Úplně mi to tak nepřijde. U nás na Rudné jsou skoro celý den všechna auta (a že jich mají) na parkovišti.
Jezdím pravidelně 2x týdně D1 a zbytek různě na jih, západ a auto s radarem potkám snad jednou za 3-4 tisíce km.
U nás dřív měřila Fabia a později Octavia tak 3x do týdne. Neviděl jsem je rok.
V Berouně měřili na hlavní laserem - město tam dalo úsekovou
Jestli chceš provětrat detekci, tak přijeď na Frýdecko-Místecko, tady jezdí snad podle jízdního řádu. Minule mě ve staré modré Octávce lapli na okresce s KTM, ale byli jenom zvědaví. Kdybych si jich ovšem včas nevšiml a pokračoval klasickým tempem (vydali se za mnou), tak by to tak veselé nebylo. Prý, má to slušný odpich, kdybyste chtěl, asi byste nám frnknul, že?! Co na to říct
Nevím jak u dopraváků, ale lidi z MO (OHS) ten tlak na pokuty maj.
V létě jsem něco řešil za Plzní a volal mi z dálniční a na rovinu mi řekl, že nemá koho poslat. Že ta jedna hlídka co má je ve špitále u účastníka DN a prostě nemá koho, že je na baráku sám
Moc nevím co s tím chtěj dělat - jakože by dali nástup 50tkč asi nehrozí. A co tak slýchám, tak ty vztahy s vedením taky stojej za starou belu, tak kdo by se chtěl s tím trápit za takový žold
Na hranicích se Slovenskem (I/35 - Bumbálka) jsou nějaké (asi cizinecké) manévry, zase si tam vybudovali stanoviště (generátor atak) a berou (hlavně) dodávky na příjezdu z SK.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
ale jistě vždyť policie je dneska řízená manažery a excel vládne světem...
Nakonec to bylo i hezky ukázané v seriálu Případy 1. oddělení. Dlouholetý šéf mordparty, plk. Mareš, vlastně kvůli tomuto stylu řízení, odešel od policie.
Hlavně pro ty náklaďáky - ty zjevně vůbec neřeší. Jen mě zaujalo auto, na kterém vypisují papíry. Šedý Superb 3, podle zadních světel zjevně po FL, lift a kola ze Sportline? U Velkého Beranova tady nemáme nic evidováno. Na ten 5J6 mi to totiž nesedí, ty byly všechny před FL.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...