Pj je jen internetovej hrdinapavproch píše:a to -pj- je na to ještě o dost líp než 007
Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
Moderátor: řidičBOB
Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
Chlape já jsem tě někdy vezl . Někdy mi přijde, že snad nikdy nedospěju.Honza42 píše:... a plynem i pusou dělají enén enén. ...
Ideální brzdění před semaforem vypadá podle mě nějak takto :
https://www.youtube.com/watch?v=KpAGQZ2F1Nc
PS: za mě rozhodně postupné odřazování. Z pohledu techniky, ekologie a peněz je ale klasický způsob co tu popsal Honza určitě lepší - jen factor racing je tam "0". Ohánět se šetřením techniky atd je sice možný, ale hlavní fakt je prostě ten, že určitou část pacientů to prostě neskutečně baví, což je ten hlavní důvod proč odřazovat a skládat tam na brzdách kvalty jak po másle.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
Až nastoupí elektrika budou mít utrum
Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
Honza: s tvym zpusobem dojizdeni ke krizovatce nemam problem ale je tezky poznat jestli je to nekdo jako ty, nebo nekdo kdo se podobnou rychlosti bude motat i za krizovatkou az padne zelena. Pokud to de tak se radsi snazim nacpat jeste dopredu jak rikas
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
A tez mam zaradene pre pripad, ze by medzicasom naskocila zelenaBond007 píše:plynuly zastaveni bez pouziti brzd, minimalni spotreba a soucasne trenink?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
A ještě když si u toho auto trošku odplivne do výfuku...jarka píše:Chlape já jsem tě někdy vezl . Někdy mi přijde, že snad nikdy nedospěju.Honza42 píše:... a plynem i pusou dělají enén enén. ...
Ideální brzdění před semaforem vypadá podle mě nějak takto :
https://www.youtube.com/watch?v=KpAGQZ2F1Nc
PS: za mě rozhodně postupné odřazování. Z pohledu techniky, ekologie a peněz je ale klasický způsob co tu popsal Honza určitě lepší - jen factor racing je tam "0". Ohánět se šetřením techniky atd je sice možný, ale hlavní fakt je prostě ten, že určitou část pacientů to prostě neskutečně baví, což je ten hlavní důvod proč odřazovat a skládat tam na brzdách kvalty jak po másle.
Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
Šetrnější k autu je určitě ten neutrál, pokud teda netrefujete meziplyny jako Senna, pak je to asi jedno. Ale každý zařazení je "rána" pro setrvák a celý převodový ústrojí. Pokud dám neutrál opotřebujou se víc brzdy a budu mít přesně o 0,0157 l/100km vyšší spotřebu.
Samozřejmě to opotřebení je celkem zanedbatelné v jednom i druhém případě. Takže je to spíš na zvážení každého soudruha.
Jarda: Pro ten pocit to taky občas dělám a nemít moje 1.8T zvuk vysavače od Rowenty dělám to častějc. Ale myslím, že kdo je pacient, tak si to stejně bude dělat vždycky po svym.
Samozřejmě to opotřebení je celkem zanedbatelné v jednom i druhém případě. Takže je to spíš na zvážení každého soudruha.
Jarda: Pro ten pocit to taky občas dělám a nemít moje 1.8T zvuk vysavače od Rowenty dělám to častějc. Ale myslím, že kdo je pacient, tak si to stejně bude dělat vždycky po svym.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
Ahoj. Trochu od veci ale nevedela som na ísť danú tému.. Môj problém je že mi odchádza spojka bežne pri preradeni rýchlosti mi skáču otáčky. Opravár povedal že na výmenu bude potrebovať Vin číslo a všetko z technického je to normálny postup? Ešte že aj odfotiť by bolo dobre technický čo si otom myslite ...? Ďakujem vopred za pomoc
Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
Téma opravdu není zrovna relevantní a z popisu závady nedokážu ani vzdáleně odhadovat jestli je problém opravdu ve spojce. Ale že pro výměnu spojkové sady nebo jejich částí (nebo jakýchkoliv jiných náhradních dílů) chce servis znát kromě modelu auta i VIN je standardní postup aby objednal správný díl. V průběhu výroby jednoho modelu totiž mohlo docházet ke změnám, číslo karoserie je pak jednoznačným vodítkem.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Postupné podřazování, nebo vyřazení na neutrál
Jsem po autoškole, takže to mám čerstvě v hlavě. Na jedničku se neřadí, ale z dvojky je pak spojka a vyřadit.