S větrem ve vlasech....

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16762
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

@jarka: junior byl neska dopoledne vezen Swištěm Sport a říkal, že to jede hodně moc fajně....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 297
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od denis »

Súčasnou generáciou s 1.4T alebo predchádzajúcou s atmo 1.6?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16762
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

Netuším, říkal cosyk o 100 koních nebo kW
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 297
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od denis »

To bude predchádzajúca generácia 1.6 100kw, ktorý má aj Jarka. Nie je tu náhodou niekto, kto by vedel porovnať Swift Sport 1.6 100kw s obyčajným Swiftom 1.2 súčasnej generácie?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

Jo jo, sportík je boží, takový akorát mix výkonu a hravosti. Mám v tom nalítáno už něco přes 15tis km a pořád mi umí vykouzlit úsměv na tváři. Jen ty dlouhý kvalty jsou někdy za trest, ale na daily to vlastně neva.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1929
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Zajda »

denis píše:To bude predchádzajúca generácia 1.6 100kw, ktorý má aj Jarka. Nie je tu náhodou niekto, kto by vedel porovnať Swift Sport 1.6 100kw s obyčajným Swiftom 1.2 súčasnej generácie?
Naposledy jsem Sportem jel víc než před rokem, takže vzpomínky jsou trochu mlhavé. Ale určitě má dospělejší podvozek než základní Swifty kterékoliv generace. Spíše než sportovnější je pohodlnější. Ale u současné generace je zase znát, že je ještě snad o 100 kilo lehčí. Takže i 1,2 jede hezky, mnohem líp než znám z 1,3 o 2 generace zpět. Zajímavé je, že v Balenu s 1500 km jel ještě o poznání líp než ve Swiftu s 500 km, buď ožil se zajetím nebo je tam velká variabilita mezi kusy. Každopádně proti 1,6 ve Sportu 2 má aktuální 1,2 mnohem lepší a konzistentnější reakce na plyn. Sport si občas dělá co chce a na plyn reaguje pokaždé jinak, někdy otáčky padají hned, jindy visí. Výkonově těžko porovnat, Sport jel tak aby to nekazilo zábavu, prostě jak bych očekával podle parametrů. Občas při řazení házel klacky pod nohy nepředvídatelnýma reakcema.1,2 logicky pojede hůř, ale v kombinaci s mezigeneračně nižší váhou jede líp, než bych od téhle třídy motoru čekal, má krásný zvuk, takže mi utkvěl v hlavě jako malý klenot. Navic vykazuje neuvěřitelnou spotřebu. Proti tomu 1,0 boosterjet je těžkopádný agregát, nesrovnatelný s příjemným koncernovým 1.0 TSI. Další řidičský rozdíl je v podélně nastavitelném volantu. 1,2 dvoukolka se pojí ke střední výbavě, která má jen výškové nastavení, proto jsem ji nakonec nekoupil. Sport je auto v plné výbavě s xenony. Chce to vyzkoušet. Obojí jsou ale auta co okamžitě padnou do ruky člověk v ně má důvěru od první zatáčky. Mají tak nějak pozitivní předek :)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

Zajda: problematických reakcích na plyn jsem si u svýho zatím nevšiml. Jediný co jsem zaregistroval, tak byly malý propady krouťáku při vytáčení - ale to se nakonec ukázalo, že byly starý svíčky. Od tý doby co jsem dal nový, tak je to cajk. A jak píšeš pozitivní předek u Sporta 1.6, tak mě docela překvpailo, že když jsem s tím byl na geo tak měl negativy na předku 0.5° a na zadku cca 1° už v továrním nastavení. Čekal jsem klasickou nulu. Ale stejně jsem za pětikilo koupil šrouby na nastavení odklonů na předku a nastavil jsem -1° a nulovou sbíhavost. A takhle to do zatáčky letí po předku ještě nadšeněji (skoro jako by to mělo LSD).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1929
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od Zajda »

Já to pozoroval u modelu z prvního roku výroby, a pak ještě u 5dveřového myslím z 2015.
Všehovšudy v tom mám naježděno pár hodin, takže jsem neměl prostor nějak hlouběj zkoumat souvislosti. Pokud si pamatuju, tak to bylo celkem cajk když se soustavně vytáčelo, ale když se střídalo tempo, jako by se náhodně měnilo mapování plynu.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16762
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od pavproch »

Šáhnul si na ňa první náznak zájmu o vítr ve vlasech :D

Fčíl sem šel okolo telky a běželo tam bezpečnostní videjo Besipu "stárnout za volantem bezpečně" - v hlavní roli dvě bezstřechy.... taxem se i (v souvislosti se "zuřícím" předčasným jarem venku) zamyslel :ymhug:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: S větrem ve vlasech....

Příspěvek od jarka »

Sakra, jsem už myslel že jsi vytáhnul mazlika. Bych kurňa záviděl. Jak jsem to ale o víkendu venku viděl, tak se měl taky sakra cukání.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět