OMV Maxx motion paliva
Re: OMV Maxx motion paliva
Na decat bych se vykaslal.
Nepredpokladam, ze by pavproch mel kat v neporadku a jeho odstranenim zdaleka neziska tolik, aby byl ospravedlnitelny ten nechutny smrad za autem, zvlast kdyz s nim jezdi kazdy den.
Nepredpokladam, ze by pavproch mel kat v neporadku a jeho odstranenim zdaleka neziska tolik, aby byl ospravedlnitelny ten nechutny smrad za autem, zvlast kdyz s nim jezdi kazdy den.
Re: OMV Maxx motion paliva
@bitmap: enemže já mám (bohužel) N53B30 a do toho se málokdo odváží hrabat
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: OMV Maxx motion paliva
Ja uz dlhsie rozmyslam ze by sa hodila uprava Valvetronicu, zlepsit reakciu na plyn, posunut obmedzovac otacok, zrusit obmedzovac rychlosti a aspon nejakeho kona naviac, ale v okruhu 500km som nenasiel ziadneho upravcu ktoremu by som veril a mal dobre ohlasy (skuste dat tip). Ale po chvili ma to zase prejde a poviem si ze to nepotrebujem
Inak N53B30 upravuju v Nemecku bezne tu napriklad pripadne Evolve maju na anglickych forach vyborne ohlasy, pripadne DS Motorsport ale to je cenovo ina kava...
Inak N53B30 upravuju v Nemecku bezne tu napriklad pripadne Evolve maju na anglickych forach vyborne ohlasy, pripadne DS Motorsport ale to je cenovo ina kava...
Re: OMV Maxx motion paliva
PP: jestli se nemylim, tak mas stejny motor jako ma BudVlad, ne. on tam ma neco specifickeho od DS Motorsport a pokud vim, je s tim spokojeny. asi by si stezoval, kdyby to nejelo. tak to zkus tam, ne.
mmch, evolve mi prijdou jako hrozni kouzelnici - delat upravy map pres web mi neprijde koser. osobne bych jim auto nesveril, ale nutno uznat, ze vysledky maji.
mmch, evolve mi prijdou jako hrozni kouzelnici - delat upravy map pres web mi neprijde koser. osobne bych jim auto nesveril, ale nutno uznat, ze vysledky maji.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: OMV Maxx motion paliva
chlopi dík za tipy... páč je to služebák a páč na blbnutí mám m4Zlika (který je pokurwen EU výrazně méně) tak na to prdím... esli budu někdy píčtunit (pardón, čiptunit) motor, tak N52B30 v m4Zlikovi....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: OMV Maxx motion paliva
zase vis jak - tohle by nebyla uprava o vykonu, ale o chovani, ktere te vytaci co chvili (jinak bychom to od tebe furt neslyseli). nestal by ten klid za tech par penez?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: OMV Maxx motion paliva
peníze tu budou, my tu nebudem.... já mám ale obavy, že by to nešlo jednoduše a napoprvé (rev N53 a viz BudVlad...) a nevím, esli sa ně chce to úsilí a energii dávat o služebáku... třeba mi do doby než sa rozhoupu zaměstnavatel umožní si vybrat nějaký nový povoz....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: OMV Maxx motion paliva
Na druhou stranu je to auto se kterým naskáčeš 40tis. ročně. Nahodilý výpadky by mi vadili snad ještě víc než kdyby to byla vlastnost. A pokud se povede, tak investovanou energii oceníš na každým km. S veškerým zkoušením, načtením celý problematiky atd., atd., mi to trvalo půl roku, než se všechno povedlo, výsledek znáš. A abych řekl pravdu, dost mě to bavilo.
RWD
Re: OMV Maxx motion paliva
ale on by PP podle me nemusel s nicim laborovat. stacilo by nasledovat prikladu jiz zminenho budvlada a vyrazit rovnou do nemecka k DS Motorsport. urcite by to s nimi slo nejdrive prokonzultovat.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: OMV Maxx motion paliva
Možná že jo. Teď už bych taky věděl, že chci kromě remapu i EGR off a změnu mapování pedálu plynu.
N53 už má na rozdíl od N52 EGR ventil. Věřim, že zrovna tohle kurvítko stojí za problematickou ovladatelností poFL benzínových motorů, protože u mě jeho znefunkčení ovladatelnost zásadně zlepšilo. U benzínů by jí vrátilo na preFL kvalitu. Steně tak kompromisní ladění plynu se nechá naladit na obdobu režimu Sport v Z4. Opět znatelné zlepšení.
A nebo jen remap, ale budou tam ještě velký rezervy.
N53 už má na rozdíl od N52 EGR ventil. Věřim, že zrovna tohle kurvítko stojí za problematickou ovladatelností poFL benzínových motorů, protože u mě jeho znefunkčení ovladatelnost zásadně zlepšilo. U benzínů by jí vrátilo na preFL kvalitu. Steně tak kompromisní ladění plynu se nechá naladit na obdobu režimu Sport v Z4. Opět znatelné zlepšení.
A nebo jen remap, ale budou tam ještě velký rezervy.
RWD