Nj, aby se pak motor nestal pokladničkou.řidičBOB píše:Podle mne to moc řešíš...
Potřebuji to na dlouhý trasy a aby to bylo spolehlivé.
Tak díky.
Nj, aby se pak motor nestal pokladničkou.řidičBOB píše:Podle mne to moc řešíš...
Beny9700 píše:Nj, aby se pak motor nestal pokladničkou.řidičBOB píše:Podle mne to moc řešíš...
Potřebuji to na dlouhý trasy a aby to bylo spolehlivé.
Tak díky.
Nebál bych se toho. 3.0TDi beztak jezdilo v nízké zátěži. Jen pro zajímavost, kolik za to auto chtěj?Beny9700 píše:Chci koupit Q5 3.0 TDI s 87 000 km, servis v audi (ověřeno přímo v audi). Q5 vypadá dobře s pěknou výbavou. Ale narazil jsem na jeden problém: olej longlife byl vždy měněn po 26 000 až 29 000 km, pouze poslední výměna byla po 36 000 km (takže přetaženo o 6 000 km) a hned šlo na prodej. Vše ověřeno u audi, kde bylo auto servisováno. Myslíte si, že můžou tak dlouhé intervaly výměny LL oleje a navíc přetažení o 6 000 km znamenat nějaké riziko výhledové závady (turbo, kroužky, rozvody, přidřená klika apod.)?
Díky za odpovědi. Omlouvám se, nenašel jsem vhodnější sekci na dotaz.
nemyslim si, ze by to mela byt tragedie... jezdil jsem ted delší trasy v macanu , coz by melo byt prakticky to stejny, na standard podvozku a na nejakych 19" kolech a bylo to pohodlny az moc...řidičBOB píše:Na dlouhé trasy Q5 asi fakt ne... Jezdil jsem v SQ5 a ani v nastavení podvozku na comfort, to komfortní teda nebylo ani za mák
Asi bych se podíval na A6 na vzduchu...