Stránka 1 z 1

SUV s redukciou

Napsal: pon 06 úno 11:35
od slon
Caute, momentalne mam 2 auta, jedno na cesty a druhe na obcasny offroad na lesne pozemky (ziadny extrem, seriova navara d22). Potrebujem to zredukovat na 1 auto ktore bude 90% casu na ceste ale zvladne aj prirodnu vymytu lesnu cestu (necakam ze prejde po tazbe LKT).

Takze poziadavky su:
1) aby to nebol traktor
2) spotreba do 9l/100 na okreske
3) redukcia
4) 5 dveri
5) bolo by fajn mat uz elektronicku trakciu, na navare mam otvorene diffy bez trakcie, tym padom je to realne 4X2 a neskutocne ma to vkuse nasiera.

Rozpocet je do 8000€ +-. Myslim ze podmienky splna jedine Grand Vitara 3. generacie ale neviem ci mi nieco neuslo; asi by to splnalo este Pajero a Disko2 ale tie strasne zeru.

Re: SUV s redukciou

Napsal: pon 06 úno 11:41
od HondaMan
Proč je redukce tak důležitá? Nestačilo by něco s krátkou jedničkou nebo HDM automatem, který se občas nechal "klouznout".
Myslím, že si zbytečně zužuješ výběr.

Re: SUV s redukciou

Napsal: pon 06 úno 12:44
od pavproch
Jo, krátká jednička ( i dvojka) z výroby = nikdy sem neměl potřebu redukce (Fiat Panda 1,2i Climbing 5MT)

Re: SUV s redukciou

Napsal: pon 06 úno 13:50
od slon
teraz mam na navare redukciu a uz to mi pride niekedy prilis rychle, tak preto. Automat mi nenapadol lebo mam voci nim averziu ale ak by teda bol automat ake moznosti by sa otvorili? Napada mi mooozno Xtrail? Outlander + PSA kolegovia by uz "moj" teren urcite nezvladli.Trochu som rozmyslal aj nad starym A6 allroad ale co sa tyka spolahlivosti bolo to strasne. Este je tu Terrano, ale to je tiez len 4x2 ako Navara.

Re: SUV s redukciou

Napsal: pon 06 úno 15:43
od řidičBOB
Outlander je na pikaču, bo se tomu připojuje zadek. Zkušenost mám, kdy jsem se s kamarádem snažil vyjet (jeho) Outlanderem na chatu v kopci tak 300 m pod sněhem a ledem. Když jsme se jentaktak dostali do cca 1/2 kopce, tak to zasmrdělo, rozsvítila se celá palubka a bylo po prdeli.

Re: SUV s redukciou

Napsal: pon 06 úno 18:29
od Snowman000
No napada mi Subaru, to davalo do nejakeho roku k zakladnemu 2.0l s manualom redukciu...
Obrázek

A potom este Touareg mal v prvych dvoch generaciach redukciu, v druhej ale len s Terrain Techom, ale tam sa obavam, ze budget stacit nebude :-?

Re: SUV s redukciou

Napsal: pon 06 úno 20:22
od řidičBOB
A I.generace bude už slušná čalamáda

Re: SUV s redukciou

Napsal: pon 06 úno 20:45
od M.Z.
Ty požadavky jsou tak na rozpočet s jednou nulou navíc

Re: SUV s redukciou

Napsal: úte 07 úno 10:52
od slon
Snowman000 píše: pon 06 úno 18:29 No napada mi Subaru, to davalo do nejakeho roku k zakladnemu 2.0l s manualom redukciu...
ano, rozmyslal som nad foresterom lenze diesel je katastrofa a benzin sa nevojde do spotreby. Plyn zasadne nechcem. Plus podla toho co som videl servisovat podvozok po jazde v terene by bolo financne peklo (kolega menil tlmice za 600/ks a podobne chutovky)

Snowman000 píše: pon 06 úno 18:29 A potom este Touareg mal v prvych dvoch generaciach redukciu, v druhej ale len s Terrain Techom, ale tam sa obavam, ze budget stacit nebude :-?
Turek by z rozpoctu vysiel len 2.5Tdi z prvych rokov, bol v uzsom vybere ale spolahlivost je biedna, tym viac ze to budu to vydojence po pubertakoch. Takisto pravdepodobne bude zrat viac nez 10.
Ty požadavky jsou tak na rozpočet s jednou nulou navíc
to zase nie, max dvojnasobok :D Ok teda, myslim ze z hovna bic neupletiem a bude to ta GV okolo 2010.

Re: SUV s redukciou

Napsal: úte 07 úno 16:56
od řidičBOB
Co se týče Turka 2.5R5 TDI, tak motoricky v pohodě - ten motor se akorát nesměl honit studený.
A pokud by to byla více-méně holota bez elektroniky a vzduchu, tak nesmrtelný.