Mno...ten 125Kw motor z OII Rs je přece i v II. Superbu. Nevím na 100%, jestli celý palivový systém je zcela shodný, ale otec dopadl následovně.
Dálnice, plná polní, kykyrykýýý, rozsvítila se vrtule a nouze byla na světě. Zvolnil, jel do servisu, 1 vstřik zcela mimo tolerance, zbylé 3 všelijak rozhádané. Autem jezdil dálky a potřeboval 100% spolehlivost.
Skončilo to výměnou :
4x vstřik
1x vysokotlaké čerpadlo
2x (?) nějaké další čerpadlo (prý tam jsou fakt 3 ks, ale je možný, že nechtěně lžu)
čištění nádrže
výměna části palivového vedení, zbytek se čistil
Cena 63 + DPH. Prováděl to Bosch Servis po 40% slevě. Ve škoduli je to za kilo + DPH. Stalo se to hned poté (cca 60km), co na malinké pumpě Benzina (větší vesnice) natankoval Vervu. Hold tam asi stála delší čas...odběr tam takového paliva moc není jak se ukázalo.
E90/E91 teď prodávám. Najeto 293, ale do 279 obouchaná serviska
Sice se 4válcem, zato těch 90kw (tedy nejslabší, ale bezproblémový) ale to je jedno. Auto jako takové mi přijde bytelné, slušně udělané, překvapivě prostorné na danou třídu. Podvozek motokára. Spotřeba výsměch. 150tempomat na tahu po dálnici za 5,7L/100Km
DPF i po 15letech evidentně nádherně funguje, protože z koncovky by se dalo jíst. Z výbavy kupodivu funguje naprosto všechno. Jako kdyby to byla alespoň 320i (325i by byla fajn, ale asi fakt nepotřebuju 160Kw a pod kapotou všude motor, navíc z půlky zaraženej do kabiny a přístup jak k penězům), tak si to asi nechám.
Já bych si koupil za 150 benzín a 50 projezdil, než se sral s nafťákem. Už ty auta nesnáším. I blbá výměna palivového filtru se za určitých okolností umí změnit v porod.A abych se furt staral, jestli za 2 roky projdu emisema..na to kašlu.