Nafta patří do kamen.
Nafta patří do kamen.
Co to ku**a je?
Re: Nafta patří do kamen.
Podobný jsem to měl při výběru svýho auta, po zaškrtnutí benzínu to pěkně houplo A věřím, že teď to bude ještě markantnější.
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
Odporucam este zaskrtnut manualnu prevodovku vtedy sa clovek dopracuje k tomu spravnemu mnozstvu...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- hothatchshop.cz
- Autoškolák
- Příspěvky: 86
- Registrován: stř 09 bře 08:14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
Tak když dneska dokáže pojet Okrávka v kombiku s 1,9TDI i Ferrari, tak se nediv
E85
...alias BHudak na AR
...alias BHudak na AR
Re: Nafta patří do kamen.
Co to je? Nějaká vidlácká čtvrtmíle?
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nafta patří do kamen.
Nedokáže. S šikovným řidičem za volantem obou aut prostě nedokáže, ani kdyby byla kdovíjak upravená. A posaď jakéhokoliv majitele oktávky, kterého aspoň trochu zajímají auta, za volant F430 a bude si muset vyměnit postříkaný textil. Vlastní zkušenost - kdybych měl doma takový šrot, jako je oktávka, hledal bych v tašce čisté trenky.hothatchshop.cz píše:Tak když dneska dokáže pojet Okrávka v kombiku s 1,9TDI i Ferrari, tak se nediv
Nedávno jsem se fajně zasmál. Narazil jsem na nějakém autě na oxymorón TDIfun.
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: Nafta patří do kamen.
Můj názor (a zkušenost) je taková, že pokud člověk jezdí hodně, hlavně dlouhé trasy, tak je diesel celkem dobrá volba. Já ale momentálně jezdim celkem málo a krátký trasy a tak sem sáhnul po benzínu a jsem spokojenej. Spotřeba je tam sice o asi 1,5 l vyšší ale zase je to takový čistší, jednoduší, svižnější.. a při mém ježdění ten cenovej rozdíl vlastně ani nepoznám..bloody cardinal píše:Nedokáže. S šikovným řidičem za volantem obou aut prostě nedokáže, ani kdyby byla kdovíjak upravená. A posaď jakéhokoliv majitele oktávky, kterého aspoň trochu zajímají auta, za volant F430 a bude si muset vyměnit postříkaný textil. Vlastní zkušenost - kdybych měl doma takový šrot, jako je oktávka, hledal bych v tašce čisté trenky.hothatchshop.cz píše:Tak když dneska dokáže pojet Okrávka v kombiku s 1,9TDI i Ferrari, tak se nediv
Nedávno jsem se fajně zasmál. Narazil jsem na nějakém autě na oxymorón TDIfun.
Re: Nafta patří do kamen.
Nejsem nějak fanoušek dieselu, no má to i výhody. Každopádně co nesmrdí benzínem není pro mě. Navíc TDi - ten dým ignoruj... a to nemluvím o těch zvucích co to vydává na volnoběh.
Re: Nafta patří do kamen.
nescu kvuli temuto zakládat nové vlákno, tak to prsknu sem....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.