Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Moderátor: řidičBOB
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Ono se ty systémy lehce liší podle stupně evoluce. Nejdál je nový Passat, který má tzv. kapacitní volant a ten musíš opravdu správně držet, jinak to prudí fest.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
řBOB: kapacitní volant? Takže Hack ala flaška vody už není možný?
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Jelito seš sám. Víš, ono se dá držet volant bezpečně i jinak, než nutně obouruč, poloh, kdy se dá auto ovládat bezpečně, je více. Proč by taky jinak byla v autě loketní opěrka, že... A ne, (jen) pro spolujezdce fakt není.janjan píše:mě zas nebaví tyhle jelita, co leží za volantem jak píchlý prase a myslí si, že je to ok... zabij se v tom aspoň sám ty talente
Jestli za volantem musíš ležet, tak je mi tě líto. Jsou i lidi, kteří za ním můžou normálně ergonomicky sedět jako lidi a přesto zvládají řídit jednou rukou, protože to tak je nejen bezpečné, ale navíc i pohodlné. Kor v dnešní době skoro přeposilovaných řízení.
Až budeš mít něco najeto, tak povídej. Nebo, když jsem takový prase a vrah dětí, jak je možné, že s totožným stylem jízdy mám za sebou 14 let za volantem, skoro 700 tisíc km vč. dálek, města (Pražák) a to vše bez nehody, bez velkých krizových situací, atd...? Ono nestačí jen držet volant jak v autoškole (tam jsem mmch. před půl rokem byl, dodělával jsem B+E), ono je třeba také myslet a předvídat.
Drž se, ono se na silnici dá zabít i s volantem obouruč, ale nkomu nic špatného samozřejmě nepřeju.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Jo, to bude paráda I když sám mám pocit, jako bych ho mělřidičBOB píše:Ono se ty systémy lehce liší podle stupně evoluce. Nejdál je nový Passat, který má tzv. kapacitní volant a ten musíš opravdu správně držet, jinak to prudí fest.
Ty se ve VW zdá se vyznáš, kde všude má volant v současné generaci VW senzory na volantu, pokud je to R-Line? Předpokládám, že byť to není kapacitní, který by měl přijít s passatem, tak i tady budou nějaké senzory. Nemám problém s tím, že bych volant nedržel, jen ho držím na špatném místě
No, já se budu muset naučit jezdit s tím, co mám, vypínat sledování pruhů se mi moc nechce, ač jsem na něm nikdy nebazíroval. Snad dlouhou dálniční cestu na dovolenou přežiju v plném duševním zdraví
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Senzory právě nemá, až new Passat. Snímá se pouze “zatížení/odpor” volantu. V praxi to znamená, že nestačí volant jenom držet a nechat řídit asistenta, protože se nejedná o level autonomní jízdy, ale systém vyžaduje aktivní zásahy řidiče do řízení.
Novější systémy mají ještě nadstavbu, tzv. navádění v jízdním pruhu. To pak auto nejezdí od čáry k čáře, ale jede svou dráhu lehce u pravého okraje vozovky, byť kopíruje trasu.
Novější systémy mají ještě nadstavbu, tzv. navádění v jízdním pruhu. To pak auto nejezdí od čáry k čáře, ale jede svou dráhu lehce u pravého okraje vozovky, byť kopíruje trasu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Hele ja najedu rocne k 60tkm, volant drzim obema rukama, mam VW a nic mi to nehlasi, tak asi delas neco spatnepetr_riha píše:Jak to myslíš? Zkoušel jsem googlit znění toho varování a nic jsem nenašel.janjan píše:vzhledem k neschopnosti si to sám zjistit bych rozhodně doporučoval více se věnovat řízení a nepraktikovat styl Vin Diesel...
Navíc nejde o nevěnování se řízení, ale o styl držení volantu, který mám s 45 tisíci ročně prostě jiný nez 3/4 na 3 (za nás se učilo ještě "za 10 dvě").
Že má tohle něco společného s jízdními pruhy, navíc, pokud z nich nevybočuji a auto jede rovně (tzn. asistent nemusí nic korigovat), mě fakt nenapadlo. Tipoval jsem spíše vypnout hlídač únavy, ten nepomohl (nedržím volant = spím - tudy jsem se ubíral)
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
Funguje. Jen musi byt 2 a permanentne orosenePředseda píše:řBOB: kapacitní volant? Takže Hack ala flaška vody už není možný?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Nové VW - "věnujte se prosím řízení"
řího, největší krizová situace je ta tvoje dedukce a tu prostě nezvládáš