OMV Maxx motion paliva
Re: OMV Maxx motion paliva
ve FR sem udělal zajímavou zkušenost se "Super Plus (98oct) od Agipu.... v úterý sem po cestě tam a dneska po cestě zpět vzal na téže benzince z téhož stojanu a.... v úterý to jelo jako drak, neska jakoby scíplo aspoň 50kobyl (když sem je ale oblil 100oct v reichu, tak hned obživly... )
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: OMV Maxx motion paliva
S tou tvou frekvencí neustále umírajících kobyl bych problém hledal už asi jinde. Překvapuje mě, že 30i (tedy ne nijak extrémní výkon z litru, atmosféra a obecně nikterak extrémní motor) může být tak citlivý na kvalitu paliva.
Já jsem teda mezi N98 a N100 tankovaných na různých benzínkách nikde nepocítil zásadní rozdíl.
Jedinou odchylku, kterou jsem zaznamenal, byl Lukoil N98. Asi tak po 3 z 5 tankování pak po nastartování spadly otáčky někam k 500 ot. a zakolísaly, pak v pohodě. Spotřeba i dynamika na úrovni Vervy 100 / Maxxmotionu 100. Motor - čiplá 1,8T, na 95 jel citelně pomaleji.
Já jsem teda mezi N98 a N100 tankovaných na různých benzínkách nikde nepocítil zásadní rozdíl.
Jedinou odchylku, kterou jsem zaznamenal, byl Lukoil N98. Asi tak po 3 z 5 tankování pak po nastartování spadly otáčky někam k 500 ot. a zakolísaly, pak v pohodě. Spotřeba i dynamika na úrovni Vervy 100 / Maxxmotionu 100. Motor - čiplá 1,8T, na 95 jel citelně pomaleji.
Re: OMV Maxx motion paliva
@marv: a je ti jasné, žes mi právě zkazil den?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: OMV Maxx motion paliva
Bohužel to vidím podobně jak marv, když jsem ještě neměl písty s vyšší kompresí a motor měl jen jednotkou, svody a sání, tak jsem taky sporadicky dával N95 a rozdíl od N100 jsem nebyl schopný poznat. A to už byl litrový výkon lehce pod 110 koníkama.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: OMV Maxx motion paliva
+1, tankujem sice len v Rakusku na OMV ale rozdiel medzi N95 a MM100 nie je nejako citelny. Mozno sa zbera z nizkych otacok lepsie na MM100, ale rozdiel 50 koni tam zdaleka nie je. Inak N52B30 by mala menit mapu pri 98 oktanovom benzine, mozno to bude aj u N53.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: OMV Maxx motion paliva
já běžně jezdím na N95...když natankuji N98/MM100/Nitro100Flus, tak rozdíl cítím u toho posledně jmenovaného a to pouze v hladším chodu a nepatrně ve spotřebě... Ale že by to přidávalo citelný výkon 50 kobyl - to rozhodně nee...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OMV Maxx motion paliva
Taktiez nepocitujem nejaky uplne vyrazny rozdiel...100-ka mu chuti viac, ten priebeh je taky jemnejsi, uhladenejsi a chut po otackach trosku vacsia (najviac citelne pri 100-ke od Shellu), naproti tomu je to citelne najhorsie pri 95 taktiez od Shellu. Rozdiel ale minimalny a slepym testom by somasi nepresiel
Pri N53 moze byt o cosi vacsi vplyv hlavne z dovodu priameho vstreku...ale taky az fakt neeee...
Pri N53 moze byt o cosi vacsi vplyv hlavne z dovodu priameho vstreku...ale taky az fakt neeee...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: OMV Maxx motion paliva
ste na mě fšici zlí, hrubí a škaredí....
a fčíl vážně: zkuste mě navést, co by to mohlo dělat, sem v koncích... diag je samozřejmě čistá...
mám tam "špatný benzín" a jede to hrbolatě, nechce se to sbírat odspoda, jsou scíplý kobyly, v nádrži zbytek cca 3litry.... zastavím u benzinky, zhasnu motor, naliju tam plnou "dobrého" benzínu, nastartuju a rozjedu se... a auto se chová stejně blbě (viz výše) , během ujetí cca 10km se to ale postupně, plynule, nicméně dramaticy změní a najednou auto jde krásně hladce, ochotně se vytáčí a těch 272 kobyl tam prostě je..... tak mi zkuste někdo říct, čím jiným, než benzínem (imho těch 10km protože se musí "prošistit trubky" od teho špatného benzínu...)
a fčíl chytrá horákyně raď...
a fčíl vážně: zkuste mě navést, co by to mohlo dělat, sem v koncích... diag je samozřejmě čistá...
mám tam "špatný benzín" a jede to hrbolatě, nechce se to sbírat odspoda, jsou scíplý kobyly, v nádrži zbytek cca 3litry.... zastavím u benzinky, zhasnu motor, naliju tam plnou "dobrého" benzínu, nastartuju a rozjedu se... a auto se chová stejně blbě (viz výše) , během ujetí cca 10km se to ale postupně, plynule, nicméně dramaticy změní a najednou auto jde krásně hladce, ochotně se vytáčí a těch 272 kobyl tam prostě je..... tak mi zkuste někdo říct, čím jiným, než benzínem (imho těch 10km protože se musí "prošistit trubky" od teho špatného benzínu...)
a fčíl chytrá horákyně raď...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: OMV Maxx motion paliva
Jedine reseni je konecne zahodit tovarni nastaveni rizeni motoru a naladit to cele znova a poradne.
Citlivost na palivo u benzinu i dieselu je vzdy problem seriovych vozu, kdy tovarni mapy jsou z 80% vysledkem prace bruselskych uredniku a marketingoveho+pravniho oddeleni konkretni automobilky a zbylych 20% dodelaji inzenyri sjeti LSD
Konkretne popisovane projevy N52B30 jsou typickym pripadem spatne regulace predstihu a problem je jeste umocneny mapovanim elektronicke klapky v kombinaci se vsemi moznymi i nemoznymi korekcemi, ktere se navzajem tlucou. Vysledkem je motor, se kterym se neda jezdit a je extremne citlivy na vsechno od kvality benzinu az po vzajemnou polohu Venuse a Marsu.
Citlivost na palivo u benzinu i dieselu je vzdy problem seriovych vozu, kdy tovarni mapy jsou z 80% vysledkem prace bruselskych uredniku a marketingoveho+pravniho oddeleni konkretni automobilky a zbylych 20% dodelaji inzenyri sjeti LSD
Konkretne popisovane projevy N52B30 jsou typickym pripadem spatne regulace predstihu a problem je jeste umocneny mapovanim elektronicke klapky v kombinaci se vsemi moznymi i nemoznymi korekcemi, ktere se navzajem tlucou. Vysledkem je motor, se kterym se neda jezdit a je extremne citlivy na vsechno od kvality benzinu az po vzajemnou polohu Venuse a Marsu.
Re: OMV Maxx motion paliva
Taky si myslím že je to jediný rozumný přístup, když to ještě spojíš s decatem a novým naladěním, tak budeš vůbec spokojenej. Odstraněním emisních omezení to horší nebude.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).