Nove auto do terenu
Napsal: sob 15 led 17:41
Ahojte,
zvazujem kupu noveho auta do terenu ako nahradu za moje stare Gecko.
Chcem:
- klasicke 5 dverove auto, nie pickup
- aby to malo redukciu a stalu 4 kolku, uzavierku aspon na zadok
- aby sa s tym dalo jazdit aj na ceste, takze ziadna Niva, UAZ alebo podobne ruske experimenty
- aby malo normalne zaruku a dalo sa normalne poistit a preleasovat, takze ani ziadne dovozy USA, Emiraty...
V zasade nechcem jazdenku, lebo by som sa rad vyhol autu, ktore uz niekto predomnou bil v terene, ale mozno by som bol ochotny v tejto veci ustupit, ak by sa jednalo o nejake naozaj zaujimave, lahko jazdene auto, ktore by malo este aspon par rokov tovarensku zaruku.
Rozpocet asi 50-80.000 euro bez DPH, podla toho, ci si necham G alebo ho predam.
Co zatial vidim na trhu:
- Landcruiser J150, mal to kolega a ten 4 valec mi pride vcelku tragicky, dynamicky je to podobne ako to stare G, nie je tam uz moznost objednat tu este ako-tak pracovnu vybavu Prado a ani dizajnovo sa mi to nepaci
- Wrangler Rubicon ma tiez jeden kamarat, pride mi to vcelku fajn, ale na to, co ja potrebujem mi vadi ta plastova strecha a ram v kufri, tiez ma prekvapila vcelku mala svetla vyska v serii (moznosti upravy su tu sice takpovediac nekonecne, ale narazam na TK, zarucne, poistne a leasingove podmienky...)
- novy Defender, ten som videl iba vystaveny a nesiel som na nom, ale tiez sa mi to dizajnovo nejako extra nepaci, vadi mi ten velmi dlhy razvor (vyse 3 m), co je do terenu vcelku nevyhoda a velmi neverim ani tym technologickym vychytavkam ako vzduchove pruzenie alebo trakcna kontrola namiesto mechanickych uzavierok
Zvazoval som aj nove G, ale tam to vychadza vyse 100.000 euro bez DPH za auto, ktore ma sice uzavierky a redukciu, ale aj nezavisle zavesenie vpredu, plastove narazniky, cestne gumy a cakacia lehota, ak si auto chcem sam nakonfigurovat a nechcem tam tie vselijake AMG a designo hluposti, moze byt aj 2 roky, aj viac…
Videl som este niekde na internete, ze sa pripravuje Ineos Grenadier, co by mal byt taky mix Defendera a Gecka (auto vyvinula Magna Steyr), ale tam je to este asi daleko od finalneho vyrobku. Aj som im pisal, ze kde by sa to dalo vidiet a kto to bude na Slovensku predavat a servisovat a odpoved bola, ze s nami zatial nerataju.
Takze otazka- su este nejake ine moznosti?
Pripadne co z toho, co je na trhu kupit?
Vopred dakujem za rozumne odpovede.
zvazujem kupu noveho auta do terenu ako nahradu za moje stare Gecko.
Chcem:
- klasicke 5 dverove auto, nie pickup
- aby to malo redukciu a stalu 4 kolku, uzavierku aspon na zadok
- aby sa s tym dalo jazdit aj na ceste, takze ziadna Niva, UAZ alebo podobne ruske experimenty
- aby malo normalne zaruku a dalo sa normalne poistit a preleasovat, takze ani ziadne dovozy USA, Emiraty...
V zasade nechcem jazdenku, lebo by som sa rad vyhol autu, ktore uz niekto predomnou bil v terene, ale mozno by som bol ochotny v tejto veci ustupit, ak by sa jednalo o nejake naozaj zaujimave, lahko jazdene auto, ktore by malo este aspon par rokov tovarensku zaruku.
Rozpocet asi 50-80.000 euro bez DPH, podla toho, ci si necham G alebo ho predam.
Co zatial vidim na trhu:
- Landcruiser J150, mal to kolega a ten 4 valec mi pride vcelku tragicky, dynamicky je to podobne ako to stare G, nie je tam uz moznost objednat tu este ako-tak pracovnu vybavu Prado a ani dizajnovo sa mi to nepaci
- Wrangler Rubicon ma tiez jeden kamarat, pride mi to vcelku fajn, ale na to, co ja potrebujem mi vadi ta plastova strecha a ram v kufri, tiez ma prekvapila vcelku mala svetla vyska v serii (moznosti upravy su tu sice takpovediac nekonecne, ale narazam na TK, zarucne, poistne a leasingove podmienky...)
- novy Defender, ten som videl iba vystaveny a nesiel som na nom, ale tiez sa mi to dizajnovo nejako extra nepaci, vadi mi ten velmi dlhy razvor (vyse 3 m), co je do terenu vcelku nevyhoda a velmi neverim ani tym technologickym vychytavkam ako vzduchove pruzenie alebo trakcna kontrola namiesto mechanickych uzavierok
Zvazoval som aj nove G, ale tam to vychadza vyse 100.000 euro bez DPH za auto, ktore ma sice uzavierky a redukciu, ale aj nezavisle zavesenie vpredu, plastove narazniky, cestne gumy a cakacia lehota, ak si auto chcem sam nakonfigurovat a nechcem tam tie vselijake AMG a designo hluposti, moze byt aj 2 roky, aj viac…
Videl som este niekde na internete, ze sa pripravuje Ineos Grenadier, co by mal byt taky mix Defendera a Gecka (auto vyvinula Magna Steyr), ale tam je to este asi daleko od finalneho vyrobku. Aj som im pisal, ze kde by sa to dalo vidiet a kto to bude na Slovensku predavat a servisovat a odpoved bola, ze s nami zatial nerataju.
Takze otazka- su este nejake ine moznosti?
Pripadne co z toho, co je na trhu kupit?
Vopred dakujem za rozumne odpovede.