Nemám ani problém s funkčností, na Note4 android 5.1.1 vše šlape OK.
Dokonce je to i lepší.
Třeba problém se zobrazováním tachometru je vyřešen.
Přibylo i zobrazování povolené rychlosti.
Takže je fér napsat, že polovina lidí má telefony v bordelu, všichni to ROOTují, hrabou ve složkách systému a přitom tomu rozumí prd a pak bečí, že jim něco nejede.
Od Note1 poslouchám pět nebo šest let kecy o tom, jak se TouchWizz u Samsungu seká a nikdy to nebyla pravda.
Jedině tehdy, když si někdo na složité výpočty (hry aplikace) koupil low-end.
Prostě IQ tykve.
Takoví pacienti by jeli na Formuli1 závodit s trabantem a stěžovali by si, že trabant je pomalý?
Takže za mě vše OK.
Co mi chybí mohu jen citovat:
Místo aby tam přibylo menu CLO, BAG, Dopraváci, tak to zruší?řidičBOB píše:Policie ale pouze jako "policie" - nelze přiřadit aktivitu - hlídka/radar.
Já to chápu zcela přesně. Z jedinečné sociální sítě integrované do navigace v reálném čase, WAZE spěje tam, kde jsou desítky jiných aplikací. Prostě nebude důvod ji používat.řidičBOB píše: Co je ale opravdu nepochopitelné, že v protisměru nelze označovat nebezpečí - klasicky stojící auta/kamiony na dálnicích na krajnici - velmi rozšířený nešvar.
Majiteli to je zřejmě jedno. Už má uživatelů celkově mraky...
No, ale reálně jedu okolo pump, kde TÝDEN nikdo neaktualizuje ceny paliv.
Nechci rýpat, je to nepodstatné, ale dokresluje to, kam se to celé vyvíjí.
Úplně stejně to bylo s TMC. Nejdřív to v německu běhalo okamžitě, pak s hodinovým zpožděním, a dnes je i 3h prodleva běžná. Takže to funguje, ale nedá se na to spoléhat.
Ta poslední věta chrakterizuje celý projekt Waze dnes. Bohužel.