Fičury, které v autě nechceme
Moderátor: řidičBOB
Re: Fičury, které v autě nechceme
Citroen:
ekonomický režim
- po určité době od vypnutí motoru (myslím, že 5 minut) se komplet všechna výbava odpojí od elektriky a nic nejde. Vypnout ho jde jenom nastartováním. Ale nejde jen vypnout a zapnout motor - ta svině si to pamatuje a ekonomický režim zapne v takovém případě už po minutě. Aby člověk mohl využít celých 5 minut, musí motor běžet déle. Kdyby aspoň jedna zásuvka zůstala trvale aktivní a režim se zapínal až za půl hodiny třeba - chci se dojít do servisu zeptat, jestli by to nešlo nastavit. Takhle je to auto s vypnutým motorem prakticky nepoužitelné
zvuk inicializace zadního parkovacího asistenta
- když couváte rychlostí nad 20km/h, tak se asistent beze zvuku vypne. když pak zase klesnete pod 20, zapne se, ale již se zvukem. To by nebylo tak hrozné, kdyby ten zvuk nebyl úplně stejný, jako signalizace překážky. Kolikrát jsem si málem pustil do gatí a zadupnul brzdy v domění, že do něčeho jedu, než jsem si na to zvyknul
ekonomický režim
- po určité době od vypnutí motoru (myslím, že 5 minut) se komplet všechna výbava odpojí od elektriky a nic nejde. Vypnout ho jde jenom nastartováním. Ale nejde jen vypnout a zapnout motor - ta svině si to pamatuje a ekonomický režim zapne v takovém případě už po minutě. Aby člověk mohl využít celých 5 minut, musí motor běžet déle. Kdyby aspoň jedna zásuvka zůstala trvale aktivní a režim se zapínal až za půl hodiny třeba - chci se dojít do servisu zeptat, jestli by to nešlo nastavit. Takhle je to auto s vypnutým motorem prakticky nepoužitelné
zvuk inicializace zadního parkovacího asistenta
- když couváte rychlostí nad 20km/h, tak se asistent beze zvuku vypne. když pak zase klesnete pod 20, zapne se, ale již se zvukem. To by nebylo tak hrozné, kdyby ten zvuk nebyl úplně stejný, jako signalizace překážky. Kolikrát jsem si málem pustil do gatí a zadupnul brzdy v domění, že do něčeho jedu, než jsem si na to zvyknul
Rychlost zabíjí!
Re: Fičury, které v autě nechceme
Mě štve u Oktávky I teploměr venkovní teploty na PP. Pokaždé, když teplota spadne pod 4 stupně, automaticky se ten údaj objeví na displeji PP a člověk to musí ručně přepnout. Když pak během cesty několikrát projedete ďolík se studeným vzduchem, je to k zbláznění.
Re: Fičury, které v autě nechceme
Ad CDV : Davali sa od '96. Navod: http://www.1addicts.com/forums/showthre ... hlight=CDV
Re: Fičury, které v autě nechceme
Ford: na tempomat nejde nastavit vyšší rychlost než 180kmh tacho. Poprvý jsem myslel, že tempomat nefunguje, při pokusu o zapnutí a nastavení v ca 190kmh nijak nereagoval. Pak metodou pokusu a omylu nalezena hranice 180 kmh tacho. U starýho mondea šla nastavit jakákoli rychlost, jakou auto zrovna jelo.
Téměř všechna nová auta: chybějící rezerva kompenzovaná sadou na "opravu" pneu nebo RFT pneu.
Téměř všechna nová auta: chybějící rezerva kompenzovaná sadou na "opravu" pneu nebo RFT pneu.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 03 led 15:19
Re: Fičury, které v autě nechceme
Mě osobně hrozně vytáčí, že u Prasátu B6 (asi i u jiných aut) se vám neodbrzdí ruční brzda, pokud nejste připoutaní. Takže např. když chcete vyjet z parkovacího místa, čekáte na skulinku na hlavní, už to chcete odpálit jak Gabriele Tarquini, motor zařve, auto se zhoupne, ale kola se neroztočej. Manuálně tlačítkem si ji teda pak myslim odbrzdíte, jenže než si to uvědomíte a zareagujete, tak je po všem. Celkově mi ruční brzda v podobě tlačítka nevyhovuje, ale člověk si rychle zvykne na to, že se auto odbržďuje samo a pak se mu stávaj takovýhle věci.
Re: Fičury, které v autě nechceme
a nemá to nějakou souvislost i s tou spotřebou? mustang je taky ford. rychlost 180+ jsem nezkoušel.. přece jen jsem si to v US moc nechtěl lajznoutbudik píše:Ford: na tempomat nejde nastavit vyšší rychlost než 180kmh tacho. Poprvý jsem myslel, že tempomat nefunguje, při pokusu o zapnutí a nastavení v ca 190kmh nijak nereagoval. Pak metodou pokusu a omylu nalezena hranice 180 kmh tacho. U starýho mondea šla nastavit jakákoli rychlost, jakou auto zrovna jelo.
Téměř všechna nová auta: chybějící rezerva kompenzovaná sadou na "opravu" pneu nebo RFT pneu.
Pravda vyděsí
Re: Fičury, které v autě nechceme
Nevím co je důvodem - asi ve Fordu dospěli k závěru, že jezdit na tempomat přes 180 je nevhodné. Btw. na zimních kolech 180 tacho = 170 GPS. Jestli má i omezení max. udávané prům. spotřeby na pp jsem ještě nezkoumal.
Re: Fičury, které v autě nechceme
já teda nemůžu zaboha zkousnout tu elektronickou brzdu v leguánovi.... to je bastardstvo, furt ňa to něčím omezuje.... aby to fungovalo, musím sa přivázat, aby to fungovalo, musím zastavit a nohou mít sešlápnutý brzdový pedál a kdesi cosi... a hlavně, otočku na kluzkém přes ručku s tím nevysmahneš....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 241
- Registrován: sob 12 led 13:37
Re: Fičury, které v autě nechceme
Tak to jasné. Start-stop. Ekogumy,a různé připomínače nezapnutých pásů atd.nejlépe s hudebním doprovodem 100dB
Re: Fičury, které v autě nechceme
Taky mě sere klasika: nevypínatelné ESP, el. ručka, komfortní stírání u Sharana (čti rozmazávání) po ostřiku 3x setře a po asi 5s ještě jednou a to je to zlo
U jiných aut to je taky, ale např. u dodávek můžu jen krátce ostříknou a manuálně setřít, tohle VW neumí...
Nefunguje vyhřívání sedadla, aniž bych na něm seděl, takže nehrozí si jej ráno předehřát, hezky do studené kůže.
Našlo by se toho ještě více, čím nás automobilky a EU oblažuje.
U jiných aut to je taky, ale např. u dodávek můžu jen krátce ostříknou a manuálně setřít, tohle VW neumí...
Nefunguje vyhřívání sedadla, aniž bych na něm seděl, takže nehrozí si jej ráno předehřát, hezky do studené kůže.
Našlo by se toho ještě více, čím nás automobilky a EU oblažuje.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3