Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Které palivo je to pravé pro či ono auto?
NoCom
Adept autoškoly
Příspěvky: 15
Registrován: stř 30 bře 10:08

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od NoCom »

Jo, tak to uz chapu... :) Ja uz se do niceho poustet nebudu, ale zajimalo me to.. moje 136 jela, nebo teda jeste jezdi taky hodne slusne, ale takhle to tam neleze ani nahodou.. Kolik to ma vmax? :) Podvozek atd si delal asi taky, ne?Ten fagot je hroznej gauc, to se vali, jak autobus :D Lidi asi hodne cumej, kdyz je pojedes na krizovatce, ne?Obvzlast asi supersportovni tdi motory..co si s tim treba pojel?Jen tak pro srovnani :) Asi se nam budou vsichni smat, co to tu vubec resime, ale oni jsou ty lidi vzdycky tak vopareny, kdyz je predjede takovej kram, nebo zacnou tahat telefony a predstiraji dulezity telefonaty, ale to se me stva temer vzdycky, kdyz nekoho predjedes, ze hned ma u ucha mobil, klidne v ryhclostech nad 200, najednou to vytahne a dela, jako by jel 60, misto, aby drzel poradne volant...
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od bitmap »

Motor poprve zavrcel nekdy v pulce srpna, takze zatim jsem s tim moc nenajezdil. Co se tyce Vmax, tak presne hodnoty zatim neznam, ale rucicka tachometru svisle dolu na petku v 6500 otackach neni problem.
"Nepojel" jsem zatim nic. Ve meste s tim nelitam a uz vubec nepotrebuju na nikoho delat dojem. Navic bych na sebe nerad upozornoval prislusniky, protoze byt auto z venku vypada jako snizena seriovka, pri blizsim zkoumani by se mohlo zjistit, ze seriova zustala v podstate jen karoserie a kdyz bych narazil na nejakou svini, tak mi sebere i rodny list :)

Podvozek je zatim klasicky HP sporting, ale uz mam nachystane tehlice, na ktere pujde dat variant 3 od KW pro dvojkoveho Golfa, takze o zabavu pres zimu bude postarano. Jinak, vepredu je napravnice se stabilizatorem z Felicie, ramena upravena pro vetsi odklon kol a zaklon rejdoveho cepu, nahore excentricke ulozeni s unibalem, strme rizeni, 238mm chlazene kotouce, vzadu vyztuzena napravnice, 218mm plne kotouce, tvrde silentbloky a nejake stabilizatory pro doladeni vyvazeni.
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od Smrťák »

spotřebu raději neřešíš :D
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od bitmap »

Spotreba se pri klidne jizde v mezich predpisu vejde do 10l a kdyz se tosku svezu, tak 15 - 17, vic ne :)
NoCom
Adept autoškoly
Příspěvky: 15
Registrován: stř 30 bře 10:08

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od NoCom »

Koukam, taky slusny blazen :) Ja mel gotyho jen rovne, do vetsich akcich jsem se nepoustel, hlavne jsem se v nem bal, prece jenom, je to jak papir :) Neuvazujes o nejakem ramu?A ze si nezacal upravovat neco jineho, alespon tu feldu, nebo tak... precejenom, got je smrtak :) Nebo chces byt hodne nenapadny, ac felda je taky dost nenapadna, rekl bych :)
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od bitmap »

Ve Felde nelze legalne mit karburator a nemit katalyzator, navic je tezka a ty kila navic neprinaseji zadnou vyhodu. Mrtvej budu pri vaznejsi nehode ve Favu i Felde, karoserie se krouti stejne, tak nac s sebou zbytecne tahat skoro metrak navic a spoustu zbytecne elektroniky, kdyz oboji je akorat na zlost.
O ramu neuvazuju, protoze ho nejde jednoduse zlegalizovat a zaroven se neda udelat tak, aby nebyl videt. Navic bych tim znicil veskere usili, ktere jsem vynalozil na to, abych se s hmotnosti dostal pod 800kg :)
Obormot
Spolujezdec
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 15 pro 19:06

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od Obormot »

Dobrý den!

Myslím, že je třeba oznámit, že díky publikací na fóru jsem byl schopen kontaktovat majitele firmy, a my jsme zjistili, že příčinou této situace bylo zneužívání jednoho ze zaměstnanců, kteří používají údaje o společnosti, aniž by souhlas majitele, takže naše kontakty se vypadat jako zcela legitimní.

Majitel firmy mne ujistil, že zboží se bude věnovat tento bývalý zaměstnanec.

Omlouvám se za částečné Offtopic a pomocí jména a firmy Biopowers Drápela Ludvík v publikacích, a já jsem velmi šťastný, že všechno jasné a dobře dopadlo.

jde,
Andrey Akhnovsky.

* * * * * * * *

Hello!

I think it necessary to announce that thanks to the publications on the forums I was able to contact the owner of the company, and we found that the cause of this situation were abuse of one of employees, who used the details of the company without the consent of the owners, so our contacts was look as completely legitimate.

Owner of the company assured me that the goods will be paid by this former employee.

I apologize for the partial offtopic and the using of the name of company Biopowers and Drápela Ludvík in publications, and i am very happy that all become clear and ended well.

regards,
Andrey Akhnovsky.
ratus ratus
Pan Řidič
Příspěvky: 343
Registrován: pát 06 led 22:04

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od ratus ratus »

O co tady jde?
Uživatel neexistuje :-)
Elafis
Adept autoškoly
Příspěvky: 14
Registrován: stř 01 kvě 19:00

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od Elafis »

Chtěl bych se zeptat co udělá etanol ve 2taktu, smíchá se s olejem v pohodě?
jack daniels
Pan Řidič
Příspěvky: 241
Registrován: sob 12 led 13:37

Re: Alternativní paliva v praxi všedních dnů.

Příspěvek od jack daniels »

nesmíchá se v pohodě a pojede to na prd.
Odpovědět