprofi a profi lidí tam skoro nikdo nechodí. Tihle teoretici odradili a urazili zkušené stavitele a třeba Milana z Tunning-testu. Polovzdelany laik je to nejhorší. Myslí, že něco ví, ale nerozumí tomu a pak dělá silné subjektivní soudy, které ale vydává za objektivní. Něco jako rady.
Lépe se radit s těmi co tomu rozumí, reálně si to vyzkoušeli a nejlíp projet sám
Lépe se radit s těmi co tomu rozumí, reálně si to vyzkoušeli a nejlíp projet sám
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Vybirat si kolo podle diskuzi na internetu je obecne spatne. Ja vzdycky predvybral na netu 3 kandidaty a pak si je sel projet. Stejny jako s autama.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
zdejsi diskuze a jarni pocasi venku me vyprovokovalo k tomu, abych kolo vykopal z hromady kramu a ocistil od prachu. ted musim nekde najit mazadlo na retaz a zitra po asi tak roce a pul vyrazim
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou