Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Příspěvek od Bond007 »

pavproch píše:a to -pj- je na to ještě o dost líp než 007
Pj je jen internetovej hrdina :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Příspěvek od jarka »

Honza42 píše:... a plynem i pusou dělají enén enén. ...
Chlape já jsem tě někdy vezl :D . Někdy mi přijde, že snad nikdy nedospěju.
Ideální brzdění před semaforem vypadá podle mě nějak takto :ymdevil: :
https://www.youtube.com/watch?v=KpAGQZ2F1Nc

PS: za mě rozhodně postupné odřazování. Z pohledu techniky, ekologie a peněz je ale klasický způsob co tu popsal Honza určitě lepší - jen factor racing je tam "0". Ohánět se šetřením techniky atd je sice možný, ale hlavní fakt je prostě ten, že určitou část pacientů to prostě neskutečně baví, což je ten hlavní důvod proč odřazovat a skládat tam na brzdách kvalty jak po másle.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Příspěvek od Vana »

Až nastoupí elektrika budou mít utrum
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Příspěvek od Eda »

Honza: s tvym zpusobem dojizdeni ke krizovatce nemam problem ale je tezky poznat jestli je to nekdo jako ty, nebo nekdo kdo se podobnou rychlosti bude motat i za krizovatkou az padne zelena. Pokud to de tak se radsi snazim nacpat jeste dopredu jak rikas :D
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Příspěvek od Snowman000 »

Bond007 píše:plynuly zastaveni bez pouziti brzd, minimalni spotreba a soucasne trenink?
A tez mam zaradene pre pripad, ze by medzicasom naskocila zelena :ymhug:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Příspěvek od EL_XEL »

jarka píše:
Honza42 píše:... a plynem i pusou dělají enén enén. ...
Chlape já jsem tě někdy vezl :D . Někdy mi přijde, že snad nikdy nedospěju.
Ideální brzdění před semaforem vypadá podle mě nějak takto :ymdevil: :
https://www.youtube.com/watch?v=KpAGQZ2F1Nc

PS: za mě rozhodně postupné odřazování. Z pohledu techniky, ekologie a peněz je ale klasický způsob co tu popsal Honza určitě lepší - jen factor racing je tam "0". Ohánět se šetřením techniky atd je sice možný, ale hlavní fakt je prostě ten, že určitou část pacientů to prostě neskutečně baví, což je ten hlavní důvod proč odřazovat a skládat tam na brzdách kvalty jak po másle.
A ještě když si u toho auto trošku odplivne do výfuku... :x
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 416
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Příspěvek od _sulcik_ »

Šetrnější k autu je určitě ten neutrál, pokud teda netrefujete meziplyny jako Senna, pak je to asi jedno. Ale každý zařazení je "rána" pro setrvák a celý převodový ústrojí. Pokud dám neutrál opotřebujou se víc brzdy a budu mít přesně o 0,0157 l/100km vyšší spotřebu.
Samozřejmě to opotřebení je celkem zanedbatelné v jednom i druhém případě. Takže je to spíš na zvážení každého soudruha.
Jarda: Pro ten pocit to taky občas dělám a nemít moje 1.8T zvuk vysavače od Rowenty dělám to častějc. Ale myslím, že kdo je pacient, tak si to stejně bude dělat vždycky po svym. :D
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Janka
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: sob 26 lis 17:59

Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Příspěvek od Janka »

Ahoj. Trochu od veci ale nevedela som na ísť danú tému.. Môj problém je že mi odchádza spojka bežne pri preradeni rýchlosti mi skáču otáčky. Opravár povedal že na výmenu bude potrebovať Vin číslo a všetko z technického je to normálny postup? Ešte že aj odfotiť by bolo dobre technický čo si otom myslite ...? Ďakujem vopred za pomoc
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1919
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Příspěvek od Zajda »

Téma opravdu není zrovna relevantní a z popisu závady nedokážu ani vzdáleně odhadovat jestli je problém opravdu ve spojce. Ale že pro výměnu spojkové sady nebo jejich částí (nebo jakýchkoliv jiných náhradních dílů) chce servis znát kromě modelu auta i VIN je standardní postup aby objednal správný díl. V průběhu výroby jednoho modelu totiž mohlo docházet ke změnám, číslo karoserie je pak jednoznačným vodítkem.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
kaktuscz
Spolujezdec
Příspěvky: 3
Registrován: stř 10 srp 22:29

Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál

Příspěvek od kaktuscz »

Jsem po autoškole, takže to mám čerstvě v hlavě. Na jedničku se neřadí, ale z dvojky je pak spojka a vyřadit.
Odpovědět