Řidiči, co to mají v ruce...

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od pavproch »

já takle před lety koupil Fiat Tipo 2.0i s opravovanou střechou a 5km na tachometru... za polovinu katalogové ceny...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

Ráno u letiště směr Pha - klasický manévr vygumovaného profíka, který chtěl pouštět auta z nájezdu od letiště, akorát se nepodíval do zrcátka:
vlcsnap-2015-02-10-18h05m05s74.png
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
racer
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: pon 12 lis 19:30

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od racer »

Tohle pouštění je další zoufalství na českých silnicích... je zajímavé že jízdu ve třech pruzích nebo pravidlo zipu se čeští šoféři asi nikdy nenaučí, ale tuhle nebezpečnou a otravnou kok--inu se naučil každý trotl snad během jednoho roku... Místo toho aby se lidi naučili používat připojovací pruh až do jeho konce a zrychlit v něm na rychlost okolního provozu, tak ti to jsou schopní poslat do pravého před čumák protože ty přece uhneš...
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od oxik »

Ono by stačilo, kdyby používali zrcátka.. když jedu sám po dvouproudovce tak taky uhnu do levýho, ale podmínkou je vždycky nejdřív zrcátka..ale to je tak se vším, nejdřív myslet, pak konat.
Uživatelský avatar
GeneHawkins
Letec
Příspěvky: 2143
Registrován: čtv 09 srp 22:26

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od GeneHawkins »

racer píše:Tohle pouštění je další zoufalství na českých silnicích... je zajímavé že jízdu ve třech pruzích nebo pravidlo zipu se čeští šoféři asi nikdy nenaučí, ale tuhle nebezpečnou a otravnou kok--inu se naučil každý trotl snad během jednoho roku... Místo toho aby se lidi naučili používat připojovací pruh až do jeho konce a zrychlit v něm na rychlost okolního provozu, tak ti to jsou schopní poslat do pravého před čumák protože ty přece uhneš...
Tak kdo je vlastně kokot? Ten který uhne do levého, nebo ten, který zůstane a nechá si to poslat před čumák?
Uživatelský avatar
racer
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: pon 12 lis 19:30

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od racer »

GeneHawkins píše:
racer píše:Tohle pouštění je další zoufalství na českých silnicích... je zajímavé že jízdu ve třech pruzích nebo pravidlo zipu se čeští šoféři asi nikdy nenaučí, ale tuhle nebezpečnou a otravnou kok--inu se naučil každý trotl snad během jednoho roku... Místo toho aby se lidi naučili používat připojovací pruh až do jeho konce a zrychlit v něm na rychlost okolního provozu, tak ti to jsou schopní poslat do pravého před čumák protože ty přece uhneš...
Tak kdo je vlastně kokot? Ten který uhne do levého, nebo ten, který zůstane a nechá si to poslat před čumák?
o tak samozřejmě že tam nezůstávám, pokud je prázdno tak uhnu, ale určitě znáš situaci kdy na dálnici není široko daleko nikdo, v připojováku je sto metrů před tebou auto a v polovině délky toho pruhu dá levý blinkr a vjede tam, i když mu zbývá dalších 300 metrů toho připojováku... a ty se do pravého vracíš a ten připojovák tam ještě pořád je. Takže kokot je ten kdo tam vjede, o tom snad nemusíme diskutovat
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

jó - rumunskej profík!
http://www.novinky.cz/krimi/361580-opil ... smeru.html

Slušné:
Podle ní navíc muž nedodržoval povinné přestávky, za což mu byla uložena 100tisícová kauce, aby se nevyhýbal správnímu řízení.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od goes »

racer píše:Tohle pouštění je další zoufalství na českých silnicích... je zajímavé že jízdu ve třech pruzích nebo pravidlo zipu se čeští šoféři asi nikdy nenaučí, ale tuhle nebezpečnou a otravnou kok--inu se naučil každý trotl snad během jednoho roku... Místo toho aby se lidi naučili používat připojovací pruh až do jeho konce a zrychlit v něm na rychlost okolního provozu, tak ti to jsou schopní poslat do pravého před čumák protože ty přece uhneš...
nebudu rikat, ze jsem kazdy den v cizine, ale AT a DE jezdim casto. Ano zip tam funguje obecne lepe, ale jizda v pruzich? Rakousko bych definoval asi tak, ze cilem ridice je dostat se do leveho a z neho neuhnout dokud neprijde muj sjezd. Tak casto jako v AT nepodjizdim pravymi pruhy nikde. Je uplne jedno jak dlouha je mezera pred nim, on jede stylem "je tu 90, jedu 90, tak co bys chtel". Takze pri mych dalnicnich jizdach po AT musim rici, ze tak 10-20 % predjeti je podjetim a to tento manevr moc nevyhledavam.

V DE je to velmi podobne, byt tam mam pocit, ze to nani az tak hrozne. Ale opet na viceproudych silnicih jsou ty prave vyuzivany pomerne malo a uplne srovnatelne jako u nas.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27897
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Řidiči, co to mají v ruce...

Příspěvek od řidičBOB »

S tím souhlasím - v A je to přesně, jak píšeš - šup do levého a neuhnout ani za nic. A pokud možno, tak v něm jet max 110! V D je to o malinko lepší, ale i tam se vyskytuje hodně levoproudařů, kteří také sotva jedou 130. Klasický je tam jev, kdy se auta z levého vůbec neřadí a dělají, že předjíždějí, byť je auto na předjetí vzdálené i několik km - ale neuhnou.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět