S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
Btw, neska ji (tu baterku) ctek dobil do plna za asi 6 hodin. Zítra nebo pozítří ji ještě jednou "kondičně" na ten ctek upíchnu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
Podstatný je, jak se bude chovat při odběru. Jestli byla dlouho úplně prázdná? Ale nemáš kam spěchat, zatím to na vítr ve vlasech moc nevypadá. Bohužel
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: S větrem ve vlasech....
aha tak AGM by to měla přežít bez následků, CTEK můžeš mít napíchlej kontinuálně
Re: S větrem ve vlasech....
Všem bateriím škodí hluboké vybití (pod 10,5V). Nastane většinou nevratná sulfatizace elektrod - sníží se kapacita.
MG - radost až na kost.
Re: S větrem ve vlasech....
Ta baterka je fuckt už nějaká divná (před nebo po smrti) - ač sem ji včera nabil na 100%, tak neska po připojení cteku to zase ukázalo jen 3 diodky ze 7.... uvidím, ale asi se její dny chýlí ke konci...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
Kdybys potřeboval poradit, švára se tím živí. Má obchod v OV.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: S větrem ve vlasech....
Tak ctek předpokládám měří jen napětí na baterii naprázdno ne? Skus ji nabít a stavit se někde kde maj čertíka (tester na baterie). Ten tu baterku zatíží proudem a zjistíš jak blbě na tom je. Na tyhle polomrtvý baterky prej pomáhá pulzní nabíjení, že by to mělo částečně zvrátit sulfataci elektrod, ale co je na tom pravdy nevím, osobně s tím zkušenost nemám.pavproch píše:Ta baterka je fuckt už nějaká divná (před nebo po smrti) - ač sem ji včera nabil na 100%, tak neska po připojení cteku to zase ukázalo jen 3 diodky ze 7.... uvidím, ale asi se její dny chýlí ke konci...
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: S větrem ve vlasech....
AGM ale nemůžeš pulzně nabíjet, resp. pustit mod desuflfatace na CTEK, jinak ji odděláš definitivně
ale je to divný, známej má taky Vartu 70 AGM pět let určitě, třikrát už se mu jí povedlo totálně vydojit, auto bývá odstavené přes zimu a funguje bez problémů pořád
ale je to divný, známej má taky Vartu 70 AGM pět let určitě, třikrát už se mu jí povedlo totálně vydojit, auto bývá odstavené přes zimu a funguje bez problémů pořád
Re: S větrem ve vlasech....
Dneska proběhla první jízda tohoto roku nahoře bez - vezl jsem miatku na servis do typer.cz. 120km a venku kolem 4°C - koukali na mě jak na blázna, když jsem to po dálnici valil 160 bez střechy. Bylo to boží, celou dobu pusu od ucha k uchu a smál jsem se jak idiot. A cestou zpět přes Prahu ve Sportíkovi, zatím teda bez lsd ale i tak tak to bylo skvělý - .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Ta baterka je fuckt nějaká čudná - jeden den ji nabiju, druhý den c-tek ukáže prázdno, nabiju ji znova a třetí den je plná, další už ale zase prázdná.... uvidím, esli s ňou nastartuju až vypukne sezona, dyž ne, tak pude.... do kuka.... a já pro novou ..... 70Ah 760A AGM (Varta)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.