S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
O víkendu jsem řádně protáhl od Slaného za Ústí na nad Orlicí dalšího mazlíka ....
MG - radost až na kost.
Re: S větrem ve vlasech....
Tak už je mazlice taky doma. Cestou ze Slanýho proběhlo pár kruháčů dveřma napřed - jo je to hodně v pořádku .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Malý test na známý silnici, zimní upgrady to malinko posunuly do "série", kde už je to na svezení docela zajímavý :
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Pěkný Co vše jsi přes zimu vylepšil?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: S větrem ve vlasech....
Hlavně se finálně zkracovalo, co taky jinýho s těma pár koníkama . Teď je ten 6q přesně do 200kmh. Pak už jen detaily, stabíky a koncovka kvůli zvuku. Teď už je to sériovka podle mýho gusta.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Super silnicky i jezdeni. To novejsi video je jeste lepsi Jsem si rikal, ze to musi byt znacne pokraceny, vzhledem k tomu jak to jde rychle rychlostma.
Re: S větrem ve vlasech....
Zkrácení převodů vidím jako lepší volbu než zvyšování výkonu. Aspoň z mé dosavadní zkušenosti s NCFL 2.0. Jinak ta nižší hmotnost je v zatáčkách fakt velkým přínosem. Kdo nezažil, neuvěří. A to mám za sebou seznamování během pár jízd
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: S větrem ve vlasech....
Jo je to už pokrácený poctivě - ono s tím mini výkonem je to pak ale opravdu dost znát (jak píše jerry u atmo motorů nejlepší poměr cena/výkon). Převodovka je teď poskládána do 200kmh (na 6ku v 7tis):
.
Jsem to byl dneska ráno poprvé pořádně projet (150km po našich severních okreskách ) a až mě překvapilo jak je to auto rychlý. Na okresce se to i na 6ku podívá s úplným přehledem někam za 6.5tis. Jednička je fakt jen na rozjezd, ale dvojka má úplně v pohodě sílu na to, pohodit zadkem i na suchu (viz to druhý video : https://www.youtube.com/watch?v=yxoV4yGXoxo ). Na ringu to bude v celý dlouhý pasáži před liščí norou asi furt v omezovači - co už...
.
Jsem to byl dneska ráno poprvé pořádně projet (150km po našich severních okreskách ) a až mě překvapilo jak je to auto rychlý. Na okresce se to i na 6ku podívá s úplným přehledem někam za 6.5tis. Jednička je fakt jen na rozjezd, ale dvojka má úplně v pohodě sílu na to, pohodit zadkem i na suchu (viz to druhý video : https://www.youtube.com/watch?v=yxoV4yGXoxo ). Na ringu to bude v celý dlouhý pasáži před liščí norou asi furt v omezovači - co už...
Naposledy upravil(a) jarka dne ned 22 dub 13:01, celkem upraveno 2 x.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
3 toci ~100, 4 ~130, sileny
Re: S větrem ve vlasech....
Tak je to malinko hard-core, ale je to boží . Se mi zase potvrdilo, že správnou převodovkou se dá skoro předefinovat výsledný chování auta - a ještě jak to má už konečně zvuk... Najednou to je zase jako velký motor v malým autě, pěkně to s tím cvičí a o dost líp se vytáčí (úplně se těší k omezovači).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).