Audi A4 Allroad 40TDI ze SWE
Audi A4 Allroad 40TDI ze SWE
Zdravím.
Chtěl bych si koupit nový auto - nejradši plugin hybrid, do 1M bez DPH, ale radši klidně míň.
Po nějaké slevě by se to snad mohlo podařit s BMW 330e kombi.
A vlastně mě nenapadá moc alternativ.
Chci, nebo spíše potřebuju kombi. Chci aby to auto už bylo trochu na úrovni, aby ve 170 na dálnici tam nebyl rachot, mělo to slušný výkon a nějak vypadalo.
Tím pro mě končí Oktávka/Superb, nebo obecně VW plugin hybrid, protože mi tam strašně vadí, že po vybití pojedu na 1,4T.
Napadá vás nějaká jiná varianta?
Chtěl bych si koupit nový auto - nejradši plugin hybrid, do 1M bez DPH, ale radši klidně míň.
Po nějaké slevě by se to snad mohlo podařit s BMW 330e kombi.
A vlastně mě nenapadá moc alternativ.
Chci, nebo spíše potřebuju kombi. Chci aby to auto už bylo trochu na úrovni, aby ve 170 na dálnici tam nebyl rachot, mělo to slušný výkon a nějak vypadalo.
Tím pro mě končí Oktávka/Superb, nebo obecně VW plugin hybrid, protože mi tam strašně vadí, že po vybití pojedu na 1,4T.
Napadá vás nějaká jiná varianta?
Naposledy upravil(a) mattonecz dne úte 16 srp 16:12, celkem upraveno 4 x.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex

Re: Plugin hybrid do 1M
Peugeot, např 508sw; DS7; RAV-4
Za cca rok budu řešit podobné zadání a zatím mi z toho vychází 2 auta. Jedno elektro a druhé velké naftové na dlouhé trasy.
Za cca rok budu řešit podobné zadání a zatím mi z toho vychází 2 auta. Jedno elektro a druhé velké naftové na dlouhé trasy.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Plugin hybrid do 1M
Mňa by zaujímalo, čo vedie aktívneho šoféra k jednoznačnej potrebe pluginu.
Viem si predstaviť situáciu, že v napr. v práci nabíjam za free, ale je to jednoznačný argument? Alebo Modré zóny?
No hate, skutočne ma to zaujíma.
Viem si predstaviť situáciu, že v napr. v práci nabíjam za free, ale je to jednoznačný argument? Alebo Modré zóny?
No hate, skutočne ma to zaujíma.
Re: Plugin hybrid do 1M
BEV je cool a fajn se s tím jezdí. Modré zóny jsou benefit, který IMHO brzy skončí s rozšířením iV služebáků. Silniční daň a dálniční známka je příjemné nic.
Plug-in funguje ve specifických režimech. Především při testu spotřeby. V reálu je to spíše podvod na všechny a všechno. Reálná spotřeba je srovnatelná s běžným autem. Většina uživatelů nenabíjí a jedou jen z rekuperace. Kolik lidí šetří baterku, aby se ve městě přeplo nechci ani odhadovat.
I to je důvod, proč mi větší smysl dává BEV + Spalovák jako samostatná auta.
Plug-in funguje ve specifických režimech. Především při testu spotřeby. V reálu je to spíše podvod na všechny a všechno. Reálná spotřeba je srovnatelná s běžným autem. Většina uživatelů nenabíjí a jedou jen z rekuperace. Kolik lidí šetří baterku, aby se ve městě přeplo nechci ani odhadovat.
I to je důvod, proč mi větší smysl dává BEV + Spalovák jako samostatná auta.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5699
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plugin hybrid do 1M
janom: Rodinny znamy teraz skoncil v Tiguane e-Hybrid pre par dovodov:
1) Nie je to nejaky akcny jazdec, ale pri potrebe predbiehania by tam rad mal trochu vykonu navyse
2) Byva v rodinnom dome
3) Jeho najcastejsia trasa je z dediny do prilahleho vacsieho mesta a denny najazd ma cca 30km
4) Kedze ma 2 metre a trosku viac rokov tak do nicoho mensieho ako Tiguana sa nezmestil a skladat do niecoho nizkeho uz tiez ne
5) Raz mesacne ide na dlhsiu trasu cca 400-500km
6) Nechcel mat viac ako jedno auto, kedze deti odrastene a manzelka nesoferuje
7) Bonus, ze dan za registraciu auta mal 66€ a ne 1900€ pri 180kw aute
Vysledkom je ze za 3000km raz tankoval a vacsinu casu jazdi v tichu a na elektricku.
Alternativa za rovnaku cenu bola:
2.0 TDI 150k DSG 4MOT...na dialnici urcite mensia spotreba, ale na dennodenne cukanie sa chudak motor
2.0 TSI 190k DSG 4MOT...spotrebovo by to bolo hlavne v meste radovo vyssie, na dialnici +/- to iste
Jedine o so prisiel je moznost 4Motion, ktory ale nevyuzije, kedze ani predosla 5008 nebola 4x4 a nikdy mu to nechybalo...
mattonecz: Pri takomto zadani asi nic ine nez 330e neuspokoji a nic lepsie ma fakt nenapada. Este MB C300e, ale obavam sa ze tam bude cena uz mimo budget.
1) Nie je to nejaky akcny jazdec, ale pri potrebe predbiehania by tam rad mal trochu vykonu navyse
2) Byva v rodinnom dome
3) Jeho najcastejsia trasa je z dediny do prilahleho vacsieho mesta a denny najazd ma cca 30km
4) Kedze ma 2 metre a trosku viac rokov tak do nicoho mensieho ako Tiguana sa nezmestil a skladat do niecoho nizkeho uz tiez ne
5) Raz mesacne ide na dlhsiu trasu cca 400-500km
6) Nechcel mat viac ako jedno auto, kedze deti odrastene a manzelka nesoferuje
7) Bonus, ze dan za registraciu auta mal 66€ a ne 1900€ pri 180kw aute
Vysledkom je ze za 3000km raz tankoval a vacsinu casu jazdi v tichu a na elektricku.
Alternativa za rovnaku cenu bola:
2.0 TDI 150k DSG 4MOT...na dialnici urcite mensia spotreba, ale na dennodenne cukanie sa chudak motor
2.0 TSI 190k DSG 4MOT...spotrebovo by to bolo hlavne v meste radovo vyssie, na dialnici +/- to iste
Jedine o so prisiel je moznost 4Motion, ktory ale nevyuzije, kedze ani predosla 5008 nebola 4x4 a nikdy mu to nechybalo...
mattonecz: Pri takomto zadani asi nic ine nez 330e neuspokoji a nic lepsie ma fakt nenapada. Este MB C300e, ale obavam sa ze tam bude cena uz mimo budget.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Plugin hybrid do 1M
Sněhulák : Hele a tohle trápení motoru na poskokach je reálnej argument? Zejména u kupce nových aut?
Matka jezdí víceméně podobně a nakonec skončila zase u benzinu. Čistě kvůli tomu, že odmita saskovat s kabelem a auta mění daleko před jakoukoliv plánovanou životností. Osudy bazarovych dobrodruhů jí nezajimaj. A pochybuju, že to většina lidí co kupuje nový auta má jinak. Přijde mi to pak trošku alibisticky.
Matka jezdí víceméně podobně a nakonec skončila zase u benzinu. Čistě kvůli tomu, že odmita saskovat s kabelem a auta mění daleko před jakoukoliv plánovanou životností. Osudy bazarovych dobrodruhů jí nezajimaj. A pochybuju, že to většina lidí co kupuje nový auta má jinak. Přijde mi to pak trošku alibisticky.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5699
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plugin hybrid do 1M
Ja hovorim podla slov a rozhodovania zakaznika, ktory si to auto kupil a na zaklade ktorych som mu asistoval s vyberom.
5008 ma 10 rokov a bola s dieselom a uzil si s nou servisne celkom dost. A tohoto Tiguana by rad minimalne 5 rokov mat.
Mozno este dalsi argument co bolo je akusticka pohoda a v zime mu ten dehet pomali ani nezacal kurit a uz to vypinal, tu sa ti Tiguan vyhreje este kym ho mas rano na zasuvke ak si to nastavis.
PS: Srani s kablom...
Vystupit, stlacit pri dverach dekel a zo steny pichnut kabel a pri odchode to iste, ale v opacnom garde...ale asi to bude tym ze je to ITckar, tak je zvyknuty 
5008 ma 10 rokov a bola s dieselom a uzil si s nou servisne celkom dost. A tohoto Tiguana by rad minimalne 5 rokov mat.
Mozno este dalsi argument co bolo je akusticka pohoda a v zime mu ten dehet pomali ani nezacal kurit a uz to vypinal, tu sa ti Tiguan vyhreje este kym ho mas rano na zasuvke ak si to nastavis.
PS: Srani s kablom...


Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28233
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plugin hybrid do 1M
teď jsem si nechal nacenit operák na iD4 - velká baterka a strop výbava. Tak uvidíme, co z nich vypadne, z idiotů (VWFS) 

No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Plugin hybrid do 1M
Pro mě je velkej plus to parkování na modrejch, 90% najezdím po praze a nabíjet bych mohl doma každý den, takže myslím že to využiju dobře.
Když to ujede těch 40-50km o městě tak mi to bude skoro vždy stačit na elektřinu.
Ještě uvidím o kolik levnější by bylo 330i, protože ta návratnost plugin hybridu je asi v nekonečnu.
Příští středu se tim du svézt tak sem sám zvědav, jestli to bude wow, tohle musim mít, nebo to nebude taková pecka
Třeba Enyaq nevypadá úplně špatně, ale jako jediný auto asi ne.
Když to ujede těch 40-50km o městě tak mi to bude skoro vždy stačit na elektřinu.
Ještě uvidím o kolik levnější by bylo 330i, protože ta návratnost plugin hybridu je asi v nekonečnu.
Příští středu se tim du svézt tak sem sám zvědav, jestli to bude wow, tohle musim mít, nebo to nebude taková pecka

Třeba Enyaq nevypadá úplně špatně, ale jako jediný auto asi ne.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex
2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex
