Které palivo je to pravé pro či ono auto?
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859 Registrován: stř 16 úno 12:52
Příspěvek
od Arnie J » čtv 11 zář 20:07
Spectral píše: Po výměně oleje (Mobil 1 Rally formula 5W-50) za Millers Oil CFS NT 5W-40 pokles dlouhodobé průměrné ze 14,7 na 13,3. Neručím úplně za totožný styl jízdy, je možné, že jsem trochu zvolnil (daily car), přesto si myslím, že z nezanedbatelné části na tom má MO olej podíl...
ty jo zdar, koukám, že sis pořídil 130i ... tak doufám, že golfík už přebolel?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 809 Registrován: ned 09 říj 08:19
Příspěvek
od Spectral » sob 13 zář 10:11
Arnie: Golfík už přebolel, přece jenom už to jsou 3 roky a třeba ta 130i, ta je někde úplně jinde
Přiznám se ale, že ač bych ji hrozně rád protáhl někde po okruhu, od posledního zážitku mám jemný tik a na hromadnou jízdu s více jezdci se pořád necítím
U tebe pořád GTA?
Arnie J
Mistr volantu
Příspěvky: 859 Registrován: stř 16 úno 12:52
Příspěvek
od Arnie J » sob 13 zář 10:50
jj pořád gta... platím teďka hypo, tak na tyhle koníčky už nezbývaj love
jinak s tím okruhem možná děláš dobře, určitě nejsem jediný mamlas, co se na takových akcích objevuje
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
metaljohn
Mistr volantu
Příspěvky: 553 Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Svitavy/M. Boleslav
Příspěvek
od metaljohn » pon 15 zář 11:28
Nebo se dají využít tzv testovací dny v Mostě. Jezdí tam po okruhu cca 6 aut a většinou už zkušenější piloti, není to jak na veřejných jízdách.
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
encore16V
Adept autoškoly
Příspěvky: 14 Registrován: úte 26 bře 14:29
Příspěvek
od encore16V » čtv 09 říj 08:29
S WRX dlhodobo( 5 tankovani
) jazdim po prepocte za cca 10,3.
Subaru Impreza WRX Wagon 2002 160kW
Fiat Bravo 1.2 16V 1998 60kW
ex A4 1.8T Quattro 1996 110kW
kotrcmi1
Autoškolák
Příspěvky: 36 Registrován: pon 10 lis 20:18
Příspěvek
od kotrcmi1 » úte 11 lis 14:29
LAguna II 1.6 16v 79kw , spotrřeba 6.3 litru
dwain
Dítě v autě
Příspěvky: 1 Registrován: úte 11 lis 20:01
Příspěvek
od dwain » úte 11 lis 20:06
Saab 9-5 2.3 Aero 260hp
eco: 8l N95 / 9.5l E85 / 100km
normal: 10l N95 / 12l E85 / 100km
město/D1: 13l N95 / 14.5l E85 /100km
prase: 15l N95 / 15l E85 / 100km
raději ale toto, než jezdit prasárnou na naftu a likvidovat to, co nám zbylo ze vzduchu...
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207 Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od řidičBOB » úte 11 lis 20:13
jestli se domníváš, že jezdit na benzín, je ekologie sama (kor obstarožním SAABem), tak se trochu pleteš.
No pain, no gain.
Vespa time
oxik
Letec
Příspěvky: 1816 Registrován: pát 27 čer 10:30
Příspěvek
od oxik » úte 11 lis 21:18
Samý pěkný čísla koukám
740i 4,4l 286k
dálnice 130 - 9,1l
Autobahn 160 - 12,5l
Autobahn 200+ - 14-15l
město pohoda - 15-16l
město prase 19-xxx l
dlouhodobý průměr 11,4l
V současné době už LPG a to jezdím průměrně za 16,5l za 12k km
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438 Registrován: čtv 17 úno 10:38
Příspěvek
od d1.8t » úte 11 lis 23:47
dwain píše: Saab 9-5 2.3 Aero 260hp
eco: 8l N95 / 9.5l E85 / 100km
normal: 10l N95 / 12l E85 / 100km
město/D1: 13l N95 / 14.5l E85 /100km
prase: 15l N95 / 15l E85 / 100km
raději ale toto, než jezdit prasárnou na naftu a likvidovat to, co nám zbylo ze vzduchu...
Takže když se tomu začne nakládat, spotřeba N95/E85 se srovnává?
RWD