Alternativní paliva v praxi všedních dnů.
Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.
Jo, tak to uz chapu... Ja uz se do niceho poustet nebudu, ale zajimalo me to.. moje 136 jela, nebo teda jeste jezdi taky hodne slusne, ale takhle to tam neleze ani nahodou.. Kolik to ma vmax? Podvozek atd si delal asi taky, ne?Ten fagot je hroznej gauc, to se vali, jak autobus Lidi asi hodne cumej, kdyz je pojedes na krizovatce, ne?Obvzlast asi supersportovni tdi motory..co si s tim treba pojel?Jen tak pro srovnani Asi se nam budou vsichni smat, co to tu vubec resime, ale oni jsou ty lidi vzdycky tak vopareny, kdyz je predjede takovej kram, nebo zacnou tahat telefony a predstiraji dulezity telefonaty, ale to se me stva temer vzdycky, kdyz nekoho predjedes, ze hned ma u ucha mobil, klidne v ryhclostech nad 200, najednou to vytahne a dela, jako by jel 60, misto, aby drzel poradne volant...
Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.
Motor poprve zavrcel nekdy v pulce srpna, takze zatim jsem s tim moc nenajezdil. Co se tyce Vmax, tak presne hodnoty zatim neznam, ale rucicka tachometru svisle dolu na petku v 6500 otackach neni problem.
"Nepojel" jsem zatim nic. Ve meste s tim nelitam a uz vubec nepotrebuju na nikoho delat dojem. Navic bych na sebe nerad upozornoval prislusniky, protoze byt auto z venku vypada jako snizena seriovka, pri blizsim zkoumani by se mohlo zjistit, ze seriova zustala v podstate jen karoserie a kdyz bych narazil na nejakou svini, tak mi sebere i rodny list
Podvozek je zatim klasicky HP sporting, ale uz mam nachystane tehlice, na ktere pujde dat variant 3 od KW pro dvojkoveho Golfa, takze o zabavu pres zimu bude postarano. Jinak, vepredu je napravnice se stabilizatorem z Felicie, ramena upravena pro vetsi odklon kol a zaklon rejdoveho cepu, nahore excentricke ulozeni s unibalem, strme rizeni, 238mm chlazene kotouce, vzadu vyztuzena napravnice, 218mm plne kotouce, tvrde silentbloky a nejake stabilizatory pro doladeni vyvazeni.
"Nepojel" jsem zatim nic. Ve meste s tim nelitam a uz vubec nepotrebuju na nikoho delat dojem. Navic bych na sebe nerad upozornoval prislusniky, protoze byt auto z venku vypada jako snizena seriovka, pri blizsim zkoumani by se mohlo zjistit, ze seriova zustala v podstate jen karoserie a kdyz bych narazil na nejakou svini, tak mi sebere i rodny list
Podvozek je zatim klasicky HP sporting, ale uz mam nachystane tehlice, na ktere pujde dat variant 3 od KW pro dvojkoveho Golfa, takze o zabavu pres zimu bude postarano. Jinak, vepredu je napravnice se stabilizatorem z Felicie, ramena upravena pro vetsi odklon kol a zaklon rejdoveho cepu, nahore excentricke ulozeni s unibalem, strme rizeni, 238mm chlazene kotouce, vzadu vyztuzena napravnice, 218mm plne kotouce, tvrde silentbloky a nejake stabilizatory pro doladeni vyvazeni.
Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.
spotřebu raději neřešíš
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.
Spotreba se pri klidne jizde v mezich predpisu vejde do 10l a kdyz se tosku svezu, tak 15 - 17, vic ne
Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.
Koukam, taky slusny blazen Ja mel gotyho jen rovne, do vetsich akcich jsem se nepoustel, hlavne jsem se v nem bal, prece jenom, je to jak papir Neuvazujes o nejakem ramu?A ze si nezacal upravovat neco jineho, alespon tu feldu, nebo tak... precejenom, got je smrtak Nebo chces byt hodne nenapadny, ac felda je taky dost nenapadna, rekl bych
Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.
Ve Felde nelze legalne mit karburator a nemit katalyzator, navic je tezka a ty kila navic neprinaseji zadnou vyhodu. Mrtvej budu pri vaznejsi nehode ve Favu i Felde, karoserie se krouti stejne, tak nac s sebou zbytecne tahat skoro metrak navic a spoustu zbytecne elektroniky, kdyz oboji je akorat na zlost.
O ramu neuvazuju, protoze ho nejde jednoduse zlegalizovat a zaroven se neda udelat tak, aby nebyl videt. Navic bych tim znicil veskere usili, ktere jsem vynalozil na to, abych se s hmotnosti dostal pod 800kg
O ramu neuvazuju, protoze ho nejde jednoduse zlegalizovat a zaroven se neda udelat tak, aby nebyl videt. Navic bych tim znicil veskere usili, ktere jsem vynalozil na to, abych se s hmotnosti dostal pod 800kg
Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.
Dobrý den!
Myslím, že je třeba oznámit, že díky publikací na fóru jsem byl schopen kontaktovat majitele firmy, a my jsme zjistili, že příčinou této situace bylo zneužívání jednoho ze zaměstnanců, kteří používají údaje o společnosti, aniž by souhlas majitele, takže naše kontakty se vypadat jako zcela legitimní.
Majitel firmy mne ujistil, že zboží se bude věnovat tento bývalý zaměstnanec.
Omlouvám se za částečné Offtopic a pomocí jména a firmy Biopowers Drápela Ludvík v publikacích, a já jsem velmi šťastný, že všechno jasné a dobře dopadlo.
jde,
Andrey Akhnovsky.
* * * * * * * *
Hello!
I think it necessary to announce that thanks to the publications on the forums I was able to contact the owner of the company, and we found that the cause of this situation were abuse of one of employees, who used the details of the company without the consent of the owners, so our contacts was look as completely legitimate.
Owner of the company assured me that the goods will be paid by this former employee.
I apologize for the partial offtopic and the using of the name of company Biopowers and Drápela Ludvík in publications, and i am very happy that all become clear and ended well.
regards,
Andrey Akhnovsky.
Myslím, že je třeba oznámit, že díky publikací na fóru jsem byl schopen kontaktovat majitele firmy, a my jsme zjistili, že příčinou této situace bylo zneužívání jednoho ze zaměstnanců, kteří používají údaje o společnosti, aniž by souhlas majitele, takže naše kontakty se vypadat jako zcela legitimní.
Majitel firmy mne ujistil, že zboží se bude věnovat tento bývalý zaměstnanec.
Omlouvám se za částečné Offtopic a pomocí jména a firmy Biopowers Drápela Ludvík v publikacích, a já jsem velmi šťastný, že všechno jasné a dobře dopadlo.
jde,
Andrey Akhnovsky.
* * * * * * * *
Hello!
I think it necessary to announce that thanks to the publications on the forums I was able to contact the owner of the company, and we found that the cause of this situation were abuse of one of employees, who used the details of the company without the consent of the owners, so our contacts was look as completely legitimate.
Owner of the company assured me that the goods will be paid by this former employee.
I apologize for the partial offtopic and the using of the name of company Biopowers and Drápela Ludvík in publications, and i am very happy that all become clear and ended well.
regards,
Andrey Akhnovsky.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 343
- Registrován: pát 06 led 22:04
Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.
Chtěl bych se zeptat co udělá etanol ve 2taktu, smíchá se s olejem v pohodě?
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 241
- Registrován: sob 12 led 13:37
Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.
nesmíchá se v pohodě a pojede to na prd.