Jarda píše:Velice mě překvapila O3 2014 2.0 TDI 110kW DSG na trase Praha - Bratislava - Topolčany - Uh. Hradiště - Praha a spotřeba za celou cestu 5,4. A to nebyla žádná eko jízda, dálnice většinu času tempomat na 180.
oni mě asi místní experti (bez urážky) sežerou, ale na základě zkušeností s tím, o kolik u koncernu kecá tachometr a palivoměr to v součtu těch 5,4 ve 180 udělat mohlo
Žádné TDI nevlastním, nejsem nějaký spotřebář, je mi jedno jestli to žere 5 nebo 10, tudíž nemám absolutně žádný důvod si to vymýšlet. Jasně, že rychlost podle gps a tacho je jiná.. Na fotce je spotřeba po příjezdu do BA. V pondělí jsem s tim lítal po Praze a to bylo cca 6,7. Ale koukám, že jsem zde asi píchnul do vosího hnízda majitelů ofcí
Jarda píše:Žádné TDI nevlastním, nejsem nějaký spotřebář, je mi jedno jestli to žere 5 nebo 10, tudíž nemám absolutně žádný důvod si to vymýšlet. Jasně, že rychlost podle gps a tacho je jiná.. Na fotce je spotřeba po příjezdu do BA. V pondělí jsem s tim lítal po Praze a to bylo cca 6,7. Ale koukám, že jsem zde asi píchnul do vosího hnízda majitelů ofcí
nejdriv je potreba uvest veci na spravnou miru, 2.0 nafta kolem 100kw zere pri 180 kolem 8l, par desetin litru +- v zavislosti na konkretni automobilce, takze jaksi neni realne mozne pri tehle rychlosti aby jsi dojel s 5.4.
řB: Je to neupravený z iPhonu, tam jsou fotky vždy v PC otočený. Každopádně sám jsem se divil, že byl vcelku minimální provoz a levému pruhu se dalo celkem obstojně vládnout , takže se tempo dalo příjemně držet.