KDB píše:LPG, případně CNG je dnes pro motor menší prznění, než BA s povinnou příměsí biobabiše.....
Nehledě na velmi důležitý faktor nepodpoření MinFin téhož pána odvodem řádově menší DPH...
+1
pavproch píše:a proto je třeba do R6 lít enem Maxx100 nebo vervu, které místo agenta bureše obsahují etbe
taky že tam leju Maxxmotiona100..když ho teda maji, jinak Maxx95.. a pokud možno tak zahraniční
souhlas s pavprochem...to je jako podat ruku komunistovi
A pak čistě z technického hlediska: nebudu cpát plyn někam, co k jeho požírání nebylo určeno. PRoti novým autům na LPG/CNG z výroby nic nemám a být kvalitní síť CNG v ČR, tak to do firmy klidně vezmu.
Ale R6 nebo V8 překopat na plyn? Barbarství...ať už je účel jakýkoliv.
ja ted udelal srovnani N98 od madaru (MOL) vs Shell N100. na prvni spotreba 14 a stale jsem mel pocit, ze to nejede. na druhe 12 a vykon vyrazne lepsi. pouceni je jasne, MOL uz jedine do sekacky
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Já to natankoval jednou jedinkrát, když to byl ještě Lukoil a od té doby ani do sekačky. MOL je zařazený v kategorii Lukoil, takže "never more"
To stejné platí i pro jejich NM.
Ty jsi jako PČR na DO Ivanovice...ti taky brali do R36 N98 na Lukoilu u Vyškova...
_BTW: Agip zatím bude mít stejného dodavatele PHM, i když budou od 1.8. MOL