Za kolik jezdíte s dieselem?
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
dlouhodoba 7.6 u dieselu. to nejak nevidim tu vyhodu dieselu. ja jezdim za 7,7 cca a to jezdim bud mesto v kolonach nebo kdyz vyjedu mimo, tak daleko za rychlostnimi limity. verim ze 1.4TSi pojede ne o moc hur nez to GTD a zaroven se stejnou spotrebou. okresky sou naopak misto kde to zere nejmin, tam jedu i rychle do 7
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Byť se spotřeba benzin/diesel trochu přiblížila, tak 7.5 s benzinem a naftou je stale dost rozdílný jízdní styl...
2.9T RWD
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Záleží mmjn. na tom, jak se za ty rychlostní limity dostáváš. Protože "z 80 za kamionem na 150 na volné cestě" se dá provést komplet na šestku, ale taky 6-(3)-4-5 a dále zrychlovat na pětku, protože ještě není přetočená. Obojí bude, v porovnání s běžným provozem, rychlé až až.
A k tomu porovnání s 1.4TSI:
https://media.skoda-auto.com/Pictures/P ... 03_jpg.jpg
A proti tomu GTD:
http://media.racechip.de/images/charts/ ... -135kw.png
v podstatě v celkém spektru vyšší krouťák i výkon. Úplně jiná liga. Jsou to motory pro odlišnou sortu řidičů. Kdo chce šetřit na naftu, nebude mít GTD. A nemyslím si, že když jedu s GTD za 8, tak mi 1.4TSI bude za 8 stačit. Možná ve 130km/h na dálnici se ty spotřeby srovnaj. Ale ne při aktivní jízdě v provozu.
A ne nemyslim si, že 1.4T v tunu a půl těžkém autě po okreskách za 7 bude "rychlá jízda". Asi si to budu muset dojít někam půjčit
HM: Jop. Moje máti jezdí s dvoulitrovým benzínem (G165) kolem 5-5,5 meziměsto. A to pořád a všude. Na její nejčastější trase se s GTD pohybuju kolem 5,5 při klidné jízdě. Takže jop, když se jezdí pomalu, tak benzín x diesel nemusí bejt rozdíl.
A k tomu porovnání s 1.4TSI:
https://media.skoda-auto.com/Pictures/P ... 03_jpg.jpg
A proti tomu GTD:
http://media.racechip.de/images/charts/ ... -135kw.png
v podstatě v celkém spektru vyšší krouťák i výkon. Úplně jiná liga. Jsou to motory pro odlišnou sortu řidičů. Kdo chce šetřit na naftu, nebude mít GTD. A nemyslím si, že když jedu s GTD za 8, tak mi 1.4TSI bude za 8 stačit. Možná ve 130km/h na dálnici se ty spotřeby srovnaj. Ale ne při aktivní jízdě v provozu.
A ne nemyslim si, že 1.4T v tunu a půl těžkém autě po okreskách za 7 bude "rychlá jízda". Asi si to budu muset dojít někam půjčit
HM: Jop. Moje máti jezdí s dvoulitrovým benzínem (G165) kolem 5-5,5 meziměsto. A to pořád a všude. Na její nejčastější trase se s GTD pohybuju kolem 5,5 při klidné jízdě. Takže jop, když se jezdí pomalu, tak benzín x diesel nemusí bejt rozdíl.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
rozdilny styl jo, ale prumerna rychlost muze byt stejna ja jezdim myslim dost rychle, ale zaroven dost plynule. 7.5 s naftou uz je dost,s malym benzinem v malym aute tak akorat.HondaMan píše:Byť se spotřeba benzin/diesel trochu přiblížila, tak 7.5 s benzinem a naftou je stale dost rozdílný jízdní styl...
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
To zalezi co je rychla jizda. Ja se snazim jezdit na okresce do 120, max na nejaky predjizdeni se to dostane rekneme ke 150, ale to uz mi prijde ne moc ohleduplne.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Ok, máme jiné definice rychlé jízdy. Víc bych v tom nehledal. 120 na okresce do mé definice "rychlé jízdy" prostě nespadá.
E: A ještě si musím opravit původní zprávu. čtyřka mi končí až na 165 km/h cca, pak to začne vadnout.
BOB: Ano, té O3RS klidně věřím. Ale pak se nabízí pochyby, proč to auto mít? Kvůli vlastnímu pocitu, že tam ty koně mám? No tak to jsem na pořizovačce zaplatil slušnou pálku za svůj pocit. Házet prachy do kanálu mě doma nenaučili. Tempo "O3RS v benzínu za 9,1" zvládne diesel nebo i slabší benzín. Tak proč přeplácet?
Na základě téhle úvahy mám naftu. Jo, klidně řízenou Cupru nebo GTIčko bych uživil. Ale pokud bych chtěl využívat těch 50/100 koní, co má navíc proti GTDčku, tak už ne. A jezdit se super autem daleko pod jeho limity a vědět, že si nemůžu dovolit na to šlapat, protože na to prostě nemám dost peněz, no to by mě sralo. Chápu, že v rozpočtu tebe nebo tvého kolegy jsou spotřeby jednoho auta zanedbatelné položky, ale já už jsem holt takovej spořivější
E: A ještě si musím opravit původní zprávu. čtyřka mi končí až na 165 km/h cca, pak to začne vadnout.
BOB: Ano, té O3RS klidně věřím. Ale pak se nabízí pochyby, proč to auto mít? Kvůli vlastnímu pocitu, že tam ty koně mám? No tak to jsem na pořizovačce zaplatil slušnou pálku za svůj pocit. Házet prachy do kanálu mě doma nenaučili. Tempo "O3RS v benzínu za 9,1" zvládne diesel nebo i slabší benzín. Tak proč přeplácet?
Na základě téhle úvahy mám naftu. Jo, klidně řízenou Cupru nebo GTIčko bych uživil. Ale pokud bych chtěl využívat těch 50/100 koní, co má navíc proti GTDčku, tak už ne. A jezdit se super autem daleko pod jeho limity a vědět, že si nemůžu dovolit na to šlapat, protože na to prostě nemám dost peněz, no to by mě sralo. Chápu, že v rozpočtu tebe nebo tvého kolegy jsou spotřeby jednoho auta zanedbatelné položky, ale já už jsem holt takovej spořivější
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
zalezi kde jezdis no. v hustym provozu kde cekas 5 minut na predjeti to ani o moc vic nejde. a taky tak nejak nejezdim jak kokot, ale to snad kazdyho casem prejde
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Definici rychle jizdy muzete mit oba jinou, ale naraz boli kazdeho stejne...Stepan píše:Ok, máme jiné definice rychlé jízdy. Víc bych v tom nehledal. 120 na okresce do mé definice "rychlé jízdy" prostě nespadá.
E: A ještě si musím opravit původní zprávu. čtyřka mi končí až na 165 km/h cca, pak to začne vadnout.
BOB: Ano, té O3RS klidně věřím. Ale pak se nabízí pochyby, proč to auto mít? Kvůli vlastnímu pocitu, že tam ty koně mám? No tak to jsem na pořizovačce zaplatil slušnou pálku za svůj pocit. Házet prachy do kanálu mě doma nenaučili. Tempo "O3RS v benzínu za 9,1" zvládne diesel nebo i slabší benzín. Tak proč přeplácet?
Na základě téhle úvahy mám naftu. Jo, klidně řízenou Cupru nebo GTIčko bych uživil. Ale pokud bych chtěl využívat těch 50/100 koní, co má navíc proti GTDčku, tak už ne. A jezdit se super autem daleko pod jeho limity a vědět, že si nemůžu dovolit na to šlapat, protože na to prostě nemám dost peněz, no to by mě sralo. Chápu, že v rozpočtu tebe nebo tvého kolegy jsou spotřeby jednoho auta zanedbatelné položky, ale já už jsem holt takovej spořivější
Vykon auta jde vyuzivat i jen obcas, tedy bez vyrazneho dopadu na spotrebu. Neni duvod jezdit porad jako prase, jenom abych vyuzil kone. To je presne to vyhazovani penez do kanalu, o kterem mluvis, protoze zadny racionalni prinos takova jizda nema, tech par usetrenych minut (pokud vubec) je zanedbatelnych a zustavaji pouze negativa (spotreba, opotrebeni auta atd.).
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Ale co je a není zavržení hodné prasení není tématem diskuse. Tématem diskuse je, že tvrdit "při rychlý jízdě mi to žere pod 7" a pak upřesnit, že rychlá jízda znamená okresky do 120km/h je, no, zvláštní.
O úspoře času by se dalo taky sáhodlouze debatovat. Nedáno mi Waze při vyjetí ukazovalo, že z Černého mostu do Holešovic budu parkovat 7 minut po začátku schůzky. Parkoval jsem 11 minut před začátkem. Opravdu svižná jízda ušetří času mnooho, akorát to holt není "po okreskách do 120". A nepopírám, že každé další zrychlení zvyšuje náklady o dost rychleji než o kolik klesá časová úspora. Takže na tříhodinové školení o compliance pojedu jen tak svižně, ale na večeři s jakože-tchýní poletím jak drak (protože je mi život milý) Důležité pro mě bylo zvážit, jak jezdím většinu času a kolik na to mám peněz. A jako best value for money mi holt vyšla naftová nižší střední.
O úspoře času by se dalo taky sáhodlouze debatovat. Nedáno mi Waze při vyjetí ukazovalo, že z Černého mostu do Holešovic budu parkovat 7 minut po začátku schůzky. Parkoval jsem 11 minut před začátkem. Opravdu svižná jízda ušetří času mnooho, akorát to holt není "po okreskách do 120". A nepopírám, že každé další zrychlení zvyšuje náklady o dost rychleji než o kolik klesá časová úspora. Takže na tříhodinové školení o compliance pojedu jen tak svižně, ale na večeři s jakože-tchýní poletím jak drak (protože je mi život milý) Důležité pro mě bylo zvážit, jak jezdím většinu času a kolik na to mám peněz. A jako best value for money mi holt vyšla naftová nižší střední.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Za kolik jezdíte s dieselem?
Tak já s dýzlem asi plynule jezdit neumím nebo co asi dělám něco špatně, nebo spíš mě ta plynulost nebaví...