Hmmm, tak fyzika byla proti - musel sem ho zkrátit o dva články, při převodu 26-10 už byl moc dlouhý. Ale dyž zašaltruju 26-50, tak to teda vypadá hustokrutopřísně..... Prostě, placka 26z je tam, je to teda (testováno jen kolem chalupy) šplhadlo neskutečné. Uvidíme, jak v praxi v terénu dyž budu fučet jak lokomotiva a budu mít krhavo před wočima.....pavproch píše: (řetěz zkracovat nebudu, aspoň ne hned).
Cyklistické vlákno
Moderátor: řidičBOB
Re: Cyklistické vlákno
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Shodou okolností jsem se dneska hrabal v manželčině starým kole a ta má ty hliníkový rohy, a asi jsou tvarem podobný, ale to zpracování z nich dělá o dost horší věc do ruky. Jestli můžu doporučit, tak ty karbonový jsou lepší (žádný svár, žádný přechod).Kavis píše:https://www.kupkolo.cz/rohy-force-zap-a ... w_wcB#6917
Treba tady. Maji malinko jiny konec, ale tvar vypada stejne. Ja spis mam trochu strach z vydrze, kdyz nekde lehnu. Nejde mi o ty 3 stovky. Taky mi s tim kazdou chvili ve sklepe mrdne tchan, ktery ma potrebu tak 3x tydne dojit a neco nam na baraku vylepsovat, kdyz sem v praci.
Ad. pp 26 vs 50: ty kráso musíš mít neuvěřitelný cit pro rovnováhu, nebo máš kadenci jak Lance . Tohle mít na kole, tak poslední tři kola asi nikdy nepoužiju .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Cyklistické vlákno
Jo, rovnováha (ve strmých stoupáních) je problém (a ne malý).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Ja jezdim 32/46 na jeffsy a za ten rok jsem asi nenasel kopec kde by mi to nestacilo. I takova maturita na tocny se s tim da vyjet. Ale 26/50? To uz si ale ve sjezdu pres 30km/h ani neskrtnes...?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
když se to musí moc rvát na sílu, tak mě z toho třeba bolí kolena někdy. Mám vepředu 36 (11-42) a kdyby to někdo běžně dělal, tak jsem koupil 38, ale teď už je mi to jedno.. na těch mojich 5 vyjížděk ročně
Pravda vyděsí
Re: Cyklistické vlákno
Jo, už sem to tu psal, že doposud sem s 30/10 ušlapal rychlost ve sjezdu (dle našeho dědinského orientačního radaru) 34kmph, fčíl s 26/10 ušlapu odhadem stěží třicet, ale to mi neva, aspoň se budu z kopca vozit bez práce. V sobotu ráno má být sice ďusno, ale nemá chcát, tak těch 26z prubnu naostro.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cyklistické vlákno
Nemel by nekdo zajem o rok jete YT Jeffsy CF Comp 27, 2019, ember orange?
Specs: https://www.yt-industries.com/en/detail ... ticle/2112
Stav: velmi dobry, pouze par mist na ramu osekanych od kaminku. Cepy absolutne bez vule, kluzaky bez znamek opotrebeni. Malinko vakl na sedlovce, asi jako na vsech, nic dramatickyho..
Tuning: Maxxis Forecaster 2.35 + Maxxis Ultralight = minus 0.5kg proti tovarnimu setupu, ale origo plaste pridam. Navic je YT magneticka lahev (supr vec).
Cena: 50.000,-
Duvod prodeje: zalibilo se mi jiny YT
Specs: https://www.yt-industries.com/en/detail ... ticle/2112
Stav: velmi dobry, pouze par mist na ramu osekanych od kaminku. Cepy absolutne bez vule, kluzaky bez znamek opotrebeni. Malinko vakl na sedlovce, asi jako na vsech, nic dramatickyho..
Tuning: Maxxis Forecaster 2.35 + Maxxis Ultralight = minus 0.5kg proti tovarnimu setupu, ale origo plaste pridam. Navic je YT magneticka lahev (supr vec).
Cena: 50.000,-
Duvod prodeje: zalibilo se mi jiny YT
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
Bude Izzo?
Jakou má ten Jeffsy velikost? Chci paní nahradit Canyona.
Jakou má ten Jeffsy velikost? Chci paní nahradit Canyona.
Re: Cyklistické vlákno
L, na mych 178 ccm akorat. Na Lko je ram prekvapive nizkej, ale sympaticky dlouhej, coz v kombinaci s 66 hlavou z toho dela z kopce dolu raketu.Ondras píše:Bude Izzo?
Jakou má ten Jeffsy velikost? Chci paní nahradit Canyona.
Canyon dela hezky kola, za dobry penize, ale co se tyka geometrie, tak bych si nevybral. Lux je krutoprisny xc, neuron ma geometrii porad xc, ale s trail zdvihama a spectral uz je spis enduro.
A ano, Izzo, asi vezmu obyc compa a pak si ho doladim k obrazu svemu
...zazenu tim ty myslenky na gravel/xc
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Cyklistické vlákno
L je moc, sháníme M-ko jako náhradu za Nerve AL 2014. Škoda
S Canyonem to mám aktuálně stejně, nevyberu si. Takže zůstávám u Erasera 90 a přemejšlím o Propainu Tyee CF.
S Canyonem to mám aktuálně stejně, nevyberu si. Takže zůstávám u Erasera 90 a přemejšlím o Propainu Tyee CF.