Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
U canyonu je problém, že dostupný bude za cca. 5 týdnů (GC AL 6.9)...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Jinak 3x10 je na 23er celkem blbost. 2x10 je rozumné minimum.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
je tohle
http://www.sportisimo.cz/bergamont/revox-8.4/61793/
o tolik lepsi nez tohle
https://www.canyon.com/_en/mountainbike ... ab-reiter2
aby se vyplatilo dat 4t navic?
http://www.sportisimo.cz/bergamont/revox-8.4/61793/
o tolik lepsi nez tohle
https://www.canyon.com/_en/mountainbike ... ab-reiter2
aby se vyplatilo dat 4t navic?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
NEvím, ale platí, co jsem napsal. Canyona budeš mít nejdřív v půlce července - zkontroluj si dostupnost
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
ač sem psal že 2x10 je supr inovace pro XC, taxi myslím že na all-round bajka (a je jedno esli 26" nebo 29") je 1x10(11) příliš málo - temu už bude dost chybět a hlavně pro XC budou ty převody poskládané dost moc daleko od sebe....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
te si jsem vedom - stejne tu kradez ted jeste resim pres pojistovnu, takze musim chvili pockat stuj co stuj.ExFun píše:NEvím, ale platí, co jsem napsal. Canyona budeš mít nejdřív v půlce července - zkontroluj si dostupnost
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Cyklistické vlákno
PP my se fakt neshodneme
ALe jako teď jsi fakt mimo, protože já jsem třeba kazetu neměnil. U 1x10 se to nedělá. Jen místo převodníků 38-26 tam mám jen jeden 34. Optimálních by bylo 32, ale zrovna nebyl na skladě.... Tak holt musím víc makat, abych to utáhl.. Ony ty 2 zuby zase nejsou takový rozdíl..
Přiznávám, že v Rychlebech mně kašpárek i chyběl. Vyjel jsem to, co kolega, ale holt s 34-36 jsem byl o dost blíž infarktu než on s 26-36 a energie ubývá mnohem rychleji Na druhou stranu člověk zjistí, že ono to jde. Když už není kam si odřadit, tak holt musí člověk šlapat na to co má a ejhle, on to většinou i vyjede, takže zjistí, že si mnohdy ulevoval i zbytečně.
Konverze 2x10 -> 1x10 stojí člověka cca. 1000Kč za NW předvodník. Vykopne se smyk, řazení smyku a odmontují převodníky a místo velkého se dá nový NW, ještě se asi vytáhla podložka, aby převodník šel blíž k rámu (kvůli řetězové lince).
1x11 je rána jak z děla.
Jestli jde o 26 nebo 29 je celkem zásadní. Zatímco u 26 jsou 22-36 a 44-11 využitelné a využívané převody, na 29 jsou oba extrémy nesmysl.
Kdo má 3 tác je v podstatě strašně jednoduché si vyzkoušet 1x10. Na 3tácu má prostřední převodník 33z, takže stačí jej zařadit a žádný jiný převodník nepoužívat...
ALe jako teď jsi fakt mimo, protože já jsem třeba kazetu neměnil. U 1x10 se to nedělá. Jen místo převodníků 38-26 tam mám jen jeden 34. Optimálních by bylo 32, ale zrovna nebyl na skladě.... Tak holt musím víc makat, abych to utáhl.. Ony ty 2 zuby zase nejsou takový rozdíl..
Přiznávám, že v Rychlebech mně kašpárek i chyběl. Vyjel jsem to, co kolega, ale holt s 34-36 jsem byl o dost blíž infarktu než on s 26-36 a energie ubývá mnohem rychleji Na druhou stranu člověk zjistí, že ono to jde. Když už není kam si odřadit, tak holt musí člověk šlapat na to co má a ejhle, on to většinou i vyjede, takže zjistí, že si mnohdy ulevoval i zbytečně.
Konverze 2x10 -> 1x10 stojí člověka cca. 1000Kč za NW předvodník. Vykopne se smyk, řazení smyku a odmontují převodníky a místo velkého se dá nový NW, ještě se asi vytáhla podložka, aby převodník šel blíž k rámu (kvůli řetězové lince).
1x11 je rána jak z děla.
Jestli jde o 26 nebo 29 je celkem zásadní. Zatímco u 26 jsou 22-36 a 44-11 využitelné a využívané převody, na 29 jsou oba extrémy nesmysl.
Kdo má 3 tác je v podstatě strašně jednoduché si vyzkoušet 1x10. Na 3tácu má prostřední převodník 33z, takže stačí jej zařadit a žádný jiný převodník nepoužívat...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Vybavou jsou dost podobny, u begramontu se spis priplaci za povedenou geo (u canyonu taky zacina to ht s lepsi geo na 35k ...)
Jestli ti vyhovoval hibike rekl bych, ze ti bude sedet i canyon. Ja mam kolo spis jako hracku, nez treningovy nastroj, takze bych bral begramonta se zabavnejsima jizdnima vlastnostma.
Jestli ti vyhovoval hibike rekl bych, ze ti bude sedet i canyon. Ja mam kolo spis jako hracku, nez treningovy nastroj, takze bych bral begramonta se zabavnejsima jizdnima vlastnostma.
Re: Cyklistické vlákno
Jenže bacha - MMira má rád výjezdy do kopce, takže kratší Z stavba nemusí být pro něj +
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Cyklistické vlákno
Ale begramont ma strmejsi uhel 73,5 vs 73 o trochu delsi reach 408 vs 393. takze bude nad kolem trochu vic vepredu oproti canyonu, imho budou stoupat obe stejne ... Ale z kopce bude begramont lepsi, jenze myslim, ze tohle mmira nevyuzije nejezdi to co treba ty, ale spis to co pavproch, at klidne veme canyon.